Uskon olevani lesbo

Anonyymi-ap

Uskon olevani lesbo, hetki kesti tajuta ja sitten hyväksyä asia. En oo ikinä kiihottunut miehistä enkä rehellisesti sanoen ole ikinä nähnyt miestä komeampana kuin ystävä tavalla.

Olen vielä suhteessa miehen kanssa ja päätin että lopetan suhteen ensi kuussa. Mutta en kehtaa kertoa syytä miksi, joten mitä minä kerron hänelle syyksi?

8

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä vastausta, mutta sama on edessä omalla kohdallani.

• Anonyymi

Kerro totuus. Se tulee ilmi jatkossa kuitenkin, kun alat seurustella naisen kanssa. Muutenkin on varmaan kivempi kuulla, että ero johtuu sukupuolesta, eikä siitä ettei ole ihmisenä sopiva

• Anonyymi

Luultavasti miehesi on jo huomannut, että jotain puuttuu. Tuskin pystyt sängyssä feikkaamaan täydellisesti intohimoa. Et varmaan ole ollut kovin aktiivinen ehdottamaan seksiä. Todennäköisesti välinpitämättömyys paistaa muillakin tavoilla. Voi olla, että ero on myös miehellesi on helpotus.

• Anonyymi

Kerro miehelle tunteidesi häneen olevan aitoja ja aloittaneesi suhteen vilpittömin mielin. Paras olisi kun tunnustaisit olevasi lesbo vaikka et välttämättä haluaisi vielä tulla kaapista. Et saa halveksia miestäsi. Muista, SINÄ et ole tämän eron uhri vaan miehesi jota se tulee satuttamaan.

• Anonyymi

Minä erosin juuri tuosta syystä. Vaikka en koe olevani ns. syntymälesbo, niin vuosia olen tätä asiaa miettinyt, omaa seksuaalisuuttani siis. Itse en välitä tarkoista määrittelyistä, mutta haluan kuunnella oman sydämeni ääntä. En kiihotu miehistä samalla tavalla kuin naisista, mutta enemmän minulla vaikuttaa tunne, että elän jotenkin itseäni vastaan, enkä pysty vastamaan toisen rakkauteen samalla tavalla takaisin. Kuin yrittäisin pakottaa itseäni muottiin johon en sovi. Nyt ei ole kiire suhteeseen, vaan haluan tutustua itseeni rauhassa. Joskus olisi toki löytää ihana nainen, mutta vielä en koe olevan sen aika. Pitkä suhde takana, ja lapsiakin löytyy. Huomaan myös, että arastelen naisia, jotenkin kiinnostavat naiset vähän pelottavat minua.

• Anonyymi

Eikö pohjimmainen syy erohaluusi ole se, että sinulla ei ole tarpeeksi tunteita häntä kohtaan? Ei kai siitä sen vaikeampaa keskustelua tarvitse tehdä. Jos tunteita ei ole, niitä ei ole. Sama pätisi vaikka olisit hetero.

• Anonyymi

Just noin. Itse tykkään kovasti miehestä jota tapaan, jonka kanssa teen kaikkea ja seksikin sujuu. Mutta kun näen ihastukseni, erään naisen, tiedän mitä todella olen ja mitä haluan.
        Mutta aina ei voi saada sitä mitä haluaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ei kuulu hänelle syyt miksi sinulla ei ole tunteita häntä kohtaan, muuta kuin että ei ole, ja se riittää hänelle. Itse toki ajattelen, että suurella osaa ihmisistä ei ole tunteita eri sukupuolta kohtaan kovinkaan paljoa. Ollaan kaikki vähintäänkin bissejä. Silti perhe ja lapset voi olla vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, sillä niin lastenteko ja lasten kasvattaminen toimii. Seksuaalisen halun ja rakkauden voi yhdistää muuhunkin toimintaan kuten työelämään, harrastuksiin tai muihin suhteisiin inspiroimaan niitä ja tuomaan sisältöä elämään. Lapsiaan kun rakastaa kuitenkin ja toivoo toki parasta heille ja myös heidän toiselle vanhemmalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3492
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1614
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1402
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1246
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      876
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      852
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      832
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      800
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      764
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      747
    Aihe