Kysymys on kuinka tavallinen kaukainen australialainen sekaantui rikkaaseen ja prinssiin.
Mitä tavallinen nainen näki vaivan arvoiseksi suhteesta kun vissiin itse astui autoon, koska teki kenties mieli onkia onnea?
Nainen haistoi rahan ja päätti panostaa raiskaukseen.
"Raiskatkaa minua nopiasti!"
Raadin mielestä Virginia naisen olisi pitänyt jäädä neitsyeksi luostariin, olla saamatta seksiä koskaan.
Raadin mielestä naisen ahneus koitui kohtaloksi.
Miljoonan arvoinen maksu naiselle prinssiltä ja rikkaalta muut hyödyt TAPPOIVAT NAISEN.
Määrä oli liian iso eikä hän kestänyt sellaista.
Iso määrä rahaa, joka teki hänestä miljonäärin sai aikaiseksi valtavan ITSESÄÄLIN, että kuinka todellakin pahasti naista oli runneltu!!
Itsesäälistä kyseinen nainen ei toipunut.
Prinssille ja rikkaalle täyssyyte taposta.
Avokätisyys on perseestä.
Sarjavalittajat: Andrew ja Epstein tappoivat Virginia Giuffren isolla rahallaan ja säälillä
Anonyymi-ap
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
Täysi kakara oli tää nainen silloin kauan sitten . Kyllä minäkin kakaroilta helposti saan , helppo homma on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa359601Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6142800- 1522023
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1521506- 1021458
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1071199- 751107
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2461053- 371004
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10983