Kysymys on kuinka tavallinen kaukainen australialainen sekaantui rikkaaseen ja prinssiin.
Mitä tavallinen nainen näki vaivan arvoiseksi suhteesta kun vissiin itse astui autoon, koska teki kenties mieli onkia onnea?
Nainen haistoi rahan ja päätti panostaa raiskaukseen.
"Raiskatkaa minua nopiasti!"
Raadin mielestä Virginia naisen olisi pitänyt jäädä neitsyeksi luostariin, olla saamatta seksiä koskaan.
Raadin mielestä naisen ahneus koitui kohtaloksi.
Miljoonan arvoinen maksu naiselle prinssiltä ja rikkaalta muut hyödyt TAPPOIVAT NAISEN.
Määrä oli liian iso eikä hän kestänyt sellaista.
Iso määrä rahaa, joka teki hänestä miljonäärin sai aikaiseksi valtavan ITSESÄÄLIN, että kuinka todellakin pahasti naista oli runneltu!!
Itsesäälistä kyseinen nainen ei toipunut.
Prinssille ja rikkaalle täyssyyte taposta.
Avokätisyys on perseestä.
Sarjavalittajat: Andrew ja Epstein tappoivat Virginia Giuffren isolla rahallaan ja säälillä
Anonyymi-ap
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Täysi kakara oli tää nainen silloin kauan sitten . Kyllä minäkin kakaroilta helposti saan , helppo homma on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302895
- 951606
- 1211424
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371254- 781179
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261079- 53992
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil225937Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall119906