Revolveri tekniikkaa ja revolveri musikaali tässä lyhyessä videossa.
Bang Bang Musical ;
https://youtu.be/fWK1e6s-ypk?si=eLwTHIid-D52PWTA
Revolveri, toimivaa tekniikkaa
15
407
Vastaukset 15
- Anonyymi
Hyvin paukkuu.
Pikatähtäys ja veto vaatii paljon toistoja.
Jotta saisi vedot kohdilleen ja tarkkuutta.
Tulee kalliiksi, jos paljo paukuttelee.... - Anonyymi
22. on edullisempi, niin paukuttelu ei vie kaikkia rahoja !
- Anonyymi
Rekyylin hallintaa ei opi .22 patruunalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekyylin hallintaa ei opi .22 patruunalla.
45LC on helppo patruuna jälleen ladata, vaikka vasara lataus sarjalla ja tinatähti ruudilla. Halpaa paukuttaa.🤩🤩🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45LC on helppo patruuna jälleen ladata, vaikka vasara lataus sarjalla ja tinatähti ruudilla. Halpaa paukuttaa.🤩🤩🤩
Minulla 9mm smitti ja tehdapaukku tulee halvemmaksi kuin 45LC:n pelkkä luoti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
250 luotia 46€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
250 luotia 46€
45LC luodit voi valaa myös itse. 🦊🦊🦊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45LC luodit voi valaa myös itse. 🦊🦊🦊
Pikavetoa ei harjoitella kovilla, vaan esm . vahapatrunoilla. 🐰🐰🐰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
250 luotia 46€
Mistä tuolla hinnalla? Yleensä lyjyluodit maksvat 30-40 c/kpl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuolla hinnalla? Yleensä lyjyluodit maksvat 30-40 c/kpl.
Katso Ares luodit.
9mm patruunan saa karvan alle 30c/kpl
45LC luoti alle 20c/kpl, nalli 10c/kpl ja lisäksi ruuti sekä kauheasti näpertelyä ja latauskamaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä S&W pistooli vai revolveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä S&W pistooli vai revolveri.
547 rulla smitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
547 rulla smitti.
Keräily ase. Mistä ja koska hankittu, toimiiko hyvin. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keräily ase. Mistä ja koska hankittu, toimiiko hyvin. 😁😁😁
Hyvin rokkaa, tarkka ja hyvä liipaisu. Mukavan pehmeä ampua. Hankin aikoinaan keräilijältä kun ei ollut yhtään rullapyssyä. Sain jopa hylsynpoistimen varakynsiä ja speehloadereita mukaan. Tarkemmin en viitsi kertoa, kun näitä on Suomessa niin vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231245Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591140- 82901
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)104873Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21767Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet227686- 120685
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210669- 62658
- 99592
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html276544Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 7479
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39454
- 33449
- 47440
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko42409Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23407