Alkoi iltapäivällä sen jälkeen, kun oikein kalliin näköinen auto oli ollut makuuhuoneeni ikkunan alapuolelle parkkeerattuna. MITÄS PITÄISI TEHDÄ? Otanko rekkarit ylös vai?
Kovaääninen MATALA hyrinä/jyrinä kuuluu joka kerta, kun auto ajaa ohi.Olisiko inraääntä alapuolella
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ketjun aloittaminen oli selviytymiskeino ja se toimi. -Aluksi olin parvekkeella ja avatusta lasin aukosta selostin mustien autojen äänekästä ajoa. Sitten ilmoitin meneväni kirjallisiin töihin ja siihen loppui.
Menin vielä parvekkeelle selostamaan liikennettä ja lukemaan ääneen rekisterkilpiä. Näytin, että pystyn siihen. Autot eivät olleet mustia. - Sitten ne muuttuivat värillisiksi. Oli punaista, keltaista, jne muita leikkiautojen värejä.
Kiitos ylläpidolle, että annoitte julkaista. - Anonyymi
Mulla ainaki saatiin bassotoisto niin alas että se tuntuu enemmän mitä kuuluu, hyvä kun etänä luukuttaa ja auto on parkkipaikalla niin sen tuntee lähiympäristössä
- Anonyymi
Onpa tainnut sellainen auto olla "odottamassa" muka jotakin. Puolikin tuntia tyhjäkäynti päällä ja sen tuntee vastapäisessä talossa. Olen käynyt parvekkeelta tuijottamassa. Ei ole auttanut.
Ei kai sinun autosi ole pieni, tumma ja vanha?
- Anonyymi
"Automaisemat" ovat jatkuneet.
Kun leluautojen väriset olivat esiintyneet, seuraavana (?) päivänä oli kadun viereen pysäköity vain isoja valkoisia henkilöautoja. (Niitä on alapihan katoksessa tavallisesti.) Ja YKSI MAHTAVAN NÄKÖINEN LINJAKAS VALKOINEN AUTO. Tuohon minun ja epäilemäni asuntojen väliin. Aikani katselin ja mietin, onko minua stalkkaamalla ansaittu, ehkä vain leasing-auto. Voisin rekkarin tarkistaa. Tuli esiin varsinainen varsinainen disinformaatiosivu. Ilmaisia tarkistuksia tarjolla, kunhan minä klikkaan sitä ja lähetän tätä...
Otin valokuvia autosta. Sen jälkeen katosi aika pian.- Anonyymi
Sitten eri sarjan auto. Minulla oli yöllä rankkaa e-häirintää. Joskus klo 02 maissa heräilin. Korvissa sihinä ja vaikeaa hengittää. Ulkona joku laahaava ääninen hidas ajoneuvo. Katsoin ikkunasta. Oikein iso kuljetusajoneuvo. Ovessa luki...vietiin sana mielestä pois - lisään myöhemmin ( vähän niin kuin "hikistop") Kaksiosainen pitkä lava, jossa takimmaisessa osassa sinkinvärisiä lieriöitä. Meni juuri ikkunoitteni edestä. Kääntyi talon päädyssä risteyksessä. klo 3.30 kun sihinällä herätettiin, oli taas menossa kadulla tässä kohtaa. Siinä kun silmäni avasin, oli pimeässä huoneessa näkyvissä punaisia pilviä. Mikroaaltopilviä on ennenkin ollut 1-2, nyt makkari täynnä. Piti lähteä vauhdilla pois. -"Pikakahvit" nopeasti ja ulos karkuun jo n.klo 04. HENGITTÄMINEN OLI JO NIIN VAIKEAA.
- Anonyymi
Valkoinen musta perä/kattoikkunainen on siirtynyt viereisen rivitalon parkkiin. Minulle pitää tuoda silmien alle tai korviin kuultavaksi ikkunan eteen , että reagoin. MIKSI IHMEESSÄ. Enhän minä ole enää mikään. Sitä ennen olin ahkera työntekijä, jolla oli pitkä pinna eikä millään saatu provosoitua. Käyttäydyin hillitysti ja kontrolloiduksi. Tahallani en tehnyt muille pahaa. ETTÄ MISTÄ TÄMÄ VIMMAINEN JAHTAAMINEN.- Olen ollut niin pitkään tuhoamisen, häirinnän ja kidutuksen kohteena. Manipuloidussa minun toivotaan käyttätyvän naurettavan älyvapaasti. Mummun huudattaminen, pakotetut vaahtoamiset ja puheen pulputus on tapahtunut vain kotona jollakin e-teknologialla liitettynä mielenkontrolliin. - Olen silloin syyntakeettomassa tilassa. -V--tuako itse aiheuttamaanne minulle kostatte.
- Anonyymi
Kun pikkuisen olin liikkeellä, niin kyllä ISOJA autoja tuli vastaan, jättikuorma-autoja, että se siitä.
Sadepäivän takia olen joutunut olemaan kotona. Ihan lamassa sohvan reunalla tai taju kankaalla sängyssä. Nyt siellä ei voi olla, on niin kova e-häirintä. Koko vartalo ja naama ja pää pistelee ja kurkku menossa tukkoon. .Että onko nyt kommarit asialla, kun olen heitellyt kalikoita sinne suuntaan. Kun teitä on pitkin matkaa tarjottu syyllisiksi.- Anonyymi
Jos kello olisi neljä, lähtisin jo kovaa vauhtia karkuun, mutta en tähän aikaan.Sen kun tapatte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kello olisi neljä, lähtisin jo kovaa vauhtia karkuun, mutta en tähän aikaan.Sen kun tapatte.
Kannattaa aina keittää pesuvesi kiehuvaksi, ja sitten kun se on jäähtynyt +38 asteiseksi, niin sitten voi sillä peseytyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017693Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455461HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042960Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432615- 1722445
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81949- 241924
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121772Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411732Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648