Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Anonyymi-ap

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei sillä mitään oikeutta ole kysellä/tarkastaa kenenkään lupia..
Kuka ehtii ensin? Itse en osaa linkittää, mutta paikalliset tietää, kenestä kyse🤮

9

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samantekeviä videoita

• Anonyymi

On nykyisin lupa kysellä ,laki on muuttunut.

• Anonyymi
      UUSI

Voiko eläkkeellä oleva mökkiläinen kalastusvahti sakottaa kalastajia ollessaan mökillä?

• Anonyymi
      UUSI

Tottakai .

• Anonyymi
      UUSI

Miten se nyt on, saako kalastuksenvalvoja katsoa toisen reppuun?

• Anonyymi
      UUSI

Jaa onko patovahti ollu taas elementissään? Prkl se pitää pyyhkästä siihen uomaan uimareissulle ni jos se vähän jäähdyttäs sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Kalastuksen valvojalla on oikeus ottaa luvattomat pyydykset j, välineet ja saaliin , siinä oikeudet , ei oikeutta sakottaa , ei tutkia venettä eikä reppua, kylmälaukkua yms. Kenenkään ei tarvi enää vaivata päätän asialla oikeuksista.

• Anonyymi
        UUSI

Nykyään on jo niin valveutunutta kalastajaporukkaa että kae ne luvat on aina lähtökohtasesti kunnossa

• Anonyymi
      UUSI

Näin on. Luvat on kunnossa, mutta "tarkastajat" ei🤪

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1610
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1251
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      175
      1180
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      54
      935
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      901
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      888
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      878
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      823
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      812
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe