Nyt rupee jo suututtamaan, olen asunut vuokraamassani huoneistossa tammikuusta -24 saakka, maksanut itse kaiken ja asunut IHAN yksinään ja vuokrasoppari vain itselleni.
Oli tyhjä asunto, kun muutin.
Ylläri tammikuulla -25 Kelan yht. otto, as. tukenneenne tehdään uusi päätös, koska tarvitsemme selvitystä toisen asukkaan yhteisoloon 1.12.2024 lähtien... Siis mitä !!!
Laitoin viestiä, soitin, katsoin DDv:stä juu siellä asunnossa majailee joku haamu! Tein heti tammikuulla ylimääräisestä asukkaasta poiston ja kun en nimiä ym. tietoja tiennyt, pelkät kysymysmerkit ylim. asukkaan kohdalle.
No kaiken paskan sain pois 17.3 -25 eli 18.3 ei enää haamua ddv:ssä näkynyt! Jes!!
Mutta eipä kauan, 4 päivää siitä taas kelalta samaa viestiä, ei hitto että suoraan sanoin vit...!
Taas sama homma! Mutta nyt sainkin jo vuokranantajalta tietoa haamusta, kun sanoin että en enää jaksa kelan kanssa tapella ja kun olen pienituloinen eläkelläinen, en pysty maksamaan sähkölämmitteistä vuokra-asuntoa ilman as.tukea, etsin toisen vuokra-asunnon ja muutan ilman irtisanomis aikaa.
Haamu-asukas on venäläinen mies, venäjällä asuu ,yrittää saada tukia ja eläkkeitä suomesta!!!!
Että näin meillä suomessa saa asua ihan rauhassa, ....kele!! Olis DDV:llä aika muuttaa käytäntöä, jos muuttoilmoitusta kuka tekee, ihan vuokrasoppari liitteeksi, niin kuin esim. kelalla!!
Mitäpä olette mieltä asiasta!
Miten h...saa haamu-asukkaan pois
Anonyymi-ap
3
518
Vastaukset 3
- Anonyymi
Edellinen asukas ei ole tehnyt muuttoilmoitusta poistumisestaan. Maistraatissa pitää sinun oikoa se.
Vaikka minun ei pitänyt. Kerroin etyä asukas muutti ulkomaille ja ei ole minun velvollisuus laukata maistraatissa.- Anonyymi
Poistumisesta ei tehdä ilmoitusta. Paitsi silloin kun elvis have left the building.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411583- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi303841- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571