Tuli taas käytyä nyt viikonloppuna mökillä Kuhmossa. Kun ajelin tänään tiistaina iltapäivällä 22.4 Kuhmon keskustan läpi, huomio iski paikallisten polttoaine asemien hintoihin. ABC dieselin hinta oli 1,92, TB.n ja Shellin hinta oli 1,89. Kun ajelin Nurmeksen ohi ST1 hinta oli 1,77. Juuassa hinta oli 1,64. Kun tulin Joensuuhun kurvasin auton Motonetin pihassa olevalle Nesteen kylmälle asemalle ja tankkasin auton. Tankkiin meni 74 litraa, ja litrahinta oli 1,52. Eli, jos olisin tankannut auton Kuhmon ABC asemalla tuo 74L tankillinen olisi maksanut minulle 29,6 euroa enemmän. Harmiksi käy Kuhmolaisia, jotka joutuvat sietämään noita kylän ryöstöhintoja. Siellä on paljon ostajajoukossa pienellä eläkkeellä kytyyttäviä eläkeläisiä. Luulisi kyllä että siellä pelaisi edes jonkunlainen kilpailu asemien välillä. Vai sopivatko aseman vetäjät hinnat keskenään, kaikkihan on tietenkin mahdollista. Tietenkin onhan se olemassa sanonta, Ei tyhmä ole se, joka pyytää, tyhmä on se joka maksaa.
Ei käy kateeksi Kuhmolaisia.
30
1735
Vastaukset
- Anonyymi
Tottapa turiset, ihan oma saarekkeensa tuntuu olevan ainakin näissä hinnoissa. Eihän kuhmossa kukaan tankannut edes moottorisahaa kun vartiuksesta ja muualtakin läheltä pääsi rajan yli, ottavat nyt korkojen kera takaisin.
- Anonyymi
Autot kyllä liikkuu siihen malliin, että jollakin on ainakin lompakko paksu, illat nuoret pörrää isoilla bensasyöppökoneilla ympyrää ...
- Anonyymi
Kardelli pyörii
- Anonyymi
Minulla oma säiliö, otan siihen suoraan öljy-yhtiöltä.
- Anonyymi
Työttömillä nuorilla näyttää olevan kyllä rallirahaa. Ja autot huutaa kun viimestä päivää, kuten sanonta.
- Anonyymi
Näköjään kylälle pitää perustaa vielä yksi kilpaileva asema. Jospa se sitten terve kilpailu alkaisi toimimaan.
- Anonyymi
Kyllä sen pensaan ja dieselin hinnan voi nostaa 2euroon Kuhmossa.
- Anonyymi
No tuo kahden euron litrahinta olisi linjassaan suuremman K-Marketin nykyisten ruuan hintojen suhteen, eli ihan samassa suunnassa, verrattuna valtakunnallisiin hintoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo kahden euron litrahinta olisi linjassaan suuremman K-Marketin nykyisten ruuan hintojen suhteen, eli ihan samassa suunnassa, verrattuna valtakunnallisiin hintoihin.
Tuleva vihersossuhallitus nostaa välittömästi bensan hinnan 3 euroon litralta, ettei maailma saastu!
- Anonyymi
On varaa maksaa.
- Anonyymi
Olen itse käynyt tankkaamassa Kajaanissa. Paljon halvempaa on bensa siellä. Samlla voi piipahtaa sellaisissa kaupoissa, joita ei Kuhmossa ole.
Ja viinakaupassa kanssa, ei naapurin akat pääse yllättämään. - Anonyymi
Eilen ajoin Sotkamon läpi, -10 senttiä näytti olevan hintaero heidän hyväksi.
- Anonyymi
Köyhät polttoaineen hintoja kahtelevat.
- Anonyymi
Tänään katsoin Nesteen dieselin suoratoimituksen hintaa farmari säiliöön toimitettuna Kuhmoon. Eräkoko 1000. Hinta oli 1,51€/ hinta sis.alv.
Mikähän lienee tämän päivän pumppuhinta näillä kolmella rosvoasemalla keskustassa? - Anonyymi
Ajelkaa pois,ja nuorisolle ”työ” rauha etsivät morsmaikkuja/sulhasia.On sitä itekki oltu nuoria,taitaa kateus nousta pintaan kun ollaan jo vanhoja,vaikka on uudet mersut/bemarit alla niin ei kukaan edes vilkaise ja hyvä niin.Mutta sen verran arvoisat nuoret,älkää humalassa ajelko,saati vaarantako kaverien ja omaa henkeä.
- Anonyymi
Ajelin se minnäi klobbina viitakkorumpu saapilla ja friidut tykkäs
- Anonyymi
Hyvää oli sotilaskotiauton kahvi ja munkki.
Oli tänään torilla parkissa.
Väkeä oli kavittelemassa ihan sopivasti. - Anonyymi
Vuonna 2007 bensaa 95 oktaanista sai hintaa 1.26 ! Ja kyllähän se siihen aikaa tuntu paljolta. Enää sellasia lukemia tulla näkemään.
- Anonyymi
Ennen Putinin sotia ja jälkeenkin kuhmolaiset kävivät tankkaamassa Venäjällä, mahtaa heitä kismittää.
- Anonyymi
Van antaa nuorison ajella.
- Anonyymi
Rahaa on.
- Anonyymi
kartelli on ja kilpailua kun ei ole,niin hinnat pysyy pilvissä,pienillä kulutusmäärillä ei kannata lähteä Joensuuhun tankkaamaan,on vain kärsittävä!
- Anonyymi
Paukkuu pallit!
- Anonyymi
Tai kannattaa mennä torille parkkiin, Bensaa säästyy
- Anonyymi
Tänään oli Kuopiossa dieselin hinta 1,535, kun ajelin Kuhmoon hinta 1,92. Minusta kyseessä on laillistettu ryöstö Kuhmon autoilijoilta.
- Anonyymi
Nostaa saisi ainakin eurolla dieselin hintaa kuhmossa. Nämä samat mersut ja bemarit pyörii kaupungilla yötäpäivää. Menisivät edes töihin !!!
- Anonyymi
Onko nämä niitä roskia, mitä alkavat keräilemään pois kuljeksimasta?
- Anonyymi
Älä ole pessimisti raha kiertoon suomi nousuun tuolla teidän centti sinne toinen tänne asenteella tää maa on näin perseestä kuin se nyt on
- Anonyymi
No rikastuitko kymmenen sentin säästöllä kuinkakin runsaasti kun oikein ahkerasti tota harrastat elinikäsi voit olla ehkä 3 euroo voitolla kun kuolet kun et tankannut Kuhmossa
- Anonyymi
Kun en tankkaa Kuhmossa ryöstöhinnoilla säästän vuositasolla 780 euroa ( tankkausväli/täysi tankillinen per. kaksi viikkoa) . Neljänkymmenen vuoden aikana säästö on 31 tuhatta euroa. Jollekkin tuo summa voi olla pieni, minulle se on kuitenkin ihan kivan kokoinen summa rahaa. Tuolla vuositasolla olevalla 780 euron säästöllä ostan kerran vuodessa kahdelle henkilölle lennot lomalle Gran Canarialle.
En ole vielä löytänyt syytä, miksi antaisin tuon summan Kuhmolaiselle pensakauppiaalle, joka nyhtää eläkeläisten rahoja pensan ryöstöhinnoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883