Nyt puhun sillon siitä siis ku on hyvä treenattu kroppa ja alakerrasta löytyy jotain mikä täyttää ne speedot. Ite käytän speedoja ku harrastan uintia ja on kyl kieltämättä sellanen olo että varmaa aika moni kattoo ihaillen
Mp speedot?
Anonyymi-ap
211648
6Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 21
Vanhimmat
Kyllä ne varmaan on hyvät, jos on ees vähän treenattu kroppa. Useimmat ei kuitenkaan varmaan viitsi käyttää speedoja. Entä millasia alkkareita sulla on?
Joo, salilla uinnin lisäksi tullut käytyä 1,5 vuotta, löytyy six pack, ihan kivat rintalihakset, kädet, reidet ja pakarat. Ja alakerrasta levossa 13 cm pitkä kulli, ni kyllähän se aika selkeesti näkyy.
Uikkareita on kolmet, Speedot, Pumat ja Arenat, kaikki brief -mallisia..
Boksereita ja briefsejä on, kaikki CK tai Tommy Hilfiger.
Hieno juttu. Sulla ei oo mitään hävettävää
Mieti kuitenkin, onko uidessa tärkeintä se miltä näyttää?
Ei tietty ole, mutta speedot on uimiseen itselle parhaat. Ei ole vastusta niin kuin uimashortseissa. Ja mitäs se haittaa vaikka hyvältä näyttää?
Kellään muilla kokemuksia?
Lapsellista höpinää.
On minulla parit Speedotkin, mutta tykkään uintireeneissä käyttää jammereita.
Mä käytän aina speedoja uimiseen. En tykkää yhtään siitä miltä märät shortsit tuntuu kun ne painautuu reisiin. Speedot jalassa tuntuu tosi sulavalta ja kyllähän ne hyvältä näyttääki
Kyllähän ne tosi hyvältä näyttää jos on treenattu kroppa ja hyvä varustus
Näin tytön näkökulmasta speedot on kyl hyvännäköset
Tosi komeelta näyttää kyl
Käytän joskus uintitreeneissä speedoja. Arenan on parhaat. En tykkää ku nii moni kattoo bulgea ja siks mieluummi jammerit
ite harrastin nuroempa uintia ja silloin pitää käyttää speedoja mutta nyt jos käyn vapaa-ajalla uimassa nii käytän kyl uimashortesei.
Hei nuoret speedon käyttäjät.. Jusikusispeedokuli-setä kertoo omat tajunnan räjäyttävät mielipiteensä..
Speedor ovat oikein oiva valinta uinissa ja erityisesti salilla, varsinkin kyykky liikkeitä tehdessä.. ottakaa koppia siitä.
Avovaimoni ei oikien tykännyt ihon tiukista speedoistani, joten EROSIN SIITÄ NAARAASTA. Menin piristystä tarvitsevana katsomaan pete parkkosen musiiikivideon "kohta sataa" ja voi sanoa ettå huhuh...
Lähdin siitä suorinta tietä eiffeltornille syömään purkkaa pp (pete parkkosen) kanssa. Hyvin öljytty mies ansaitsee tiukat speedoni...
Jusikusi kiittää ja kuittaa
Olis kyl upeeta käyttää speedoja jos ois hyvä kroppa ja iso kulli mut ei mul oo kumpaakaan joten käytän shortseja
Kaikki ei saa kaikkea ;) meikäläisellä löysänä niin pitkä että uikkarit venyy niin paljon että huhhuh
Uimahallissa käytän aina speedo-merkkisiä pieniä briefejä. Rannalla joko ne tai stringit.
speedot on hyvät vaan jos näytät pete parkkoselta
got it
Pete Parkkonen näyttää hyvältä vain säkki päässään.
Kyllä ne speedot paljastavat pienenkin kalun....
Ei minulla iso ole velttona 8,5 cm, ilman esaria ja stondis on isompi, olen 12v
ja saunassa sitten näkee paljaana kavereiden ja ne minun.
Koulu-uineissa näkee myös usein kavereiden stondikset ja vielä senkin, että kehuissaan monet kaverit ovat liiotelleet. Aika monella jotka ovat kehuneet iso karvaista kaluaan, onkin pieni karvaton pippeli, mallia "pikkupoika". Ei minullakaan paljon karvoja vielä ole, mutta sen verran, että koulukaverit ovat huomanneet ne ja kalun paksuuden.
Tietysti ollaan vertailtu ja hävisin 0,5cm pituudessa, mutta minulla on paksuin ja suurimmat pallit. Pienin stondis oli 6cm ja suurin 13cm ja karvoja vain neljällä, luokallani 16 poikaa.
Sulla ei esarii?