Mikä tilanne remontin osalta? Myyntiehtona oli koko kansan kesäkahvila ja eu-tuet remonttiin myös saatu. Voisiko joku uusista valtuutetuista nostaa kissan pöydälle kun ei vanhat siihen kyenneet?
Sataman kahvila
36
741
Vastaukset
- Anonyymi
Olisihan siihen ollut oikeitakin yrittäjiä tulossa tilaa ehtojen mukaan hoitamaan ja bisnestä pyörittämään. Kestääkö päättäjien ja virkamiesten toiminta päivänvaloa missä saunottu ja milloin.
- Anonyymi
Voi helvetti mitä nostoja.
Tuo case on mennyt menojaan ja juttu vanhentunut.
Jauhetaan noita ikivanhoja asioita joita ei ota mikään oikeustoimi selvitettäväksi yksinkertaisesti koska asia vanhentunut.
Selvitä itse jos haluat asiaa tonkia.- Anonyymi
hys hys alkoiko takapuolta kylpylän lauteilla poltella?
- Anonyymi
Täysin validi nosto koska samat rosmot vieläkin virkamiehinä.
- Anonyymi
Eikö kaupunki voi periä EU-tuet takaisin ja sijoittaa ne uuteen kahvilaan? Eikö kahvilaa remontoitu sadoilla tuhansilla veronmaksajien rahoja kuitenkin julkiseksi tilaksi?
- Anonyymi
Ääh, mitäs noista. Toisilta ostellaan ylihintaan kiinteistöjä ja toisille tehdään sitä sun tätä. Ei taida turhaan silmäätekevät istuksia samoissa tilaisuuksissa yrittäjien edustajien kanssa. Kuinkahan sitä pääsisi itse samoille apajille? Kenet täytyy saunottaa?
- Anonyymi
Kaupunki = EU 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, mitäs noista. Toisilta ostellaan ylihintaan kiinteistöjä ja toisille tehdään sitä sun tätä. Ei taida turhaan silmäätekevät istuksia samoissa tilaisuuksissa yrittäjien edustajien kanssa. Kuinkahan sitä pääsisi itse samoille apajille? Kenet täytyy saunottaa?
Ei kommarit pääse näille apajille. Sauno vaan tehtaalla kun saat palkkaakin siitä. Me sitten saunotaan satamassa ja juodaan konjakkia.
- Anonyymi
Ely keskus voi vaatia takasin tuet ei kaupunki
- Anonyymi
Satamaravintola ja kylpylä voisivat kyllä olla sen tyyppisiä vetovoimatekijöitä, joilla porukkaa voisi tulla kauempaakin ja onhan se veneileville turisteillekin tärkeä. Kyllä luulisi, että kaupungin uuden valtuuston on mahdollista purkaa kauppa, jos kiinteistöä on käytetty vastoin alkuperäistä sopimusta.
- Anonyymi
Haha, siihen taas pyydetään joku lausunto joltain komitealta jossa istuu yrittäjien hallitus. Lopputulos on perusvarmaa hyväveli korruptiota parhaimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, siihen taas pyydetään joku lausunto joltain komitealta jossa istuu yrittäjien hallitus. Lopputulos on perusvarmaa hyväveli korruptiota parhaimmillaan.
Hyväveli korruptio estää kaupungin kasvua ja aiheuttaa muuttotappiota. Toimintamallit niin juurtuneet että tekijät eivät edes ymmärrä tekevänsä väärin.
- Anonyymi
Kaippa se on loputon silmukka jos tuokin lausunto pitää tilata samoilta lauteilta kun mitä asia koskee.
- Anonyymi
Tuokin rakennus voisi olla työllistävä ja verorahoja tuova yritys, mutta hyväveli verkko tuotti jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Ei siihen alunperinkään mitään kahvilaa ollut tulossa. Se oli tiedossa kaupungin virkamiehillä jo ennenkuin kauppakirjat rakennuksesta oli allekirjoitettu. Yksityiskäyttöön sen nykyinen omistaja sen hankki ja remontoi.
