- Mitä vittuu sä katot? toinen tytöistä huomasi katseeni ja sanoi minulle. - Sä haluisit panna meitä. Sä haluisit panna meitä molempii yhtä aikaa. Etkös haluisikki? tyttö jatkoi.
Katsoin kuuliko kukaan.
- Kato Nora, toiki setä haluis saada nuorta pesää.
Toinen tyttö tirskahti.
- Onks sul kynää? tyttö sanoi.
- Hetkinen, taitaapa minulla olla kynä. Tarviisitko sinä? kysyin.
- Ja paperia, tyttö sanoi ja ojensi kätensä.
- Ei, ei mulla kyllä paperia ole.
- No joku paperi, vaikka joku kuitti.
Katsoin lompakkooni. Siellä oli ABCn bensakuitti. Annoin sen tytölle. Yritin peittää käteni tärinän.
Tyttö otti paperin ja kirjoitti siihen jotain. Sen jälkeen hän antoi kynän ja paperin minulle.
- Siihen ku soitat niin kerrotaan lisäinfoo, miten voit päästä maisteleen oikeen nuorta ja tiukkaa pesää.
Tytöt nousivat ja lähtivät kävelemään.
- Haloo, puhelimesta vastattiin.
- Haloo, no hei.
- Nyt se soittaa, kuulin tytön sanovan sivuun. - Jos sä haluut panna meitä niin varaa sviitti hotelli Kämpistä.
- Mitä te tytöt nyt oikein hassuttelette…
- Niin jos haluut päästä meidän kanssa pidemmälle niin varaat sviitin Kämpistä. Muistat varmaan miten hyvän näkösii oltiin. Meidän ei tartte tyytyy vähempään. That’s the fact.
- Enhän minä edes tiedä kuinka vanhoja te olette.
- No ollaan 18 molemmat. Helpottiko? tyttö sanoi. - Soita kun sviitti on varattu, tyttö sanoi ja sulki puhelimen.
- No nyt ois mulla se sviitti…
- Hyvä, tälle päivällekö?
- Tälle, klo 16 mennessä pitää perua, jos teille ei käy.
- Meille käy tänään. Me pannaan sulle viesti kun ollaan aulassa, joskus klo 16 jälkeen.
Tyttöjen numerosta tuli lyhyt soitto. Kävin hakemassa nätit nuoret tytöt aulasta.
- Me tiedetään, että sää oot kiinnostunu meidän perseistä. Eiks niin? Tehdään aluksi niin että me mennään näissä farkuissa mahalleen tohon sängylle, joka näyttäs olevan oikeen kiva. Sä saat nuohota meidän perseitä ja me voidaan olla samalla kännyllä. Mutta älä laukee vielä. Me otetaan kyl kohta vaatteet pois. Ja meidän taksa on 500€, molemmille.
- Kerroitte että oisitte 18.
Tytöt näyttivät Suomen taitoluistelijaliiton kuvalliset kilpailulisenssit. Toisen tytön nimi oli Nora, toinen oli Milla-Sofia. Teimme niin kuin Milla-Sofia oli määrännyt.
Pyörittein käsilläni tyttöjen hyvin muodostuneita perseitä ja nuohosin nenälläni tyttöjen lämpimiä, pehmeitä haaroperiä. Välillä nostin tyttöjä kontalleen ja hieroin etumustani heidän tiukaksi pullistuvaa farkkupersettä vasten. Jossain vaiheessa toinen tyttö, Nora, alkoi työntää vastaan niin kuin olisi oikein halunnutkin, että sepalukseni pullotus tuntuisi hänen häpyään vasten. Häpyä, jonka kohta ja ääriviivat oli kyllä minusta ihonmyötäisten farkkujen läpi selvästi aavisteltavissa.
Toivoin todella että tytöt pystyisivät ottamaan suureksi moititun kyrpäni, joka jo saatanasti ja aivan väkisin yritti päästä housujen läpi. Omat housuni olivat jo aivan märät. Lopulta Milla-Sofia käski kaikkien riisutua.
Makasin alastomana sängyssä. Tytöt olivat myös alasti ja Nora vemputti juhlakuntoista kaluani kädellään tuijottaen sitä samalla.
