Lopella taitaa olla tarvetta kunnallisveron nostoon, että saadaan edes taajamakoulut ylläpidettyä. Kokoomuksen ja persujen tulevaisuudentuhoaja velkarallihallitus haluaa suosia rikkaita ja laskun maksaa lapset.
Kuntien valtionosuuksia leikataan - kyläkoulut nurin ja kiinteistöverot ylös
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
ei kai kyläkoulut lopu kun keskusta lupasi niin?
- Anonyymi
Sitten kuntavero ja kiinteistövero nousee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kuntavero ja kiinteistövero nousee.
oikeesti? ei kai keskusta niitä halua nostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeesti? ei kai keskusta niitä halua nostaa
Pakko valita, joko kyläkoulut suljetaan tai verot nousee.
- Anonyymi
Vaikka meillä laitettaisi kaikki paitsi taajamakoulut kiinni, niin edelleen meillä olisi kyläkoulut. Se on nuorisolle ihan sama missä se koulu on, jos kyydit saadaan kohtuudella järjestettyä. Topeno-Loppi 15min, Jokiniemi-Loppi 10min, Kormu-Launonen 10min. Ei voi kovin vaikeaa olla järjestää kyytejä fiksusti.
Vaikea ymmärtää että seiniä rakastetaan niin paljon, että halutaan maksattaa tarpeettomien rakennusten ylläpitoa.- Anonyymi
Näinhän se on. Sen saa puolet kokoomuksen ja kepun valtuustoryhmästä niellä. Tai sitten tosiaan aletaan tekemään veronkorotuksia, mutta päättäjämme ovat sen verran korkesta tuloluokasta, että ei taida verot maistua. Tuleekin mukavaa ryöpytystä kun nämä kyläkoulujen puolustajina valitetut valtuutetut pistävät kouluja kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894410
- 593599
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593233Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611