Eikö poliisit voi tehdä mitään asialle?
Moottoriajoneuvo häiriköt yö aikaan jämsän keskustaalueella
13
733
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne ole lakossa? Jos se on lakkopoliiisi joka häiriköi? Lakkovahti sanoisi ay kommunisti.
- Anonyymi
Apua .kaupungissa nähty auto
- Anonyymi
Näin lakon aikana poliisit ajaa "taksina" asiakkaita putkalta juna-asemalle. Palveluhan on kuin paremmassakin hotellissa.
- Anonyymi
Joutilaita nutipääapinoita liikaa.
- Anonyymi
Voittaja ajaa Bemarilla
t. Paperimies - Anonyymi
Muuta maalle. Täällä on rauhallista.
- Anonyymi
Mee jämpsän porttiin puremaan munkkia nillittäjä
- Anonyymi
Putkiurakoitsia jälkikasvu laskee kilvettömällä moottoripyörällä. Ilmoitus tehty, ja kohde. Kattotaan jos käyvät lakon jälkeen.
- Anonyymi
Nyt kun kesä tekee tuloaan. Saa yksi kahvilan pitäjä alkaa pitää meteliä joka viikonloppu ilta-yö. Keskellä kaupunkia. Jopa liikenne järjestelyt muuttuvat tämän kahvilan pitäjän toimesta.
Paljonko kaupunki saa vuokraa tästä? Torin valtaajasta.- Anonyymi
Taas tämä Akuliinan vainoja aloittaa nillityksensaä ja sitähän piisaa taas syksyyn asti.
On ihmeellinen tyyppi.
Olen kerran, varmaan lähes 10 vuotta sitten, käynyt Akuliinan bileissä. Kuulen hiljaisina kesäiltoina musiikin omaan pihaani ja kivalta kuulostaa.
Jatka Tuomo vaan jämsäläisten viihdyttämistä edelleen, älä anna jonkun - ehkä kateellisen - millään tavalla jarruttaa toimintaasi. Terveisin: eukko Palomäestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä Akuliinan vainoja aloittaa nillityksensaä ja sitähän piisaa taas syksyyn asti.
On ihmeellinen tyyppi.
Olen kerran, varmaan lähes 10 vuotta sitten, käynyt Akuliinan bileissä. Kuulen hiljaisina kesäiltoina musiikin omaan pihaani ja kivalta kuulostaa.
Jatka Tuomo vaan jämsäläisten viihdyttämistä edelleen, älä anna jonkun - ehkä kateellisen - millään tavalla jarruttaa toimintaasi. Terveisin: eukko PalomäestäUlla ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihmeellinen tyyppi.
Jatka Tuomo vaan jämsäläisten viihdyttämistä edelleen, älä anna jonkun - ehkä kateellisen - millään tavalla jarruttaa toimintaasi. Terveisin: eukko PalomäestäPalomäen tenu eukot on sammunu kun soitto alkaa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931478Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1951456Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?771205- 901135
- 811015
- 841010
- 40985
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v87940Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66935Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8884