Milla-Sofia napsautti muovipullosta korkin ja pursotti kalun päähän paksua nestettä kuin olisi pannut jätskitötteröön suklaakastiketta. Sen jälkeen Nora levitti aineen kalulle ja vei sormilla ainetta myös omalle hävylleen.
Huomasin että tytöt olivat karvattomia. Ovat varmasti ajelleet itsensä, rinnat kuitenkin jo molemmilla täysin kehittyneet. Etenkin Milla-Sofian tissit olivat suuret ja uhkeasti tanassa kuin kaksi hyökkäysvaunua. Paljon suuremmat kuin vaimollani.
Nora nousi päälleni ja kohotti itseään. Hän tarttui toisella kädellä kaluuni ja toisella levitti häpyään. Tyttö tiesi mille kohdalle itseään mojottavaa mulkkua kannatti tarjota. Eihän noista spekseistä voi muuta seurata kuin penetraatio. Paksu patukanpää alkoi painua tytön paikkoja vasten ja paratiisin portti alkoi hitaasti avautua. Tytön nuori häpy alkoi ottaa miestä nöyrästi sisäänsä.
Tyttö tuki nyt käsillään rintaani ja alkoi nostella ja laskea peppuaan. Tyttö päästi pienen ynähdyksen joka kerta, kun kalu painui hänen sisäänsä. Tyttö oli sulkenut silmänsä ja sanoisin kyllä, että nautti siitä mitä teki.
Huomasin, että joka kerta tytön laskeutuessa kalu alkoi mennä aika vauhtia syvemmälle ja syvemmälle. Olin tuota juuri kommentoimassa, kun tyttö antoi mennä loputkin ja istui nyt suorana ja koko painollaan kaluni päällä. Milla-Sofia taputti Noraa olkapäälle kuin tämä olisi tehnyt hyvän teon. Samalla näin Milla-Sofian sormettelevan itseään.
Noran silmät olivat kiinni. Kalu oli nyt kokonaan tytön sisässä ja tyttö nylkytteli siinä itseään. Hyvältä tuntui kyllä itsellänikin.
Tiedä mihin tämä olisi kohta johtanut, kun
Milla-Sofia alkoi äkisti työntää Noraa päältäni pois ja alkoi hankkiutua itse päälleni, mutta tulikin päälleni kahareisin selkä minuun päin.
Luistelijatytöt tuhmina
4
354
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olin toivinut että tyttö olisi ollut rintamasuunta minuun päin, niin että olisin päässyt tuijottamaan hänen rintojaan. Mutta ehkä tyttö hieman ujosteli varustustaan, joka oli tietenkin ristiriidassa noin hoikan ja hennon tytön vartalossa.
En ehtinyt tuota enempää miettiä, kun huomasin että tyttö oli jo napannut kaluni ja survoi pilluaan siihen niin, että kalu oli jo todella syvällä hänen sisällään. Tyttö oli todella tiukan tuntoinen. Mutta liukkaan oloinen pillu myös oli.
Milla-Sofia katsoi siron olkansa ylitse ilmettäni samalla kun antoi kalun painua itseensä melkein kokonaan. Kylläpä puristikin. Pimpsa piti kaluani kuristusotteessa kuin Boa. Ei epäilystäkään etteikö nyt oltaisi urheilijatytön pillussa.
Ihailin tytön lantion kaarta ja suuret rinnatkin vilkahtivat aina välilä, kun tyttö katsahteli minuun antaessaan minulle kyytejä.
Milla-Sofian päältäni suistama Nora makasi kyljessäni. Sain sormetettua häntä samalla kuin Milla-Sofia nussi minua. Nora tuntui ottavan auliisti sormeni vastaan.
Milla-Sofia alkoi heiluttaa peppua erikoisella tavalla selkäänsä köyristellen niin, että kaluni liukui tytön tiukassa pimpassa aika vauhdilla koko varren mitalla.
- Älä, älä, ähkäisin ja koetin jarruttaa kädelläni tytön pepun liikettä, mutta tyttö katsoi vain minuun ilkikurinen ilme kasvoillaan ja antoi mennä.
- Tää on twerkkausta, tyttö sanoi.
