Sanotaan kauneus älykkyys ja empatia kulkevat käsikkäin.
https://www.hs.fi/sivu/lifestyle/
Oletko mielestäsi kaunis
37
298
Vastaukset
- Anonyymi
Mietitäänpä noita missejäämme,,kaikki tyynni bimboja.
- Anonyymi
"Kauneus on katsojan silmässä", myös omassa, mielestäni jokainen on kaunis, minäkin.
- Anonyymi
KUKA sanoo ?
- Anonyymi
Jos ei ruusu niin kukka kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Jepulis.!
- Anonyymi
Voi siinä olla totuutta :D Irvistelevä hikinaama on p****leen ruma :D
- Anonyymi
luultavasti oli / olen kaunis omalla tavallani, heh ,
koska
puolisoni sanoi kauan sitten 3 lastamme hänen ympärillä ja minä keittiössä puuhailin ruokaa heille, ja he katsoivat TV:ssä missi-kisoja,
olohuoneesta kuuli keskustelua, puolisoni sanoi lapsillemme
katsokaa meidän äitiki on kauniimpi kuin nuo, heh, se oli musiikkia mun korville,
piti sitten paikkansa tai ei,
--- kovasti olen saanu ihailijoita pitkin elämää vaikka olen ihan tavallinen suomalainen nainen,
kaiken huippu, uskovainen,
uskon jeesuksen kristksen suojeluun varjeluun johdatukseen
karikkoisella mutkaisella elämän tiellä.- Anonyymi
En ole koskaan edes ajatellut olenko kaunis vai ruma, olen ainostaan vaan se mikä olen . Kelvannut ihan vaan sellaisena. Muista lapsena parhaan kaverini , hän oli todella kaunis , vaan siltikin hänestä tuli alkoholisti. Vaikka oli hyvin suosittu.
- Anonyymi
Kauneus on yhtä ohutta kuin iho.
- Anonyymi
kauneus on katsojan silmässä ,,,,
- Anonyymi
sielun kauneus on kaikein kauneinta ihmisessä ,
- Anonyymi
En ole kaunis ollut koskaan, en nuorenakaan. Se on kyllä minulle tuotu selväksikin.
Nyt olen vanha ja ajattelen, että olen ruma, mutta joku voisi ajatella minun olleen nuorena ,ei kaunis, mutta sievempi kuin nyt, kun ikä on tehnyt tehtävänsä. Se on lohtuni. On tässä vanhuudessa jotakin hyvääkin. :)
Näin muori 74v. - Anonyymi
Missä niin sanotaan, no ei todellakaan kulje käsikkäin. Kauniita ja tyhmiä kyllä riittää ja se empatiakin usein kohdistuu lähinnä vain itseen.
Älykkyyttäkin on monenlaista, itse olen matemaattisesti älykäs, mutta sosiaalisesti yks saama..n idiootti, mutta aivan liian empaattinen (ite siitä kärsii) ja se "kauneus" kyllä loistaa poissaolollaan. Rakas naisystäväni on matemaattisesti "typerys", sosiaalisesti superälykäs ja kaunis kuin mikä, mutta empaattisesti keskiverto.
Kauneus on ihan kiva, kun sitä on, mutta älykkyys ja empatia ovat paljon tärkeämpiä ominaisuuksia ihmisessä. - Anonyymi
Olen tavallinen taapertaja.
- Anonyymi
Kauneudesta ja empatiasta en osaa sanoa mitään, mutta aloituksen tekijän älykkyydestä kertoo jotain tämä aloitus, sori vaan. Linkistä löytyy kaikkea muuta, mutta ei tuota aloituksen asiaa.
- Anonyymi
Nainen , joka on nuorena ollut miesten ympäröimä ja ihailtu kaunotar, vanheneminen on myrkkyä, kun ulkonäkö rapistuu ja ne miehet alkaa ihailla paljon nuorempia kaunottaria!
Mutta nainen, joka ollut aina, nuorenakin, tavallisen näköinen, ei niin paljoa piittaa, vaikka ulkonäkö rapistuu. Koska ei nuorenakaan ollut miesten ihannoima kaunotar. Näin se vaan menee ! - Anonyymi
Aamulla kun katson peilistä, näen ihan tavallisen näköisen naisen. Näkyy pari rumaakin virhettä, tosin pari kaunistakin kaunistakin.
