Itse suunnittelin siirtymistä päiväkotiin teollisuuden puolelta, sillä siellä on varmasti kevyempää.
Onko teillä kokemuksia päiväkodeista? Mietin lähinnä sitä, joutuuko siivoomaan siellä lasten keskellä, vai juostaanko kiireellä paikasta toiseen, kun lapset ovat eri paikassa? Kuinka tarkkaa päivökodin siivous on? Tietysti siivousjäljen pitää olla hyvää, mutta meneekö noissa paikoissa suurennuslasin kanssa tuijotteluun?
Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia, ja käytäntöjä miten päiväkodissa siivous toteutetaan?
Mitä kohteita siivoatte?
2
65
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kokemusta, mutta silloin kun lapset leikkii ulkona, voi varmaan kone ajoa tehdä, ja riippuen onko iltapäivällä tehty wct, ei tarvitse heti aamusta siivota, ja jos on keittiö ja Siivous työ, ei siinä ehdi kun aamiaisen jälkeen siivoukseen panostamaan. Tuttu sanoi että hänen vanhoille nivelille kävi pieniä pöytiä ym pyyhkiä ja kyykkiä.
- AnonyymiUUSI
Kiitos vastauksesta. On vain jotenkin mielikuva, että lapsia hyörii siellä sun täällä, ja pitäisi yrittää jotenkin siellä siivota. Nuo matalat pöydät ja tuolit saattavat olla useammallekkin siivoojalle vähän paikkoja rasittavaa. Täytyy kyllä harkita tuota..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849