Moottoriajoneuvo häiriköt yö aikaan jämsän keskustaalueella

Anonyymi-ap

Eikö poliisit voi tehdä mitään asialle?

13

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös ne ole lakossa? Jos se on lakkopoliiisi joka häiriköi? Lakkovahti sanoisi ay kommunisti.

• Anonyymi

Apua .kaupungissa nähty auto

• Anonyymi

Näin lakon aikana poliisit ajaa "taksina" asiakkaita putkalta juna-asemalle. Palveluhan on kuin paremmassakin hotellissa.

• Anonyymi

Joutilaita nutipääapinoita liikaa.

• Anonyymi

Voittaja ajaa Bemarilla

t. Paperimies

• Anonyymi

Muuta maalle. Täällä on rauhallista.

• Anonyymi

Mee jämpsän porttiin puremaan munkkia nillittäjä

• Anonyymi

Putkiurakoitsia jälkikasvu laskee kilvettömällä moottoripyörällä. Ilmoitus tehty, ja kohde. Kattotaan jos käyvät lakon jälkeen.

• Anonyymi

Nyt kun kesä tekee tuloaan. Saa yksi kahvilan pitäjä alkaa pitää meteliä joka viikonloppu ilta-yö. Keskellä kaupunkia. Jopa liikenne järjestelyt muuttuvat tämän kahvilan pitäjän toimesta.
      Paljonko kaupunki saa vuokraa tästä? Torin valtaajasta.

• Anonyymi

Taas tämä Akuliinan vainoja aloittaa nillityksensaä ja sitähän piisaa taas syksyyn asti.
        On ihmeellinen tyyppi.
        Olen kerran, varmaan lähes 10 vuotta sitten, käynyt Akuliinan bileissä. Kuulen hiljaisina kesäiltoina musiikin omaan pihaani ja kivalta kuulostaa.
        Jatka Tuomo vaan jämsäläisten viihdyttämistä edelleen, älä anna jonkun - ehkä kateellisen - millään tavalla jarruttaa toimintaasi. Terveisin: eukko Palomäestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tämä Akuliinan vainoja aloittaa nillityksensaä ja sitähän piisaa taas syksyyn asti.
        On ihmeellinen tyyppi.
        Olen kerran, varmaan lähes 10 vuotta sitten, käynyt Akuliinan bileissä. Kuulen hiljaisina kesäiltoina musiikin omaan pihaani ja kivalta kuulostaa.
        Jatka Tuomo vaan jämsäläisten viihdyttämistä edelleen, älä anna jonkun - ehkä kateellisen - millään tavalla jarruttaa toimintaasi. Terveisin: eukko Palomäestä

Ulla ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihmeellinen tyyppi.

Palomäen tenu eukot on sammunu kun soitto alkaa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe