Eikö oikeesti olis löytynyt kunnon juontajia radioon? Siinä olis ollut taas pari työpaikkaa ja mahdollisuus päivittäiseen radioon, eikä niin että tämä kaksikko on kohta jo kaupan kassallakin. Ideana hyvä, mutta...
Uusi Kyläratio
23
1274
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä selität ja kuka kuuntelee radiota 2025? Et oo kuullu YouTubesta tai Spotifystä?
- Anonyymi
Mitäpä sinä selität, kun et oo edes lukenut koko uutista kyläratiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sinä selität, kun et oo edes lukenut koko uutista kyläratiosta.
Oisko aika siirtyä nykyaikaan? 😆
- Anonyymi
Anonyymit mielipiteet painaa aina eniten
- Anonyymi
Toivoivat palautetta. Se täytyy myös kestää. Pj. totisen paikan edessä. Talous ja toiminta tarkasteluun. Kyläradio ha kyläju...
- Anonyymi
Hyvä kyläradio.
Radiohistoriaa radiokoneesta: https://www.youtube.com/watch?v=n8d41RFKxn4 - Anonyymi
Ei näitä meinaa jaksaa, naisoletetun ääni on kuin virtsaa korville ja ukon naama joka julkaisussa. Varmaan nämä vastassa seuraavan kerran kun menee lääkäriin tai hyötyjäteasemalle, oishan meillä muitakin persoonia ettei näitä tarvi joka paikkaan tukkia. Kannuksen Vappu Pimiä ja Janne Kataja
- Anonyymi
Ukon työnkuva edellyttää esilläoloa....
Kateelliset taas ulisee ja valittaa. Menkää itse "esille". Kaikille on mahdollisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset taas ulisee ja valittaa. Menkää itse "esille". Kaikille on mahdollisuus.Ei kukaan kuuntele nykypäivänä radiota, ehkä jokku vanhat pierut jokka ei tiedä teknologiasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset taas ulisee ja valittaa. Menkää itse "esille". Kaikille on mahdollisuus.Miksi vetää kateus-kortti esiin? Kerro toki mistä pitää olla kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vetää kateus-kortti esiin? Kerro toki mistä pitää olla kateellinen?
Kateus ajaa toksisuuteen. Sinullakin oli samat mahdollisuudet esim koulunkäyntiin. Olisit lukenut ja sitämyöten hankkinut työtä ja kokemusta jolla pääsee ko. työhön. Toki luonnekin pitää olla extrovertti jollaista ko. hommaan vaaditaan.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ajaa toksisuuteen. Sinullakin oli samat mahdollisuudet esim koulunkäyntiin. Olisit lukenut ja sitämyöten hankkinut työtä ja kokemusta jolla pääsee ko. työhön. Toki luonnekin pitää olla extrovertti jollaista ko. hommaan vaaditaan.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkeeKiitos, mutta olen koulutettu mieleiseeni työhön.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt, että kyläradio-toiminta on poikkeusaikojen varajärjestelmä, jota on kehitetty kun kännykät ja puhelimet jostain syystä eivät toimi. Tämä Kyläradio-ohjelma, jota kuuntelin ei kyllä vaikuttanut tältä. Onko tässä nyt joku väärinkäsitys, joka johtuu tuosta samanlaisesta nimestä?
- Anonyymi
Puskaratio
- Anonyymi
Varmasti täällä stooreja riittääkin nuoret varastaa kaupoista ja on kurittomia ja tappeluita joka vko loppu raitilla
- Anonyymi
Päivän poikafantasiat pervo-sedältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän poikafantasiat pervo-sedältä
Minä puhun aina faktaa kysy minulta lupa jatkossa ennenkuin kommaat minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun aina faktaa kysy minulta lupa jatkossa ennenkuin kommaat minua
Keneltä tulen kysymään ja mitä on kommata?
- Anonyymi
Kannus-City, Onni joen rannalla!
- Anonyymi
Kohta tarvitaan voi tulla isompi hässäkkä naapurin puolelta
- Anonyymi
Parhaat juorut kuulee kampaajalla, siellä missä monta ilmeistä. Omistaja se on oikeen tietotoimisto, kertoo kaikista kaiken ja kaikille.
En mene vaikka palaisi mikä valo- Anonyymi
Kuka niin tyhmä ? Asikkaiden kuullen juoruaa. Törkeää.
- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315770Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283849HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962505- 1291794
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131203
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115925