.. uusii laittomasti tilauksia useamman päällekkäin ja laskuttaa. Älä vaan tilaa määräaikaista digilehteä. Saat pian sen maksettuasi paperilaskun jossa peritään hinta toiseen kertaan ja laskussa lukee kestotilaus!!
Sanomalehti Keskisuomalainen
8
168
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaisia huijauksia.
- Anonyymi
Oliskohan vanhus lukenut/ymmärtänyt tekstin väärin?
- Anonyymi
Sehän on ikäloppujen lehti samat asiat jauhetaan eri paketissa
- Anonyymi
Ei ole vanhus. Ei myöskään väärin ymmärtänyt mitään.
- Anonyymi
Tiistaina 27.5 Keskisuomalaisessa oleva etusivun juttu jossa sisäsivun laskelmin julistetaan hirveänä asiana että :Enemmistö pitää ammattiliittojen jäsenmaksun verotusoikeuden postamista vääränä.
Kukahan älypää on kyseisen uutisen takana.
Onkohan ko. USU-gallupissa poistettu ne jota ko. asia koskee.
eli kaikkien liittojen jäsenet.???
Hehän ovat asianomaisia ja siten jääviä tässä kyselyssä.
Epäilen että ei ole.
Kyllä kaikki he kaikki ovat vähennysoikeuden poistoa vastaa,
Sama olisi jo palkansaajilta päätettäisiin alentaa palkkaa 100 euroa ja sitten kysyttäisiin onko se oikein vai väärin.
- Anonyymi
Ay- mafia on lakkautettava lailla yleisvaarallisena järjestönä.
- Anonyymi
Myös EK, kokoomus ja persut lakkautettava erittäin haitallisina organisaatioina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös EK, kokoomus ja persut lakkautettava erittäin haitallisina organisaatioina.
Jäit jo toiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894