Hienoa Saipa hyvin pelasitte ! Mutta mikä oli tuo kummajainen mikä voitti Voicen kun se ei ollut poika eikä tyttö ?
Hyvä Saipa ja Lappeenranta
9
261
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mikä ihme se oli ? Ei se ainakaan laulaa osannut , meikata vaan ?
- Anonyymi
Perus Lappeenrantalainen alkuperäisheimoa.
- Anonyymi
Ei helvetissä , oli joku kummajainen !
- Anonyymi
Lepran persuja?
- Anonyymi
Hän on vain omanlaatuinen persoon, ehkä vähän tyttö, homoseksuaali, kuten n.70 prosenttia LPRn nuorista miehistä. Siis täällä pitää olla "kova jätkä kun naisen saa" ( Miul o) Pakko homoilla ku ei ole naisia! Mimmit istuu kotona harrastamassa vihervasemmistalaista politiikkaa ja odottaa prinssiä (siis aivan utopistisiä haaveita, ei viitti sanoa mitä, rasistiksi tuomitaan, mut näin on), ja ne harvat mitkä kylillä käy? On siellä hyviäkin, siis OK, mut osa ,huh huh.
- Anonyymi
Pitääkö niiden saada mustempaa?
- Anonyymi
Kamala tyyppi , varmaan transu ?
- Anonyymi
Kupla puhkesi🤭
- Anonyymi
Varmaan on isi ja äiti ylpeitä tollasesta kummajaisesta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440