paljonko olette tänään juoneet

Anonyymi-ap

kun heräsin aloin heti juomaan kiljua ja nyt on mennyt yksi vajaa pullo ja toinen menossa

29

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis pullotatsä kiljua?! Omg se vedetään kuupalla suoraan saavista.

• Anonyymi

Näin on! Kaiken maailman vasta-alkajat kehtaakin tehdä aloituksia.

• Anonyymi

En osaa tehdä kiljua pötsi aina kuralla joten pysyn oluessa.tänään odottelua Salen avautumiseen janoisena
      Läskiuuno, rautavaara.savo

• Anonyymi

Kokeile kirkastaa se, niin ei mene kuralle niin helposti. Esim. Drinkit merkkinen pikakirkaste riittää 25 litraan ja maksaa alle vitosen. Prismasta löytyy.

• Anonyymi

Osaatko tehdä edes simaa? Puhtaat astiat. Puhdas vesi. Josta osan voi hyvin keittää, mihin sitruunaa ja sokeria...

• Anonyymi

Viimeksi join kiljua kymmenisen vuotta sitten. Luumun makuista muistaakseni. Oli rosentteja niin vähän että piti luovuttaa 4n mehukattipönikän jälkeen ja hain lonkeroa kaupasta. Frendi kyllä sai kiljulla lopulta humalan mutta meni aikaa ihan tolkuton määrä ja kymmenisen kanisteria joutui juomaan.

• Anonyymi

Vain amatöörit juo vappuna.

• Anonyymi

Vassareilla on muut aineet..Liima, ilokaasu ja joillakin harvoilla bentsot.

• Anonyymi

Korjaus, vain amatöörit juo vain vappuna.

• Anonyymi

Kiljua en viitsi vetää kun huomenna olisi niin heikossa hapessa vappumarssilla ...

• Anonyymi

hölynpölyä, kyllä pysyy kunnossa kun vetää koko ajan eikä lopeta mutta silleen sopivasti ei kuten kokemattomat heti täysillä pikkuhiljaa pysyen koko ajan hyvässä

• Olet siis lähes raitis.😇👍❤️

• Anonyymi

Mieluummin kestohumala kuin kolmen päivän krapula.

• Anonyymi

Onko täällä ketään Perusjuomalaista vai ovatko kaikki siirtyneet juopottelemaan kommareihin?

• Anonyymi

Vappuna juopottelee muutkin kuin työttömät.

• Anonyymi

Vappu on työläisten juhla ...muut on tässä vain vapaamatkustajia...

Vappumarssilla juhlitaan ja huudetaan työläislauluja ja ryypätään kunnolla

• Anonyymi

Olen juonut tänään useammanlaisia nesteitä. Aamuyöllä kahvia 2 mukillista. Aamupäivällä simaa lasillisen. Ruokkiksella taas piimää.
      Nyt olen juonut maitoa lasillisen.

• Anonyymi

Eikö teillä saa kiljua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä saa kiljua?

Ei meillä saa simaa vahvempaa. Kyllä sitä kaupassa ja alkossa on, mutta se painaa. Kuka sitä kotiinsa kantamalla toisi mielellään? Hyvää kahvia saa paketillisesta vaikka kuinka, ja hintakin rupeaa olemaan korkeahko, joten kun ostoskärryyn siirtää sen kahvipaketin, ja syötävää, niin hyvin riittää juuri rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä saa simaa vahvempaa. Kyllä sitä kaupassa ja alkossa on, mutta se painaa. Kuka sitä kotiinsa kantamalla toisi mielellään? Hyvää kahvia saa paketillisesta vaikka kuinka, ja hintakin rupeaa olemaan korkeahko, joten kun ostoskärryyn siirtää sen kahvipaketin, ja syötävää, niin hyvin riittää juuri rahat.

Tossun alla on hyvä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kijua varten tarvi kantaa ku sokerit ja vähän hiivaa.

• Anonyymi

Olen juonut tänään 2 litraa kiljua ja nyt alkaa oksettaa..

• Anonyymi

Minulla meni Vappuna vatsa sekaisin ja löysät housuun. Eilinen meni nukkuessa ja tänään voin jo paremmin ja olen aloittanut oluella palautusjuopottelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla meni Vappuna vatsa sekaisin ja löysät housuun. Eilinen meni nukkuessa ja tänään voin jo paremmin ja olen aloittanut oluella palautusjuopottelun.

Kannattaa käyttää vaippoja.

• Anonyymi

Juopottelusta tulee paha olo, morkkis, eikä saa mitään aikaiseksi.

• Anonyymi

iha turhaan mikä olis parempaa ajankulua kuin ottaa kuppia ja laulaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

iha turhaan mikä olis parempaa ajankulua kuin ottaa kuppia ja laulaa

Eikö työt kiinnosta?

• Anonyymi
      UUSI

on viikonloppu täällä taas, viikonloppu, viikonloppu

• Anonyymi
      UUSI

kolme kuppia kahvia tänään juotu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17497
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5311
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2896
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2335
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      167
      2321
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1844
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1698
    8. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1677
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1672
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    Aihe