Voit päästä mukaan UAP tutkimusprojektiin jos elämässäsi tapahtuu UAP ilmiöön liittyviä juttuja. Koehenkilönä sinä pitäisit ranteessa rannekellon näköistä instrumenttia joka havaitsee useita fysikaalisia signaaleita, jotka hyvässä lykyssä muuttuvat kun kummia juttuja tapahtuu.
https://www.experiencer-studies.com/mupas-study-2
Jos elämässäsi sattuu kummia juttuja ... UAP tutkimusprojekti
8
163
Vastaukset
- Anonyymi
Eli periaatteessa siis älykello ranteeseen. Useimmilla ihmisillä on jo vastaavia älylaitteita päivittäin mukana keräämässä valtavat määrät dataa. Miksi ei vain aloittaa siitä?
- Anonyymi
Jokaiselle vain sdr nauhoittamaan kohinaa.
- Anonyymi
Ihmiset haluavat ymmärtää mitä ja miksi heidän UAP juttunsa ovat ja tapahtuvat. Tämä tutkimus ei anna vastausta siihen, vaan kertoo jos ja mitä fysikaalisia muutoksia heidän UAP kokemuksiinsa liittyy. Kiinnostaako tämä koehenkilöitä niin paljon että he ovat halukkaita maksamaan tutkimukseen osallistumisestaan, aika näyttää.
- Anonyymi
Tuhannet ruotsalaiset ovat antaneet laittaa itseensä sirun joka tarkkailee heidän terveyttään, liikkeitään ja sijaintia. He osallistuivat kokeeseen jonka ideana on siruttaa koko kansa.
- Anonyymi
Osallistuisin mieluusti mutta mitään ei vain tapahdu. Aihe kiinnostaa mutta havaintoja ei vaan tipu! Alienitkin ilmeisesti vihaa minua. Tästä hyvästä tiedossa on lisää trollausta... kunnes saan niitä havaintoja omin silmin.
- Anonyymi
Tuleeko se aalieni sinne sinun luoksesi sisätiloihin ja sanoo turun murteella että "Mä oon täsä ny"? Vai odotatko kokonaista alusta? Tiedätkö miksi lentäjillä on suhteessa muihin ammatteihin eniten ufohavaintoja, vai osaatko arvata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko se aalieni sinne sinun luoksesi sisätiloihin ja sanoo turun murteella että "Mä oon täsä ny"? Vai odotatko kokonaista alusta? Tiedätkö miksi lentäjillä on suhteessa muihin ammatteihin eniten ufohavaintoja, vai osaatko arvata?
Joo, oon koko elämäni odottanu että alieni tulis kylään ja tarjois kaakaon. Turun murre aina plussaa, olispa vähän viihdearvoakin. Aluksia nyt ainaki olis pitäny tulla näkyviin, erämaissa kun on tullut vietettyä aikaa. Vaan ei yhtä ainutta vaikka nimenomaan maan päältä käsin tehty huru mycket. Lentäjäksi en ryhdy. Ylipitkää päivää kerjäläispalkalla koska korona mukamas "vähensi matkailun kysyntää" ja "lentäminen kohta kielletään koska ilmastonmuutos ja elokapinalla tulee muuten kakka housuun ja jonkun pitää vaihtaa poloisille hipeille vaipat". Minulla on oikeus nähdä ufo koska minä niin vaadin!
- Anonyymi
Saako ton instrumentin työntää peppuun? Vois toimii paremmin ku ranteessa. Alienitkin työntää intstrumenttejaan peräluukusta sisään, siinä on varmasti joku logiikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa359961Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6162870- 1522043
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1611574- 1051479
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091232- 751117
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2511076- 371014
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101003