Jos katson peilistä lähtiessäni liikkumaan, näen terveen, hyvinvoivan, valoisan naisen pukeutuneena kuhunkin liikuntamuotoon sopivaan asuun.
Jos lähden tapahtumaan, näen asiallisen, ehkä vähän arkisen näköisen, massaan sekoittuvan naisen.
Jos lähden juhlaan, näen parhaalla osaamallani tavalla meikatun, tällätyn, istuviin, tyylikkäisiinkin vaatteisiin, tilanteen mukaan pitsisukkiinkin sonnustautuneen naisen.
Kaikissa tapauksissa, on huonoja, rumiakin yksityiskohtia, hämättynä, peiteltynä, pinnallisesti korjattuna. Mutta kokonaisuus on ihan katsottava, kaunis nainen. - Anonyymi
Nuorena olin komea mies, vieläkin nätti naisten mies.
- Anonyymi
Sanotaan mitä sanotaan ja kukin mitä sanoo, mikään sanonta tai mielipide ei ole fakta
Olenko kaunis? En tiedä, mutta tunnen olevani kaunis vaikka varmasti monella mittarilla mitattuna tulos olisi toinen. En ole hoikka, minulla on ryppyjä (luonnollisesti) enkä vastaa nykykauneusihannetta. - Anonyymi
Tyyne on kaunis empaattinen nainen
toisin kuin lintmaanit
ehdottoman järkevä
Tyyne poliitikkona kannatti sokeasti matemaattikkoja, joiden työtä hän ei aina ymmärtänyt kuin sen, että ne rakensivat
Suomen toimivan työeläkejärjeselmän
Tyyne on sen isoäiti
eläkettä ei jaeta lorvijoille kuten maalaisliitto vaati
vaan työn mukaan työeläkettä
https://www.csfd.cz/tvurce/99237-tyyne-leivo-larsson/biografie/ - Anonyymi
Kaunis? Kauneus on eri asia kuin esim. siisteys tai "hyvännäköisyys".
Kauneus on luontaista.
Mielestäni olen (ollut) jokseenkin "sievän näköinen", en mikään varsinainen kaunotar, mutta ehkä "söpö". Siististi pukeutunut.
Tänä päivänä: monenlaista kulumavikaa, mutta edelleen jokseenkin ... no... en nyt "hyvännäköinen", mutta pienellä mielikuvituksella laittautunut. En mikään kaunotar, mutta jostain käsittämättömästä syystä miehet edelleen "katsovat" minua. Yli 8-kymppiset! Nuoremmatkin. Siinä määrin, että olen jopa lievästi huolestunut. Itse kun haluan olla rauhassa. Mietin: "Mitä ihmettä? Mikä minussa on vikana?" - Anonyymi
Airkku kirpparinsa tiskin takana naitavan näköinen.
- AnonyymiUUSI
Yhäkö oot puutteessa?
Me kauniit emme ole liian vanhoja deittailuun.
https://www.hs.fi/elama/art-2000011186454.html- Anonyymi
Olen kaunis, saan vielä tälläkin iällä kuulla kommentteja ulkonäöstäni. Se on joskus aika kiusallista, varsinkin jos on useampia kuulemassa, mutta en voi mitään, pussi päässä kun en ala kulkemaan. Moni luulee minua myös huomattavasti nuoremmaksi, se naurattaa tällaista mummoa.
- AnonyymiUUSI
Näin taittaa olla aika monella meidän ikäisellä kun tuntuu, että käsitys 7-kymppisestä naisesta on huivi päässä kulkeva mummo. Tosiasiassa monet ovat hyväkuntoisia ja terveenoloisia elämänmyönteisiä naisia.
Kauneus on aina katsojan silmissä mutta jos faktisesti asiaa tarkastelee, totta kai nuori nainen on aina kaunis, Vanhempi nainen on kypsä ja persoonalliseen tyyliin kaunis .
Se, että meidän ikäistä sanotaan kauniiksi, on aika harvinaista koska se viittaa ulkonäkökeskeisyyteen ja toisaalta kertoo, jos paikalla on muita, että on vertailtu toisiin; ei hyvä ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin taittaa olla aika monella meidän ikäisellä kun tuntuu, että käsitys 7-kymppisestä naisesta on huivi päässä kulkeva mummo. Tosiasiassa monet ovat hyväkuntoisia ja terveenoloisia elämänmyönteisiä naisia.
