Vinkkejä Sysmän hierojasta jolle saa ajan klo 17.00 jälkeen.
Sysmän hieronta
17
1957
Vastaukset
- Anonyymi
Villi Elomaa
- Anonyymi
Kyllä Sysmästä löytyy puutteessa olevia. No, onhan se sellaisten peräkammarin poikien tuppukylä.
- Anonyymi
Sivulan yläkerrasta löytyy. Leppäkorventie 28.
- Anonyymi
Kunnon hieroja Sampo
- Anonyymi
Miwin möyhimössä myös ilta-aikoja, tosin jonoa on silleen että ihan viikon-kahden sisään harvoin saa aikoja. Sinne VilliEloon on aina aikoja vapaana, tosin en sitten tiedä mistä sekin kertoo...
- Anonyymi
VilliElo. Kyllä hierotaan hellästi joka paikasta pientä lisämaksua vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilliElo. Kyllä hierotaan hellästi joka paikasta pientä lisämaksua vastaan.
Älä kysy koskaan suosituksia tällä palstalla. Sysmässä on niin pahansuopaa väkeä, jotka omaksi suureksi, ja ehkä ainoaksi, ilokseen mustamaalaavat yrittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kysy koskaan suosituksia tällä palstalla. Sysmässä on niin pahansuopaa väkeä, jotka omaksi suureksi, ja ehkä ainoaksi, ilokseen mustamaalaavat yrittäjiä.
Kannattaa muistaa et kyl näitä palstoja luetaan muuallakin kuin vain Sysmän sisällä ja anonyymille palstalle on helppo kenen vaan tulla hämmentämään pakkaa, koska siitä voi saada pieneen elämäänsä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä
Erikoista toimintaa, palvelu kunnassa on kaikin puolin hyvää mutta joku haluaa kusta omaan saappaaseen ja yrittää pilata yrittäjän maineen
- Anonyymi
Miwin Möyhimö on paras paikka, jonoa on, mutta kannattaa kysyä peruutusaikoja.
- Anonyymi
Lassen lypsämö aina auki. Hyvä palvelu.
- Anonyymi
Miwillä käyn myös minä, jo kolmatta vuotta. Heittämällä Sysmän paras ja monipuolisin palvelu! Muut nykyiset hierojat olen myös testannut, eikä Miwin vertaista löydy. Jonoa hänelle toki on, eli kannattaa olla ajoissa liikkeellä.
- Anonyymi
Millanen hieronta kiehtoisi?
- Anonyymi
Vaimo tarvitsisi myös hierontaa.
- Anonyymi
Taksi tai bussikuski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksi tai bussikuski.
Taipaleen seksi ja taksi?
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset nimettöminä kirjoittavat lamaannuttavan typeriä tekstejä. Onko hienoa nähdä oma kirjoitus omalta tietokoneelta, siellä se on. Nimettömänä. Pertti Tiainen, Sysmässä syntynyt kummastelen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201129Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889