Sähköpyörä etu lähtee pois

Anonyymi-ap

Kyllä on pyöristyrtävää että tämäkin etu viedään pois veronmaksajilta että sähköpyörä voi ostaa halpaan etu hintaan muka työnantajanntyösuhde etuna...ei näitä etuja työttömät saa että saa puoli ilmaiseksi 4000 euron sähköpyörän

10

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyöräily kuluttaa kauhia paljon energiaa , kun ajaa autolla niin ei tarvitse syödä niin paljon ja siten säästää ruokakuluissa .

• Anonyymi

Minä tykkään syödä. Mitä enemmän kuntoilee sitä kovempi nälkä on treenin jälkeen. Tunnin hölkän tai 90 min pyöräilyn jälkeen ruoka maistuu paremmin kuin hevoselle. Sohvalla jatkuvasti maatessa tai istuessa ei ole samanlaista ruokahalua.

t naapurin masa, savo.

• Anonyymi

lähteekö takapyöräkin?

Salkku Mutonen
      Q-setus Oy

• Anonyymi

Buuhahhahhaaa ..... salkku mutonen ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee.... hoh ho hoo.... hih hih hii 😁 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi

Tukka hulmuten ja pälvikalju kiiltäen sähkömopolla rautavaaren saleen kaljaa ostamaan🍺👍

• Anonyymi

Työsuhdepyöräetu on työntekijälle verovapaa etu 1 200 euroon asti vuodessa. Työnantaja voi tarjota edun osana palkkaa tai palkan päälle. Polkupyöräedun voi tarjota kahdella tavalla: joustavalla leasing-sopimuksella tai ostamalla pyörät yrityksen omaksi. Muutaman vuoden mittainen leasing-sopimus on yleisin tapa ottaa työsuhdepyöräetu käyttöön.

Periaatteessa ja käytännön tasolla pyöräetu on hyvin samanlainen työsuhde-etu kuin vaikkapa lounasseteli.‍

• Anonyymi

Vaikuttaa hiusten halkomiselta. Mites lounassetelit? Kouluruokailu?

• Anonyymi

Rehellisesti ilman tätä veroetua ei olisi tullut ostettua 5000 euron sähköpyörää

• Anonyymi

Tätä minä en koskaan ymmärtäny: Pyörää voi halutessaan käyttää myös tai PELKÄSTÄÄN vapaa-ajalla.
      Ei haittaa edun häviäminen. Olen tähänki asti pyöräilly kesät omalla IHAN TAVALLISELLA VAIHDEPYÖRÄLLÄ.
      Kas kun kukaan ei ole vaatimassa työsuhdekenkäetua, jos joku vaikka kävelee töihin tai vapaa-ajalla.

• Anonyymi

Koska vaaditaan kaikille samanlainen työsuhde etu sähköautoihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe