Kyllä on pyöristyrtävää että tämäkin etu viedään pois veronmaksajilta että sähköpyörä voi ostaa halpaan etu hintaan muka työnantajanntyösuhde etuna...ei näitä etuja työttömät saa että saa puoli ilmaiseksi 4000 euron sähköpyörän
Sähköpyörä etu lähtee pois
10
292
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöräily kuluttaa kauhia paljon energiaa , kun ajaa autolla niin ei tarvitse syödä niin paljon ja siten säästää ruokakuluissa .
- Anonyymi
Minä tykkään syödä. Mitä enemmän kuntoilee sitä kovempi nälkä on treenin jälkeen. Tunnin hölkän tai 90 min pyöräilyn jälkeen ruoka maistuu paremmin kuin hevoselle. Sohvalla jatkuvasti maatessa tai istuessa ei ole samanlaista ruokahalua.
t naapurin masa, savo.
- Anonyymi
lähteekö takapyöräkin?
Salkku Mutonen
Q-setus Oy - Anonyymi
Tukka hulmuten ja pälvikalju kiiltäen sähkömopolla rautavaaren saleen kaljaa ostamaan🍺👍
- Anonyymi
Työsuhdepyöräetu on työntekijälle verovapaa etu 1 200 euroon asti vuodessa. Työnantaja voi tarjota edun osana palkkaa tai palkan päälle. Polkupyöräedun voi tarjota kahdella tavalla: joustavalla leasing-sopimuksella tai ostamalla pyörät yrityksen omaksi. Muutaman vuoden mittainen leasing-sopimus on yleisin tapa ottaa työsuhdepyöräetu käyttöön.
Periaatteessa ja käytännön tasolla pyöräetu on hyvin samanlainen työsuhde-etu kuin vaikkapa lounasseteli.- Anonyymi
Vaikuttaa hiusten halkomiselta. Mites lounassetelit? Kouluruokailu?
- Anonyymi
Rehellisesti ilman tätä veroetua ei olisi tullut ostettua 5000 euron sähköpyörää
- Anonyymi
Tätä minä en koskaan ymmärtäny: Pyörää voi halutessaan käyttää myös tai PELKÄSTÄÄN vapaa-ajalla.
Ei haittaa edun häviäminen. Olen tähänki asti pyöräilly kesät omalla IHAN TAVALLISELLA VAIHDEPYÖRÄLLÄ.
Kas kun kukaan ei ole vaatimassa työsuhdekenkäetua, jos joku vaikka kävelee töihin tai vapaa-ajalla. - Anonyymi
Koska vaaditaan kaikille samanlainen työsuhde etu sähköautoihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122319Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451479Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116