Nyt puhun sillon siitä siis ku on hyvä treenattu kroppa ja alakerrasta löytyy jotain mikä täyttää ne speedot. Ite käytän speedoja ku harrastan uintia ja on kyl kieltämättä sellanen olo että varmaa aika moni kattoo ihaillen
Mp speedot?
18
1482
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne varmaan on hyvät, jos on ees vähän treenattu kroppa. Useimmat ei kuitenkaan varmaan viitsi käyttää speedoja. Entä millasia alkkareita sulla on?
- Anonyymi
Joo, salilla uinnin lisäksi tullut käytyä 1,5 vuotta, löytyy six pack, ihan kivat rintalihakset, kädet, reidet ja pakarat. Ja alakerrasta levossa 13 cm pitkä kulli, ni kyllähän se aika selkeesti näkyy.
Uikkareita on kolmet, Speedot, Pumat ja Arenat, kaikki brief -mallisia..
Boksereita ja briefsejä on, kaikki CK tai Tommy Hilfiger. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, salilla uinnin lisäksi tullut käytyä 1,5 vuotta, löytyy six pack, ihan kivat rintalihakset, kädet, reidet ja pakarat. Ja alakerrasta levossa 13 cm pitkä kulli, ni kyllähän se aika selkeesti näkyy.
Uikkareita on kolmet, Speedot, Pumat ja Arenat, kaikki brief -mallisia..
Boksereita ja briefsejä on, kaikki CK tai Tommy Hilfiger.Hieno juttu. Sulla ei oo mitään hävettävää
- Anonyymi
Mieti kuitenkin, onko uidessa tärkeintä se miltä näyttää?
- Anonyymi
Ei tietty ole, mutta speedot on uimiseen itselle parhaat. Ei ole vastusta niin kuin uimashortseissa. Ja mitäs se haittaa vaikka hyvältä näyttää?
- Anonyymi
Kellään muilla kokemuksia?
- Anonyymi
Lapsellista höpinää.
- Anonyymi
On minulla parit Speedotkin, mutta tykkään uintireeneissä käyttää jammereita.
- Anonyymi
Mä käytän aina speedoja uimiseen. En tykkää yhtään siitä miltä märät shortsit tuntuu kun ne painautuu reisiin. Speedot jalassa tuntuu tosi sulavalta ja kyllähän ne hyvältä näyttääki
- Anonyymi
Kyllähän ne tosi hyvältä näyttää jos on treenattu kroppa ja hyvä varustus
- Anonyymi
Näin tytön näkökulmasta speedot on kyl hyvännäköset
- Anonyymi00013
Tosi komeelta näyttää kyl
- Anonyymi00014
Käytän joskus uintitreeneissä speedoja. Arenan on parhaat. En tykkää ku nii moni kattoo bulgea ja siks mieluummi jammerit
- Anonyymi00015
ite harrastin nuroempa uintia ja silloin pitää käyttää speedoja mutta nyt jos käyn vapaa-ajalla uimassa nii käytän kyl uimashortesei.
- Anonyymi00016
Hei nuoret speedon käyttäjät.. Jusikusispeedokuli-setä kertoo omat tajunnan räjäyttävät mielipiteensä..
Speedor ovat oikein oiva valinta uinissa ja erityisesti salilla, varsinkin kyykky liikkeitä tehdessä.. ottakaa koppia siitä.
Avovaimoni ei oikien tykännyt ihon tiukista speedoistani, joten EROSIN SIITÄ NAARAASTA. Menin piristystä tarvitsevana katsomaan pete parkkosen musiiikivideon "kohta sataa" ja voi sanoa ettå huhuh...
Lähdin siitä suorinta tietä eiffeltornille syömään purkkaa pp (pete parkkosen) kanssa. Hyvin öljytty mies ansaitsee tiukat speedoni...
Jusikusi kiittää ja kuittaa - Anonyymi00017
Olis kyl upeeta käyttää speedoja jos ois hyvä kroppa ja iso kulli mut ei mul oo kumpaakaan joten käytän shortseja
- Anonyymi00018
Kaikki ei saa kaikkea ;) meikäläisellä löysänä niin pitkä että uikkarit venyy niin paljon että huhhuh
- Anonyymi00019
Uimahallissa käytän aina speedo-merkkisiä pieniä briefejä. Rannalla joko ne tai stringit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483