- Anonyymi
Hymm eu tuella yksityiskäyttöön, meniköhän nyt ihan saletisti?
- Anonyymi
Yksityiskäytössä se näyttää sillä mersumiehellä olevan.
- Anonyymi
Julkinen ja yksityinen on hieman eri asia. Kuka nyt niin tyhmä olisi, että investoi vaikka miljoonan omaa rahaa remontoidakseen rakennuksen joillekin veneilijöille jotka eivät ole edes valmiita maksamaan sen käytöstä. Ne muut tarjoajat on olleet konkurssissa jo kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Voihan sitä itselleen noin uskotella kun asenne on mallia ylimielinen
- Anonyymi
Kuka sen paikan sitten osti? Kenen nimi paperissa? Jos ostaja on jo mullan alla, perijät kai tekee sillä mitä haluaa. Mutta sen tiedän eteti siitä koskaan tule yleisölle aukinaista paikkaa, omistajat näin ovat kertoneet,
- Anonyymi
Kannattaa ottaa yhteys tunnettuun hippos valittajaan. Varmasti tonkii tämän läpikotaisin jos korruptio ja kähmintä haiskahtaa.
- Anonyymi
En valita kun kutsuivat saunaan ja pesivät selänkin. T: Päivi
- Anonyymi
Veneilijät voi avata sen vanhan kioskin jonka omistavat ilmeisesti muutenkin.
- Anonyymi
Veneilijät voivat pysyä Suolahdessa tai Päijänteellä.
- Anonyymi
Rötösherrat on hyvä saada kiikkiin jos luvatut asiat eivät ole toteutuneet. Paljon on salaperäisyyden verhoa tässä asiassa.
- Anonyymi
Kyllähän sinne satamalle saunomaan pääsee kun kaivaa kuvetta. Sosialistit sitten saunokoot uimahallilla tai tehtaalla, kun pörssisähkö ja puut on niin kalliita.
- Anonyymi
Kukahan se pahin sosialisti on 400 000€ EU tukirahoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan se pahin sosialisti on 400 000€ EU tukirahoilla?
Tämähän olisi kiva nähdä mistä n
tämmöinen summa koostuu.
- Anonyymi
Kyllä tämäkin valittaja valittaa vuodesta toiseen tekemättä itse jotakin jos kerran on näytöt asiasta niin valittaisi.
Kertoo kuitenkin kaiken kateellisesta valittajasta kun täällä valittaa.Muuhun kun ei pysty niin katkeruutensa kanssa menee hautaan. - Anonyymi
Mulla on ainakin sauna kotona ja mökillä. Tykkään saunoa rauhassa siellä. Avatkaa sinne Kuhnamon rantaan uudestaan se sauna jos haluatte yleiseen saunaan.
- Anonyymi
Kuhnamo selluineen voitas siirtää suolahteen. Sataman takatukka löylyn voisi myös pistää samaan kuormaan.
- Anonyymi
Pitäköön mökkinsä jos haluaa mutta voisi maksaa ne verovaroilla kustannetut tuet takaisin.
- Anonyymi
Joku taka.. sen osti mikälie laattamies. Satatonnia oli hinta
- Anonyymi
Äänekosken hallituksen jäsenet on kaikki semmosia velliperseitä. Keskenään väittelevät asioista mutta kukaan ei uskalla kertoa mitään.
Luulin että edes Persut kertoisi jotain näistä kaupoista, mutta taitaa laattamies saunottaa nekin siellä kylpylässään.
- Anonyymi
Keittäkää kahvia vaan veneilijät siellä omassa kioskissa. Eihän tuolla mitään muita kioskeja ole ikuna ollutkaan.
- Anonyymi
Hyvää pöhinää kioskien taholta, tekemisen meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122888Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181259Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3521147- 1111063
- 891017
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66914
- 46894
- 53881