kun heräsin aloin heti juomaan kiljua ja nyt on mennyt yksi vajaa pullo ja toinen menossa
paljonko olette tänään juoneet
29
257
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pullotatsä kiljua?! Omg se vedetään kuupalla suoraan saavista.
- Anonyymi
Näin on! Kaiken maailman vasta-alkajat kehtaakin tehdä aloituksia.
- Anonyymi
En osaa tehdä kiljua pötsi aina kuralla joten pysyn oluessa.tänään odottelua Salen avautumiseen janoisena
Läskiuuno, rautavaara.savo- Anonyymi
Kokeile kirkastaa se, niin ei mene kuralle niin helposti. Esim. Drinkit merkkinen pikakirkaste riittää 25 litraan ja maksaa alle vitosen. Prismasta löytyy.
- Anonyymi
Osaatko tehdä edes simaa? Puhtaat astiat. Puhdas vesi. Josta osan voi hyvin keittää, mihin sitruunaa ja sokeria...
- Anonyymi
Viimeksi join kiljua kymmenisen vuotta sitten. Luumun makuista muistaakseni. Oli rosentteja niin vähän että piti luovuttaa 4n mehukattipönikän jälkeen ja hain lonkeroa kaupasta. Frendi kyllä sai kiljulla lopulta humalan mutta meni aikaa ihan tolkuton määrä ja kymmenisen kanisteria joutui juomaan.
- Anonyymi
Vain amatöörit juo vappuna.
- Anonyymi
Vassareilla on muut aineet..Liima, ilokaasu ja joillakin harvoilla bentsot.
- Anonyymi
Korjaus, vain amatöörit juo vain vappuna.
- Anonyymi
Kiljua en viitsi vetää kun huomenna olisi niin heikossa hapessa vappumarssilla ...
- Anonyymi
hölynpölyä, kyllä pysyy kunnossa kun vetää koko ajan eikä lopeta mutta silleen sopivasti ei kuten kokemattomat heti täysillä pikkuhiljaa pysyen koko ajan hyvässä
Olet siis lähes raitis.😇👍❤️
- Anonyymi
Mieluummin kestohumala kuin kolmen päivän krapula.
- Anonyymi
Onko täällä ketään Perusjuomalaista vai ovatko kaikki siirtyneet juopottelemaan kommareihin?
- Anonyymi
Vappuna juopottelee muutkin kuin työttömät.
- Anonyymi
Vappu on työläisten juhla ...muut on tässä vain vapaamatkustajia...
Vappumarssilla juhlitaan ja huudetaan työläislauluja ja ryypätään kunnolla
- Anonyymi
Olen juonut tänään useammanlaisia nesteitä. Aamuyöllä kahvia 2 mukillista. Aamupäivällä simaa lasillisen. Ruokkiksella taas piimää.
Nyt olen juonut maitoa lasillisen.- Anonyymi
Eikö teillä saa kiljua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teillä saa kiljua?
Ei meillä saa simaa vahvempaa. Kyllä sitä kaupassa ja alkossa on, mutta se painaa. Kuka sitä kotiinsa kantamalla toisi mielellään? Hyvää kahvia saa paketillisesta vaikka kuinka, ja hintakin rupeaa olemaan korkeahko, joten kun ostoskärryyn siirtää sen kahvipaketin, ja syötävää, niin hyvin riittää juuri rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä saa simaa vahvempaa. Kyllä sitä kaupassa ja alkossa on, mutta se painaa. Kuka sitä kotiinsa kantamalla toisi mielellään? Hyvää kahvia saa paketillisesta vaikka kuinka, ja hintakin rupeaa olemaan korkeahko, joten kun ostoskärryyn siirtää sen kahvipaketin, ja syötävää, niin hyvin riittää juuri rahat.
Tossun alla on hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kijua varten tarvi kantaa ku sokerit ja vähän hiivaa.
- Anonyymi
Olen juonut tänään 2 litraa kiljua ja nyt alkaa oksettaa..
- Anonyymi
Minulla meni Vappuna vatsa sekaisin ja löysät housuun. Eilinen meni nukkuessa ja tänään voin jo paremmin ja olen aloittanut oluella palautusjuopottelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla meni Vappuna vatsa sekaisin ja löysät housuun. Eilinen meni nukkuessa ja tänään voin jo paremmin ja olen aloittanut oluella palautusjuopottelun.
Kannattaa käyttää vaippoja.
- Anonyymi
Juopottelusta tulee paha olo, morkkis, eikä saa mitään aikaiseksi.
- Anonyymi
iha turhaan mikä olis parempaa ajankulua kuin ottaa kuppia ja laulaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
iha turhaan mikä olis parempaa ajankulua kuin ottaa kuppia ja laulaa
Eikö työt kiinnosta?
- AnonyymiUUSI
on viikonloppu täällä taas, viikonloppu, viikonloppu
- AnonyymiUUSI
kolme kuppia kahvia tänään juotu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717497Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435311HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032896Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362335- 1672321
- 241844
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51677mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628