Iloetkaa ja riemuitkaa vapunoattona ja vappuna kaekki ihan selevinpäen. Ilo viinan kanssa on teeskentelyä. Kun riemuisoopi ihan selevinpäen niin se jeäpi muistiin.
Oekeen Iloesta Vappua!
18
457
Vastaukset
- Anonyymi
Surun päivä , Arvo Aalto kuoli.
- Anonyymi
Ruotsissa maahanmuuttajat alottivat jo tänään juhlinnan , useita kuollut ammuskelussa.
- Anonyymi
Joka Lumperi on aloittanut perinteisen Vappu juomisen.
- Anonyymi
Ikuinen Vappu takapenkil jatkuu.
- Anonyymi
On se niin väärin, kun porvarit eivät pääsen näkemään vasemmiston vappumarssia.
- Anonyymi
Punaisen torin vappumarssia ihastelemaan suorasta lähetyksestä projisoituna työväentalon valkokankaalta.
Lopuksi yhteislauluna kansainvälinen.
Omakustanteinen kahvi, itsetarjoilu. - Anonyymi
...oikein juhlalta tunnu , tämäkään kuunvaihde... eläke vasta 5. päivä ..ja vuokranmaksu ...
- Anonyymi
Tyhjät pullot ja tölkit mukaan kauppareissulle.
Tuorehiiva/leivinhiiva, 50g, 0,25€/kpl.
Hienosokeri 1,50€/kg - Anonyymi
Eli et saa työeläkettä , oisko pitänyt työjellä että olisi eläkettä kertynyt.
- Anonyymi
Eläke 2.5 2025.
- Anonyymi
Lumperi marssimaan Venäjälle. Sinne ne kommarit kuuluu.
- Anonyymi
Vit,n tomppelit opetelkaa kirjoittamaan. Nämä Suomussalmelaiset ja Kuhmolaiset raiskaavat kaunista Suomen kieltä.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Mitä vikkaa kirjotuksissa on? Etkö ossaa lukkee? Mee kouluun opettelemmaan lukemista!!
Kitalakihalkio vaikuttaa näköjään myös kirjoittamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Kitalakihalkio vaikuttaa näköjään myös kirjoittamiseen.
Sullako on semmpnen. Korjauta se.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Sullako on semmpnen. Korjauta se.
Korjauta ite ! 🤣
- Anonyymi
Kunnon vasemmistolainen kunnioittaa vappua ottamalla perskännit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752