Misä sakit meinaa kesälomat viettää? Onko suurempia romanitapahtumia missään? Itelä alkaa jo tanssijalka vipattaa ja haluttasi päästä heimolaisten kansa vähän kesärientoihin!
Kesä tulee kovaa kyytiä
17
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos monellakaan ns. kesälomaa?
- Anonyymi
Mie lähen ruottiin vuoeks lomalle
- Anonyymi
Kesälläkin on pukeuduttava villaisiin neuleisiin, vaikka olisi hellettä +35°
- Anonyymi
Ruottisa saa pitää collegeita ne ei hiosta
- Anonyymi
Itä-Euroopan romanit viettävän kesänsä stadissa huumeita myydessä.
- Anonyymi
Käyn kesälom tilaamassa räätäliltä
- Anonyymi00038
Mikä tuo kesälom on jonka voi räätäliltä ostaa? Ehkä miekin sellaisen tarttisin kesäksi. Onko ehdotuksia hyvistä räätäleistä?
Nimimerkki "Tiedosta kiitollinen"
- Anonyymi00032
Kivitalossa tietenkin. Siellä on mukavan vilpoisaa.
- Anonyymi00034
Ei hirsitalossakaan kuuma tule varsinkin jos on ilmalämpöpumppu. Sitä voi käyttää myös viilentämiseen.
- Anonyymi00041
Mie lähen Röönlantiin vilvottelemaan kesäks. Liian kuumaa on kesällä Suomessa.
- Anonyymi00043
Ota miut mukaan! Rakennetaan yhdessä iglu! Ruuaksi voimme metsästää jääkarhuja.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ota miut mukaan! Rakennetaan yhdessä iglu! Ruuaksi voimme metsästää jääkarhuja.
En mie uskalla tulla. Me voitaan päätyä jääkarhujen makupaloiksi.
- Anonyymi00058
Anonyymi00045 kirjoitti:
En mie uskalla tulla. Me voitaan päätyä jääkarhujen makupaloiksi.
Mie kyllä uskallan tulla. Mie oon niin pahanmakuinen etten kelpaa jäänalleille sapuskaksi.
- Anonyymi00046
Minenoo lomalla, oon töisä
- Anonyymi00064
Mie lähen Intijaan. Suomen ns "kesä" on miulle liian kylmä. Ns talvi Suomessa sen sijaan on liian lämmin - ilmastonmuutos. Intijassa on kesät talvet hyvät hiihtokelit Himalaja-vuoristossa ja alempaa löytyy kunnon rantakelit..
- Anonyymi00066
Naiset voisivat vähentää niitä paksuja ryijyjään ja laittaa vaikka minihamosen sen sijaan.
- Anonyymi00067
Menee tämäkin suvi kivitalossa
Nauraaaaaa
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973