Boschin 22 vuotias jenkkikaappi on alkanut jäädyttää alahyllyillä olevia elintarvikkeita. Pakastinosa on toiminut hyvin, mutta nyt tuo jääkaappi oireilee mainitulla tavalla. Pitääkö lähteä Giganttiin ostoksille ja hakea uusi?
Onko jenkkikaappi lopussa
8
276
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mikään pakko mennä juuri mainittuun liikkeeseen.
- Anonyymi
Joo, ei. Katselin että Powerilla olisi Point-merkkinen jenkkikaappi n. 350,00 7-vuoden takuulla ja Prismassa Electroluxin vastaava 400,00 2-vuoden takuulla. Point on tehty Turkissa ja Electrolux Kiinassa. Taidan päätyä Pointiin takuun ja edullisemman hinnan takia.
- Anonyymi
Se vähän riippuu. Kerran se jäädyttää niin ei ainakaan loppu ole. Joku pikkuvika. Ellei jaksaisi jäähdyttää se olisi pahempi.
- Anonyymi
Liittynee kylmäaineeseen. Vähissä....vanha kone kumminkin.
- Anonyymi
Tuskinpa.
- Anonyymi
No yks on ainakin varmaa. Nykykoneet joita on myynnissä ei kestä 22 vuotta. Kymmenen vuotta on nykyjääkaapille utopiaa. Nähty on.
- Anonyymi
Onko sillä väliä. josko kiinalainen tahi turkkilainen. Samoja kaappeja monella eri nimellä. Meillä Grundigin kylmäkoneet - siis turkkilaiset...Hyväksi ollaan ne havaittu.
- Anonyymi
Kaikki ne uutena toimii. Ei voi tietää jatkosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980