On ajan kysymys. Pitäisi olla niin kuin Leonid Breznevin aikana että inflaatio huitelee 75%;ssa.
Ihmisillä ei ole mitään. Kaikesta on pulaa. Tällaista minä venäjälle toivon!
Venäjän romahdus
16
442
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin hölmöilystä kärsii kansa. Rikkaat olikarkit kyllä pärjää,jos ne siellä enään ovatkaan.
- Anonyymi
Mitäs eivät anna niskalausta putrerille
- Anonyymi
Aika pitkälti he ovat muuttaneet kultaisen passin avulla esim.Arabiemiraatteihin ja muihin Lähi-idän keitaisiin.
- Anonyymi
Se vain, että siinä neuvostoliiton järjestelmässä, jossa tämä Breznevkin oli johtajana, ei ollut eikä tunnettu inflaatiota.
- Anonyymi
Siksihän se romahtikin
- Anonyymi
Eiköhän nuo Venäläiset pärjää ilman aloittan toiveita, ja kohta saavat lisää malmirikasta maata. Oisko kannattanut heilutella Nato hakemus lappua, saatika uskoa Biden höppänän lupauksia.
- Anonyymi
katos vaan kun kotikommari avautui
- Anonyymi
Eivät taida saada ainakaan Ukrainalta
- Anonyymi
Jeltsinin aikana inflaatio oli 4000% tällä hetkellä samaa tasoa EUn kanssa.
- Anonyymi
Ja höpö höpö, taisit lintsata matikan tunneilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö, taisit lintsata matikan tunneilta
Hän on koulunsa ja matikan tuntinsa käynyt venäjällä, siksi hän ei tiedä tosiasioista yhtään mitään.
- Anonyymi
Suomella ne asiat vasta hyvin onkin🤣🤣 media hehkuttaa uusista miljardi investoinesta datakeskuksille🤣🤣
- Anonyymi
Media hehkuttaa,niin että on pissat housussa.
Rupla on jo vahvempi kuin kulta.
- Anonyymi
Venäjä voi joutua yhdysvaltalaissenaattori Lindsey Grahamin valmisteleman sanktiopaketin kohteeksi.
Grahamin lakiesityksessä Yhdysvallat asettaisi 500 prosentin tullit niille maille, jotka ostavat venäläistä öljyä, kaasua tai uraania. Graham itse on kehunut lakialoitetta ”luut murskaavaksi” pakotepaketiksi. - Anonyymi
Kohta juhlitaan Venäjän voitonpäivää
- Anonyymi
Kommentoi sotavankien perillinen kolmannessa polvessa!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530