Toyotan vuosineljänneksen myynti kasvoi 0,4 % ylittäen Euroopan markkinat, jotka supistuivat 2,0 %.

Anonyymi-ap

16

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Mihinkään saksalaisiin järjestöihin ei voi luottaa. Historiakin todistaa saksalaisista kaikenlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkään saksalaisiin järjestöihin ei voi luottaa. Historiakin todistaa saksalaisista kaikenlaista.

Mikä saksalainen?
        Jos tarkoitat ACEA:aa niin erehtyt pahemman kerran. ACEA on kaikkien Euroopassa toimivien autonvalmistajien, mukaanlukien Toyota, yhteistyöjärjestö ja rekisterinpitäjä. ACEA:n päämäjä on Brysselissä.

• Anonyymi

Vain parille mistään mitään ymmärtämättömälle Tojotistille TME on pelkkä Eurooppa.

• Anonyymi

Eikö se "TME" olekkaan Toyota, Maailman Ensimmäinen?

• Anonyymi

Jos Toyota Motor Europe (TME) myi tietyn määrä autoja niin se myi. Jos myynti kasvoi tietyn määrä niin se silloin kasvoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Toyota Motor Europe (TME) myi tietyn määrä autoja niin se myi. Jos myynti kasvoi tietyn määrä niin se silloin kasvoi.

Juu tietyn määrän se myi ... tai sitten ei. Voihan se olla et se myi jonkun toisen määrän. Mene ja tiedä, tule ja puserra, kuka näistä ottaa selvän.

Myy minkä myy ja sillä siisti.

• Anonyymi

3-sylinteriset eivät ole oikeita autoja.

• Anonyymi

Minäkin ostin tänä keväänä Toyotan itselataavan Hybridin. Minun valintani osui vähän harvinaisempaan malliin koska Corolla olisi tuntunut jotenkin tylsältä :D Ostin 2022 IV Priuksen (Sininen metalliväri). ajettu vasta alle 60tkm. Aika ja vuodet näyttää oliko hyvä valinta. Toistaiseksi olen ollut tosi tyytyväinen

• Anonyymi

Se on todella hyvä auto. Kaunis värikin. Ajoin sillä 100.000 km ilman mitään vikoja. Huollot vain teetätin.

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=GZF-9yyP_1s&t=42s
        En ole varma, onko kyseessä sama auto. Mutta sinun kannattaa tarkastaa hybridiakun suodattimen kunto. Se ei välttämättä kuulu huolto-ohjelmaan. Ja vaikka kuuluukin, sen tarkastaminen on helppoa. Itselläni on toisenlainen malli ja ohje löytyi helposti.

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=GZF-9yyP_1s&t=42s
        En ole varma, että onko video juuri sinun autosta. Kannataa kuitenkin tarkastaa tuon suodattimen kunto, koska se ei välttämättä kuulu huolto-ohjelmaan. Se on helppo avata ja puhdistaa imurilla. Ja toinen juttu koskee 12 Voltin akkua. Muista ladata sitä tasaisin väliajoin; myös kesällä. 12 Voltin liian pieni akku on Toyotan perisynti.

• Anonyymi

Tästä ketjusta löytyy oikea tieto.

• Anonyymi

Rupumerkit, kuten vw jäävät kyykkiin.

• Anonyymi

Euroopan oma autoteollisuus taantuu tyhmyyden seurauksena.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      99
      4537
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      109
      2223
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      410
      1931
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1503
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe