Ostettiin joitakin vuosia sitten pieni kahden hengen divaani. Ei ollut mikään edullinen kampanjatuote. Sohva on ollut aika vähällä käytöllä, mutta parin vuoden kuluttua reklamoimme tehtaalle että istuinosa menee montulle löysän jousituksen takia. Palautteeseen suhtauduttiin nihkeästi, mutta sohva haettiin ”korjattavaksi”. Mutta kun se tuli takaisin, niin sille ei ollut tehty mitään. Veimme sohvan verhoilijalle, joka totesi jousituksen olevan liian löysä ja hän laittoi sinne jotain kiristimiä jousiin. Hän laittoi myös ohuen pehmusteen jousien ja patjan väliin. Tämä on asia mikä kannattaisi tarkistaa sohvaa ostettaessa, sillä laadukkaissa sohvissa on tuo pehmuste. Nyt kun on mennyt 4 vuotta sohvan hankinnasta, niin päätin pestä selkätyynyjen päälliset. Mutta täytteen suojapussi oli haperoitunut palasiksi ja täyte levisi käsiin. Piti käydä ostamassa sisus-kangasta ja ommella uudet suojapussit. Tällä kokemuksella päätimme boikotoida Askon tuotteita, eikä osteta sieltä enää koskaan mitään!
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1611536Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 66805
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578