Kesä tulee kovaa kyytiä

Anonyymi-ap

Misä sakit meinaa kesälomat viettää? Onko suurempia romanitapahtumia missään? Itelä alkaa jo tanssijalka vipattaa ja haluttasi päästä heimolaisten kansa vähän kesärientoihin!

20

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos monellakaan ns. kesälomaa?

    • Anonyymi

      Mie lähen ruottiin vuoeks lomalle

    • Anonyymi

      Kesälläkin on pukeuduttava villaisiin neuleisiin, vaikka olisi hellettä +35°

    • Anonyymi

      Ruottisa saa pitää collegeita ne ei hiosta

    • Anonyymi

      Itä-Euroopan romanit viettävän kesänsä stadissa huumeita myydessä.

    • Anonyymi

      Käyn kesälom tilaamassa räätäliltä

      • Anonyymi00038

        Mikä tuo kesälom on jonka voi räätäliltä ostaa? Ehkä miekin sellaisen tarttisin kesäksi. Onko ehdotuksia hyvistä räätäleistä?

        Nimimerkki "Tiedosta kiitollinen"


    • Anonyymi00032

      Kivitalossa tietenkin. Siellä on mukavan vilpoisaa.

      • Anonyymi00034

        Ei hirsitalossakaan kuuma tule varsinkin jos on ilmalämpöpumppu. Sitä voi käyttää myös viilentämiseen.


    • Anonyymi00041

      Mie lähen Röönlantiin vilvottelemaan kesäks. Liian kuumaa on kesällä Suomessa.

      • Anonyymi00043

        Ota miut mukaan! Rakennetaan yhdessä iglu! Ruuaksi voimme metsästää jääkarhuja.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ota miut mukaan! Rakennetaan yhdessä iglu! Ruuaksi voimme metsästää jääkarhuja.

        En mie uskalla tulla. Me voitaan päätyä jääkarhujen makupaloiksi.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        En mie uskalla tulla. Me voitaan päätyä jääkarhujen makupaloiksi.

        Mie kyllä uskallan tulla. Mie oon niin pahanmakuinen etten kelpaa jäänalleille sapuskaksi.


    • Anonyymi00046

      Minenoo lomalla, oon töisä

    • Anonyymi00064

      Mie lähen Intijaan. Suomen ns "kesä" on miulle liian kylmä. Ns talvi Suomessa sen sijaan on liian lämmin - ilmastonmuutos. Intijassa on kesät talvet hyvät hiihtokelit Himalaja-vuoristossa ja alempaa löytyy kunnon rantakelit..

    • Anonyymi00066

      Naiset voisivat vähentää niitä paksuja ryijyjään ja laittaa vaikka minihamosen sen sijaan.

    • Anonyymi00067

      Menee tämäkin suvi kivitalossa

      Nauraaaaaa

    • Anonyymi00070

      Täällä kivitalossa mie tämän(kin) kesän vietän. On niin mukavan vilpoisaa ja kaikki palvelut pelaavat eikä mikään maksa mitään. Hyvät on esimerkiksi aamupalat - jopa paremmat kuin Sanna Marinilla - eikä lounaissa eikä päivällisissäkään ole moitteen sija. Ainut pieni miinus tulee ruokajuomista sillä kansallisjuomaa ei ruokailunkaan yhteydessä tarjota. No, Miranda-serkku sitä miulle kuskaa niin ei pääse jano yllättämään.

      Hyvää kesän jatkoa!

      - Römpsänperän Raineri Pelson täysihoitolasta vaan

      -

    • Anonyymi00072

      Hai, kivitalo vaikuttaa hyvältä suorastaan houkuttelevalta paikalta kesän viettoon. Kertokaa ystävät miten sinne pääsee ja missä päin maata niitä kivitaloja on? Onko täysihoito tosiaan ilmainen?

      - Nuori tiedosta kiitollinen maalaisjeeno Jalasjärveltä vaan

      • Anonyymi00076

        Shark you ja hai hoi,

        Googlaa Esa Åkerlund niin opit mikä on kivitalo ja miten sinne pääsee.

        - Vanha tietäväinen kaupunkilaisjeeno Malmilta vaan


    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe