On ajan kysymys. Pitäisi olla niin kuin Leonid Breznevin aikana että inflaatio huitelee 75%;ssa.
Ihmisillä ei ole mitään. Kaikesta on pulaa. Tällaista minä venäjälle toivon!
Venäjän romahdus
17
317
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin hölmöilystä kärsii kansa. Rikkaat olikarkit kyllä pärjää,jos ne siellä enään ovatkaan.
- Anonyymi
Mitäs eivät anna niskalausta putrerille
- Anonyymi
Aika pitkälti he ovat muuttaneet kultaisen passin avulla esim.Arabiemiraatteihin ja muihin Lähi-idän keitaisiin.
- Anonyymi
Se vain, että siinä neuvostoliiton järjestelmässä, jossa tämä Breznevkin oli johtajana, ei ollut eikä tunnettu inflaatiota.
- Anonyymi
Siksihän se romahtikin
- Anonyymi
Eiköhän nuo Venäläiset pärjää ilman aloittan toiveita, ja kohta saavat lisää malmirikasta maata. Oisko kannattanut heilutella Nato hakemus lappua, saatika uskoa Biden höppänän lupauksia.
- Anonyymi
katos vaan kun kotikommari avautui
- Anonyymi
Eivät taida saada ainakaan Ukrainalta
- Anonyymi
Jeltsinin aikana inflaatio oli 4000% tällä hetkellä samaa tasoa EUn kanssa.
- Anonyymi
Ja höpö höpö, taisit lintsata matikan tunneilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö, taisit lintsata matikan tunneilta
Hän on koulunsa ja matikan tuntinsa käynyt venäjällä, siksi hän ei tiedä tosiasioista yhtään mitään.
- Anonyymi
Suomella ne asiat vasta hyvin onkin🤣🤣 media hehkuttaa uusista miljardi investoinesta datakeskuksille🤣🤣
- Anonyymi
Media hehkuttaa,niin että on pissat housussa.
Rupla on jo vahvempi kuin kulta.
- Anonyymi
Venäjä voi joutua yhdysvaltalaissenaattori Lindsey Grahamin valmisteleman sanktiopaketin kohteeksi.
Grahamin lakiesityksessä Yhdysvallat asettaisi 500 prosentin tullit niille maille, jotka ostavat venäläistä öljyä, kaasua tai uraania. Graham itse on kehunut lakialoitetta ”luut murskaavaksi” pakotepaketiksi. - Anonyymi
Kohta juhlitaan Venäjän voitonpäivää
- Anonyymi
Ja purraan munkkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja purraan munkkia
Kommentoi sotavankien perillinen kolmannessa polvessa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178