Serkkuni vuotuiset juhannusjuhlat olivat tällä kertaa tylsät. Mulla ei ollut seuralaista, jonka kanssa hiipiä salaa tuhmailemaan eikä paikalla ei ollut ketään kelvollista miestä - sinkkua tai edes varattua. Mulla oli ollut hirveä panetus päällä koko päivän.
Kulautin loput juomasta kurkkuuni miettien sopivaa tekosyytä lähteä kun serkun ilonkiljahdus raikui pitkin pihaa. Käännyin katsomaan mikä aiheutti moiset desibelit. Silmäni osuivat mieheen, joka oli just mun tyyppiä; raamikas, tummat hiukset ja parta. En ollut nähnyt häntä aiemmin näissä juhlissa tai muuallakaan.
Pilluni sykähti lupaavasti… kunnes serkku halasi miehen mukana olevaa naista ja toivotti pariskunnan tervetulleiksi juhliin. Samalla kun nainen pahoitteli myöhästymistä, miehen katse vaelsi ympäri pihaa ja juhlaväkeä kyllästyneenä. Ehkä poloinen oli mukana pakon alaisena. Miehen katse osui minuun ja pysähtyi. Hän taisi pitää keltaisesta, avonaisesta kesämekostani, siihen malliin hänen olemukseensa tuli eloa.
Vastasin miehen katseeseen ja väläytin suloisimman hymyni hänelle. Nostin hieman hameeni helmaa ja vaihdoin jalalta toiselle tarjoten pikaisen näkymän haaroväliini. En ollut pukenut tänään lainkaan alushousuja ja olin hiljattain käynyt brassisokeroinnissa. Mies katsoi häkeltyneenä muualle ja virnistin itsekseni. Hän oli varattu, mutta kai sitä nyt sai vähän toista härnätä.
Olin hauskanpitoni saanut ja nousin ylös puutarhatuolista, vain huomatakseni luonnon kutsuvan. Menin ulko-ovelle ja vilkaisin vielä taakseni. Mies katseli minua kun astuin sisälle taloon. Nousin portaat yläkertaan ja toimitin vessa-asiani.
Avasin kylppärin oven ja säpsähdin. Mies nojasi rennon oloisena vastapäiseen seinään.
“Ai, täällä olikin jonoa”, sanoin. “Tuolla olis ollut alakerrassa toinenkin vessa.”
“Joo, mutta sä et ollu siellä.”
Mies asteli lähemmäs mua ja peruutin vaistomaisesti kunnes olimme molemmat kylppärissä.
Hän katseli pää kallellaan mua silmiin, reaktiotani tarkkaillen ja lupaa pyytäen. Normaali reaktio olisikin ehkä ollut kehottaa häntä suksimaan vittuun ja häipyä paikalta.
Se vaan, että normaalissa ei ollut mitään hauskaa. Ja vittuun häntä nimenomaan halusinkin, siihen malliin sitä jo pakotti odotuksesta.
“Tässä mä nyt oon,” sanoin hymyillen. “Mitä sulla on mielessä?”
“Sun hymy ja mekko sai mun pään ihan sekaisin”, mies sanoi karhealla äänellä, seuraten sormella mekon kaula-aukon rajaa. Henkäisin hiljaa hänen kosketuksestaan. Miten noin pieni kosketus saattoikin aiheuttaa niin suuria tuntemuksia vartalossani.
“Ei mun pitäis”, mies sanoi ja kääntyi lukitsemaan kylpyhuoneen oven. “Tää on niin väärin.”
“Ihan vitun väärin”, sanoin suu kuivana, pillu märkänä eikä kumpikaan meistä tehnyt elettäkään poistuakseen tilanteesta. Mies oli nyt niin lähellä, että hänen kova erektio painautui mua vasten. Jos sormus ei ollut toiselle este, ei se ollut sitä mullekaan.
“Vitut.”
Miehen käsi liukui mun kaulan sivulle ja hän veti mut huuliaan vasten. Suudelma kielletty, kiihkeä ja vaativa.
Miehen kädet hakeutuivat mekkoni alle ja hän voihkaisi suutani vasten koskiessaan jalkoväliäni. “Sä oot ihanan märkänä.”
Mies hyväili klitoristani ja niin taitavat sormet kuin hänellä olikin, kaipasin jo täytettä pilluuni. Malttamattomana kävin hänen farkkushortsiensa kimppuun vapauttaakseni hänen kovan kyrvän.
“Katso nyt kuinka kovaksi sä oot mut saanu.”
Ja minähän katsoin. Näky oli vaikuttava ja kyrvän päässä kimmelsi touhutippa.
Taioin mekkoni piilotaskusta esiin kondomin, sillä olin aina valmiina yllättäviä tilanteita varten. Mies rullasi kondomin paikoilleen ja varmoin ottein taivutti mut pesukonetta vasten. Hän nosti mekon helman pois tieltä ja levitti jalkojani.
“Sulla on ihan helvetin hyvä perse”, hän sanoi minua hyväillen ja asettaen samalla kyrvän pilluni huulille.
En ehtinyt edes kiittää kehuista kun hän jo tarttui lantiostani kiinni survaisten kyrvän pohjaan asti yhdellä työnnöllä.
Liukas, märkä pilluni otti hänet vaivattomasti vastaan ja voihkaisin nautinnosta. Lihan lätinä ja huohotus täytti kylppärin kun hän pani minua rytmikkäästi.
Yhtäkkiä oveen koputettiin ja mies jähmettyi.
“Kulta? Ootko sä siellä?” kyseli naisen ääni.
“Joo, oon”, mies vastasi normaalia äänensävyä tavoitellen.
Kiusanhenki minussa heräsi taas ja pyöritin lantiotani häntä vasten puristaen kyrpää lantionpohjan lihaksia käyttäen.
Mies tukahdutti voihkaisun ja karaisi kurkkuaan. “Mee vaan ottamaan jo ruokaa. Mä tuun ihan kohta.”
“Okei”, kuului oven takaa ja askeleet loittonivat.
Kiinnijäämisen riski oli kohottanut molempien kiiman uudelle tasolle ja mies pani mua entistä kiihkeämmin, vaativammin. Ei mennyt kauaakaan kun laukesin huohottaen ja täristen hänen kyrvälleen. Hetkeä myöhemmin mies laukesi ähkäisten. Hän vetäytyi hellästi ulos minusta, asetteli helmani säädyllisesti ja heitti kondomin roskiin.
“Ens vuonna uudestaan?” kysyin hymy huulilla.
“Sovittu.” Mies suukotti mua kevyesti ja palasimme muina miehinä ja naisina takaisin juhliin.
Juhannusjuhlien piristys
0
1088
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742