Nyt rupee jo suututtamaan, olen asunut vuokraamassani huoneistossa tammikuusta -24 saakka, maksanut itse kaiken ja asunut IHAN yksinään ja vuokrasoppari vain itselleni.
Oli tyhjä asunto, kun muutin.
Ylläri tammikuulla -25 Kelan yht. otto, as. tukenneenne tehdään uusi päätös, koska tarvitsemme selvitystä toisen asukkaan yhteisoloon 1.12.2024 lähtien... Siis mitä !!!
Laitoin viestiä, soitin, katsoin DDv:stä juu siellä asunnossa majailee joku haamu! Tein heti tammikuulla ylimääräisestä asukkaasta poiston ja kun en nimiä ym. tietoja tiennyt, pelkät kysymysmerkit ylim. asukkaan kohdalle.
No kaiken paskan sain pois 17.3 -25 eli 18.3 ei enää haamua ddv:ssä näkynyt! Jes!!
Mutta eipä kauan, 4 päivää siitä taas kelalta samaa viestiä, ei hitto että suoraan sanoin vit...!
Taas sama homma! Mutta nyt sainkin jo vuokranantajalta tietoa haamusta, kun sanoin että en enää jaksa kelan kanssa tapella ja kun olen pienituloinen eläkelläinen, en pysty maksamaan sähkölämmitteistä vuokra-asuntoa ilman as.tukea, etsin toisen vuokra-asunnon ja muutan ilman irtisanomis aikaa.
Haamu-asukas on venäläinen mies, venäjällä asuu ,yrittää saada tukia ja eläkkeitä suomesta!!!!
Että näin meillä suomessa saa asua ihan rauhassa, ....kele!! Olis DDV:llä aika muuttaa käytäntöä, jos muuttoilmoitusta kuka tekee, ihan vuokrasoppari liitteeksi, niin kuin esim. kelalla!!
Mitäpä olette mieltä asiasta!
Miten h...saa haamu-asukkaan pois
Anonyymi-ap
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Edellinen asukas ei ole tehnyt muuttoilmoitusta poistumisestaan. Maistraatissa pitää sinun oikoa se.
Vaikka minun ei pitänyt. Kerroin etyä asukas muutti ulkomaille ja ei ole minun velvollisuus laukata maistraatissa.- Anonyymi
Poistumisesta ei tehdä ilmoitusta. Paitsi silloin kun elvis have left the building.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201