on sanonta, mutta kuka hemmetti niitä laskee. Onko se 100 vai 150, kun niitä lähtee per vuorokausi.
Kuitenkin kaikilla iän myötä hiukset ohenee?
Pinnallista tavalllaan, kun sairauksia jotka vie hiuksia.
Onkohan kukaan muu kiinnittäny asiaan huomioo, naisista esim. vaihtanu hiustyyliä jotenkin?
Hiusten halkominen..
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monella ohentuu ja harvenee, niin että päälaella näkyy, tuossa hius ja tuossa hius, silmillä nähden muutaman millin väli seuraavaan hiukseen.
Ei ole minulla vielä käynyt muuta kuin harmaantuminen. Kasvaa kovasti, samoin kynnet. Ilmeisesti vielä ravintoaineiden imeytyminen suolessa normaalia. Uskon että monella johtuu siitä että vaikka syö kaikenlaista hiusta vahvistavakin mineraalia ja vitamiinia ruoan mukana, se ei vain kohtaa hiuksia. Näin oli vanhemmiten sisarella, kävi ottamassa jotain piikkejäkin. - Anonyymi
Kokeilkaapa Biotiini, eron huomaa muutamassa kuukaudessa, hiustenlähtö ainakin itselläni loppui ja kynnet vahveni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849