hei vaan,
nyt täytyy kysellä... olen aloitteleva tiffanyharrastaja. kysyisin, että missä on vikaa
kun tinaan , niin jonkun ajan päästä alla oleva tina&kuparinauha on irronnut reunasta ja musta liima on jäänyt reunaan. miksi näin käy, olen vinkeistä kiitollinen.
tiffanytyö
8
293
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lämmittää niitä reunoja varovasti
- Anonyymi
Liekilläkö? Eikö se sula?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienelä liekillä ei sula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienelä liekillä ei sula.
Täytyy kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohollako ap tinaa, kolvilla tinaaminen pitää tehdä.
- Anonyymi
Olethan kiinnittänyt kuoarifolio( teipin) ihan kunnolla hangaten reunat tiiviisti jokaisen lasipalan ympäri? Ja sitten kun käytät juotosnestettä ja olet tinannut työn, niin peset työn puhtaaksi, ettei juotosneste jää työhön. Se voi liuottaa liiman irti, ja olethan ensin hionut lasipalat ja pessyt ja huuhtonut ja kuivanut ne kunnolla, ennenkuin laitat sitä kuparifoliota niihin paloihin.
- Anonyymi
Pesu pitää tehdä jo ennen kuparinauhan kiinnittämistäkin, alottajan ongelma voi olla likainen lasi mihin nauhan on kiinnittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429