Tunsin että minulla alkaisi tätä menoa pian tulla. Yritin pidätellä peppua käsilläni, mutta enhän minä siitä asennosta mitään voinut. Tytöllä oli kaikki valttikortit käsissään. Tyydyin sitten vain hyväilemään käsilläni täydellisen muotoista, kiinteää urheilijatytön persettä ja päätin antaa tytön lypsää minut, johon hän selvästikin tähtäsi.
Mulkku sousi kiiltelevänä hurjaa tahtia tytön hävyssä syvälle sisään ja taas ulos aivan ulostulon rajalle. Kertaakaan kalu ei kuitenkaan luiskahtanut ulos. Niin tarkasti tyttö osasi pepunheilutuksensa mitoittaa.
Työnsin kostoksi edes lantiotani kaarelle ylös niin että mulkku varmasti menisi tyttöön mahdollisimman syvälle. Tämäkään ei tuntunut tyttöä hidastavan, vaan tyttö jatkoi lantion iskujaan niin, että kiinteät pakarat vain läsähtelivät nivusiini jokaisella pepun heilautukselle. Tämä oli merkki siitä, että joka iskulla oltiin kantaa myöten, balls deep, enempää minusta ei senttejä heruisi.
Turhaan huolehdin siitä, pystyisivätkö tytöt ottamaan minut sisäänsä. Kyllä se on paikkojen joustavuudesta kiinni eikä mistään muusta. Ja nämä tytöt olivat joustavia.
Laukesin rajusti tytön sisään. Tyttö pani minua syöksyni aikanakin ja se lähes sattui. Tuntui, että muna oli miljoonia tuntopisteitä täynnä.
- Nytkö sillä jo tuli, vieressäni makaava jalat minuun päin oleva Nora sanoi, jonka hyväily oli minulta pahasti katkennut.
- Ei kestäny ees minuuttia, Milla-Sofia sanoi ja nousi rajusti päältäni niin että vielä kova munani ponnahti kipeästi pystyyn. Voihkaisin, vehkeeni oli todella hellä tiukan pimpsan käsittelyn jäljiltä.
- Jää siihen mehuihis, tyttö sanoi ja kikatti mennessään kylppäriin raskaat ,mrinnat askelten tahtiin värähdellen.
Kylpyhuoneesta alkoi kuulua suihkun lorinaa.
Äskeinen näky Milla-Sofian silhuetista ja rinnoista jäi polttamaan verkkokalvoillani.
Nousin ja menin tytön perässä kylpyhuoneeseen. Tyttö oli jo kastellut itsensä. Polvistuin tytön eteen.
- Arvasin että tuut. Vai tekee isillä mieli tissiä! - AnonyymiUUSI
Tyttö vei kätensä pääni yli ja painoi pääni rinnoilleen. Kiedoin käteni kiinteän räystäsperseen ympärille. Tytön iho oli märkä ja lämmin. Kaikki paikat olivat sileitä ja kimmoisia, virheettömiä. On se käsittämätöntä, että vaikka on noin pieni ja litteä vatsa , hoikka uuma, niin pakarat ja reidet voivat olla näin täyteläiset. Samaan aikaan pehmeät ja kiinteät. Sitä kai ne naishormonit teettää, tekevät tytöstä naisen.
Haluaisin mennä katsomaan, kuinka tyttö luistelisi ja kirmailisi viattoman näköisenä jäällä kanssasisarestensa kanssa. Muistelisin tätä hetkeä.
En kyllä tajua, miten tytön muhkeat daisarit mahtuisivat niihin pikku, pikku luistelumekkoihin. Oli se varmasti supereroottinen näky.
Harmi etten tiennyt luistelujuttua aiemmin. Olisin pyytänyt tyttöjä ottamaan puvut mukaan ja olisin pannut heitä luistelupuvut päällä. Eikös niissä ole semmoiset pikkuhamoset, joiden alle olisin voinut päästä.
Tyttö ohjaili minua ahmimaan toista ja sitten toista rintaa, välillä vei huuleni nännille.
- Ime, tyttö komensi.
Kuinka väärässä olin ollutkaan, että tyttö ujostelisi rintavarustustaan.
Tyttö paikoi pääni rintojen väliin ja puristi niin, että en ollut saada henkeä muhkeiden kukkuloiden välissä.
