Näin on hyvä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/061cd02c-11c2-4d16-8c2f-bcff2791c0cd
Hallituslähteet kertovat Iltalehdelle, että Suomen valtion vuotuiset puolustusmenot nousevat vuonna 2029 noin kymmeneen miljardiin euroon.
Siten Suomen puolustusmenojen koko vastaa vähintään kolmea prosenttia bruttokansantuotteen suuruudesta.
panosta sotaan älä soteen
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Lopetetaan kaikki sairaanhoito ja siirrytään poppamiehiin. Lopetetaan samalla myös kaikki koulut ja muut oppilaitokset ja annetaan lasten vanhemmille vastuu sivistämisestä. Annetaan vanhuksille myrkkypilleri heidän päästyä eläkeikään. Näin saadaan sen verran säästöjä aikaan, että kokoomuslaiset ja muut militaristit voivat olla tyytyväisiä. Imetellä täytyy, mihin entinen hyvinvointivaltio Suomi on ajautumassa. Suomen päättäjät ovat joutuneet hullun sotakiiman valtaan.
- Anonyymi
Aseita kannattaa hankkia rauhan aikana.
- Anonyymi
NATO aika on ihmisen parasta aikaa.
- Anonyymi
Lierov sanoi: "– Emme tietenkään siedä tätä, vaan teemme kaikkemme että tämä ideologia pysyy poissa, että se eliminoidaan lopullisesti ja että Eurooppa palaa todellisiin arvoihinsa."
Katsotaan kuka ja mikä eliminoidaan. - Anonyymi
"Venäjän täytyy laajentaa puolustusteollisuuden kapasiteettia valmistautuakseen tulevaisuuden sotiin, Venäjän presidentti Vladimir Putin sanoi keskiviikkona."
- Anonyymi
Pitäköön hallitus tunkkinsa,mä en noita påskoja puolusta.Asuinmaa vaihtuu tänä vuonna pysyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat873140Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053