Kauneus on aina katsojan silmissä mutta jos faktisesti asiaa tarkastelee, totta kai nuori nainen on aina kaunis, Vanhempi nainen on kypsä ja persoonalliseen tyyliin kaunis .
Se, että meidän ikäistä sanotaan kauniiksi, on aika harvinaista koska se viittaa ulkonäkökeskeisyyteen ja toisaalta kertoo, jos paikalla on muita, että on vertailtu toisiin; ei hyvä !Ei kai se, että ikäisiämme sanotaan kauniiksi, viittaa sen enempää ulkonäkökeskeisyyteen kuin jos nuorta naista sanotaan kauniiksi. Eikä mielestäni se että sanotaan kauniiksi muiden kuullen tarkoita välttämättä sitä että on paikalla oleviin verrattu tai yleensä verrattu mihinkään. Minä ainakaan en vertaa mihinkään jos koen ihmisen tai asian kauniiksi, ne vain ovat mielestäni kauniita muista riippumatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se, että ikäisiämme sanotaan kauniiksi, viittaa sen enempää ulkonäkökeskeisyyteen kuin jos nuorta naista sanotaan kauniiksi. Eikä mielestäni se että sanotaan kauniiksi muiden kuullen tarkoita välttämättä sitä että on paikalla oleviin verrattu tai yleensä verrattu mihinkään. Minä ainakaan en vertaa mihinkään jos koen ihmisen tai asian kauniiksi, ne vain ovat mielestäni kauniita muista riippumatta.
Mielipide tuokin....
- Anonyymi
Omasta mielestäni en ole kaunis enkä ruma, mutta olen kyllä saanut nuorempana kuulla olevani kaunis. Mieluummin olisin empaattinen ja älykäs, tosin aikanaan eräs työkaveri aloitti kysymyksensä sanomalla "kysyn sinulta kun olet niin viisas....", mutta tarkoittaneeko tuo mitään.
- AnonyymiUUSI
En oo enää kaunis, en oo ollut pitkiin aikoihin.
Pitäis hoitaa enemmän ihteään ja käydä kampaajalla leikkauttamassa tukka. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oo enää kaunis, en oo ollut pitkiin aikoihin.
Pitäis hoitaa enemmän ihteään ja käydä kampaajalla leikkauttamassa tukka.Itse kävin muutama viikko sitten kampaajalla ja nuorruin heti n. 5-10 vuotta.
Itselleni sopii otsatukka. Pitkä tukka ja paljas otsa tekee mummumaisen näköiseksi.
Kauniilla hiussoljilla voin myös hiukan nostaa lyhyitä hiuksiani. Sitten aavistus väriä huuliin ja kulmiin, pienet korut. Ja se on siinä.
Fyysisesti tavis mutta tykkään henkisestä kauneudestani ja arvomaailmastani. Ne kelpaa minulle.
- AnonyymiUUSI
Onneksi tässä iässä ei tartte olla enää kaunis, ja rypyt ei haittaa.
Jos tukka hompsottaa tai jos sitä ei ole paljoakaan, niin mitä siitä.
Oma ongelma on liian paksu tukka. Totta, se voi olla ongelma. Varsinkin öisin, kun on kuin turkki.
Mutta oma vikani, pitäis mennä kampaajalle.
Toukokuun aikana on tarkoitus. Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tässä iässä ei tartte olla enää kaunis, ja rypyt ei haittaa.
Jos tukka hompsottaa tai jos sitä ei ole paljoakaan, niin mitä siitä.
Oma ongelma on liian paksu tukka. Totta, se voi olla ongelma. Varsinkin öisin, kun on kuin turkki.
Mutta oma vikani, pitäis mennä kampaajalle.
Toukokuun aikana on tarkoitus.Liian kanssa pärjää kun sitä saa vähennettyä leikkauttamalla. Toisaalta ohuita hiuksia saa tuuhennettua esim. Peruukilla.
- AnonyymiUUSI
Kunnioitatko, elämän kauneimpia arvoja?
Mitä ne sitten ovatkaan?
- AnonyymiUUSI
Aloitus on toteamus, siten ihan tosi.
- AnonyymiUUSI
Kommeeksi ovat naiset sanoneet .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272662Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan312627- 1201954
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631256- 101017
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj111007Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4228935- 70890
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39760Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13710