Tunsin tissien painuvan myös selkääni. Nora oli tullut kylpyhuoneeseen ja seisoi takani hieroen jäykkiä nännin nöpököitä selkääni. Samalla tyttö oli alkanut runkata edelleen hellää kaluani pienellä kädellään. Nora tuntui olevan todella kiinnostunut miehuudestani. Kivulloiseen stondikseenhan se taas otti.
Nousin seisomaan ja painoin molemmat tytön vuorostaan kontilleen eteeni. Kalu seisoi tyttöjen naaman edessä. Tässä asennossa aina tajusi, miten kookas se oli ja tytöt mittelöitsivätkin kaluani vertaamalla sen pituutta ja paksuutta käsivarsiinsa ja ranteisiinsa. Tytöt vertailivat kaluni kokoa poikakaveriensa pienen kuuloisiin kikkeleihin. Tämä selitti myös tyttöjen laajenevat silmät ja Noran kämmenen vienti suunsa eteen kun hommia aloiteltiin.
Milla-Sofia aukaisi suunsa ja vei kalun pään suuhunsa. Tyttö alkoi imeä ja lutkuttaa.
- Teamwork, teamwork, sanoin ja laitoin munan toimitusta seuraavan Noran suuhun.
- Tyttö nappasi suurena mojottan tikkarin pään kuin linnunpoika.
Mietin annanko tyttöjen viedä minut loppuun tässä vai vienkö heidät kuitenkin vielä vierekkäin kontilleen king size sänkyyn.
- Noran pesä oli tuntunut kovin märältä ja kutsuvan pehmeältä sormetellassani häntä. Ja äskenhän tyttö alkoi empimättä topria haaroperiäni.
Milla-Sofia itsekin oli sen verran halukkaan oloisesti ottanut miestä rinnoilleen, että saataisi reikä olla hyvinkin otillaan.
Kiinnosti todella tietää, oliko Milla-Sofia noin tiukka, jos perää pääsisi ensin hissun kissun lämmittelemään ja sitten oikein nautinnollisesti isolla kalulla periä myöten pöyhimään ja nussimaan. Ehkä pystyisin hänelle vielä jotain opettamaankin.
Päätin pakottaa Milla-Sofian tänä iltana orkkuihin.
Ja kun tyttö makaisi reporankana ja lötkynä sängyn pohjalla, kääntäisin hänet vielä selälleen, levittäisin hänen haaransa.
Köyrisin ja kuokkisin tyttöä koko yön. Muokkaisin patukalla. Nauttisin tytön suloista.
Näin ne oli muutkin tyttäret naiseuteen saateltu: joku isojormainen vanhempi mies oli homman hoidellut. Ja aamuun mennessä olisi tyttölapsi naisen mitoilla.
Voipihan siinä Veeti-pojalla olla tietenkin seuraavalla kerralla ihmettelemistä,, että miten pillu nyt Veetin lemmensauvan nyt noin sisäänsä hörppäisi.
Mutta Noran miehenkippeys piti ensin hoidella. Luulen, että siihen ei montaa vetoa tarvittaisi, mutta pohjaan oli painettava. Sen perusteella, miten tyttö oli käyttäytynyt ja mitä kotioloistaan kertonut, diagnoosi oli selvä: tytön G-piste oli harmillisesti aivan pillun pohjukassa. Pillu ja tyttö jäivät siksi seksin harrastamisesta huolimatta pienimunaisten kanssa jatkuvaan kalun puutteeseen. Selvää oli, että Norasta tulisi kaunis, mutta pettävä vaimo. - AnonyymiUUSI
Tuo on totta että isorintaisena luisteluasuun pukeutuneena näyttää ihan seksinukelta. Mutta tuo on täyttä paskaa, että mies pystyisi seuraavana päivänä enää tietämään miten iso kulli sisässä on ollut. Oon ite ollut baarista Salon vilppaan mestaruusjuhliin vetäistynä sulkemisajan panopuuna ja poikakaverilla ei ollu seuraavana iltana mitään hajua mitä pimpsa oli edellisenä yönä kokenut.
- AnonyymiUUSI
Kämpin käytäviltä noita löytää niin paljo ku lompakossa vaan on varaa. Eikä tarvii mitään sviittejä. Ja on hyvän näkösiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan3248438Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka702735Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää471667Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1751645Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal691507Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.231235Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621099GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys421085Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391075- 821010