Mielestäni ihan hyvä homma. Aivan turha, koska eihän siinä juurikaan ole rahallista hyötyä työntekijällle.
Leasingfirmat kyllä tienaa.
Tämä on myös nostanut pyörien hintoja.
Pyöräedulle loppu
24
368
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hienoa kun kallis fillari seisoo pihalla.
- Anonyymi
Miksi kallis pyörä pitää ottaa pihaan seisomaan. siitähän joutuu kuitenkin maksamaan. Et ole tainnut paljon perehtyä asiaan
- Anonyymi
Niinpä,saadaan myytyä kolmen tonnin sähköpyöriä pyöräsuojiin seisomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä,saadaan myytyä kolmen tonnin sähköpyöriä pyöräsuojiin seisomaan.
Kolmella tonnilla en saa hyvää täysjousto maastopyörää. Pitää melkein tuplata hinta.
- Anonyymi
On hyötyä työn tekijä saa pyörän edullisemmin kuin vastaavan kaupasta. Hinnat ei ole nousseet sen takia yhtään. Työn tekijä saa Ikään kuin osamaksulla ilman korkoja ja kuluja makseltua pyöräänsä. Miksi ottaisit kaikkein kalleimman pyörän muutenkaan pihaan seisomaan sieltä saa edullisempia kin mitkä oikeasti sopii työntekijän käyttöön
- Anonyymi
No kun ei yleensä saa. Useita laskelmia leasingpyörien hinnoista. Et juuri koskaan saa halvemmalla kuin itse vaikka osamaksulla ostaessa.
Entäs kun se varastetaan? Entäs kun kesken kaiken työt loppuvatkin näinä muutosneuvotteluaikoina vaikka?
- Anonyymi
Kyllä siinä tulee rahallista hyötyä, kun polkee itsensä terveeksi.
- Anonyymi
En halua ollakkaan hyväkuntoinen vaan haluun nopeasti elämän pakkopullan kuluvan pois.
- Anonyymi
Kyllä hyvinvoiva ja hyväkuntoinen työntekijä on firmalle etu. Sua vaan vituttaa kun olet rapakuntoinen kateellinen pallero etkä taida olla töissäkään
- Anonyymi
Loistava päätös! Tämä hallitus näyttää kaapin paikan!
- Anonyymi
Mielipide tuokin, rahassa tosin ei kaikkea hyötyä voi mitata.
- Anonyymi
Minä olen ostanut pyöräni ilman veroetuja ja hintalaput ovat olleet useampia tuhansia.
- Anonyymi
Sössö satonen , riepu petteri , tenamuori ei ole metriäkään polkenu polkupyörillä. töihin kuskataan verorahoilla takseilla ja edustuskyydeillä. Sössö satonen ei jaksais polkea kilometriäkään edes sähköpyörällä puhumattakaan luomupyörästä. Laittais kuminaama pressa polkemaan nämä hallituksen possut pyörillä sinne eduskuntatalolle malliksi edes joksikin kuukaudeksi.
- Anonyymi
Seuraavana poistuu työmatka vähennykset, uskokaa pois. Ja jo ensivuonna viimeistään. Rupeaa pitkän matkalaisilla lompakossa tuntumaan. Ja kauempaa, pienellä palkalla olevat joutuvat maksamaan vekseleillä, jotta saavat käydä töissä.
- Anonyymi
Ensin poistuu työpaikat.
Robotit eivätkä mamusuojatyöllistetyt tartte työmatkavähennyksiä. - Anonyymi
Kuulostaa karmealta, mutta voi se mennä noinkin
- Anonyymi
Kaikki mistä voi olla hyötyä niin ehdottomasti pois ja säästöön, eli kilometrikorvaukset, päivärahat, kaikki kotitaloustuet, asunnon ja työmatkojen väliset korvaukset pois, yrityksien ns. poistot ennen tulosta pois jne.
- Anonyymi
Jos työntekijällä on sellaista osaamista, että siitä kannattaa maksaa esimerkiksi kilometrikorvauksen tai muun vastaavan lisän muodossa, että työntekijä pääsee kaukaa töihin, tottakai työnantaja maksaa. Sellaisesta kannattaa pitää kiinni ja viedä sekä tuoda vaikka taksilla töihin. Mutta jos sen sijaan olet riitelijä ja vedät joka asiaan ay:n mukaan, nukut työpaikalla tms. ei osaaminen ole sellaista, että siitä kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Kävin töissä 10 km päässä. Ostin sitä varten pyörän naapurilta, joka möi sen 10€ hintaan. Kannatti käydä. Sain siitä 300€/kk rahaa. Sähköpyörät on siis liian kalliita - ei tarvitse edes harkita!
- Anonyymi
Demarit tekivät eteläisessä Suomessa vaalityötä teltoillaan englanniksi ja arabiaksi.
- Anonyymi
Jospa ne oppisi liikennesäännöt suojateillä ja jalkakäytävillä kun joutuvat itse pyöränsä maksamaan.
- Anonyymi
Vähennykset pois ja veroprosentti 2 yksikköä alaspäin.
Byrokratian purkua. Yksinkertaisen verotuksen voi sähköaivo tarkistaa.
Ihmiset tietävät parhaiten itse mitä tarvitsevat, ei siihen tarvita hallintohimmeliä vähennyksineen. - Anonyymi
Eläkeläisten edut sen kun lisivät
- Anonyymi
Urheilun ja kulttuurin tuet veks. Täysin rahan haaskausta. Alkoholin ikärajan voisi laskea viiteentoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662308Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291626Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1721584Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.951426Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851243Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1241189Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241140En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77949