Mp speedot?

Anonyymi-ap

Nyt puhun sillon siitä siis ku on hyvä treenattu kroppa ja alakerrasta löytyy jotain mikä täyttää ne speedot. Ite käytän speedoja ku harrastan uintia ja on kyl kieltämättä sellanen olo että varmaa aika moni kattoo ihaillen

18

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne varmaan on hyvät, jos on ees vähän treenattu kroppa. Useimmat ei kuitenkaan varmaan viitsi käyttää speedoja. Entä millasia alkkareita sulla on?

      • Anonyymi

        Joo, salilla uinnin lisäksi tullut käytyä 1,5 vuotta, löytyy six pack, ihan kivat rintalihakset, kädet, reidet ja pakarat. Ja alakerrasta levossa 13 cm pitkä kulli, ni kyllähän se aika selkeesti näkyy.
        Uikkareita on kolmet, Speedot, Pumat ja Arenat, kaikki brief -mallisia..
        Boksereita ja briefsejä on, kaikki CK tai Tommy Hilfiger.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, salilla uinnin lisäksi tullut käytyä 1,5 vuotta, löytyy six pack, ihan kivat rintalihakset, kädet, reidet ja pakarat. Ja alakerrasta levossa 13 cm pitkä kulli, ni kyllähän se aika selkeesti näkyy.
        Uikkareita on kolmet, Speedot, Pumat ja Arenat, kaikki brief -mallisia..
        Boksereita ja briefsejä on, kaikki CK tai Tommy Hilfiger.

        Hieno juttu. Sulla ei oo mitään hävettävää


    • Anonyymi

      Mieti kuitenkin, onko uidessa tärkeintä se miltä näyttää?

      • Anonyymi

        Ei tietty ole, mutta speedot on uimiseen itselle parhaat. Ei ole vastusta niin kuin uimashortseissa. Ja mitäs se haittaa vaikka hyvältä näyttää?


    • Anonyymi

      Kellään muilla kokemuksia?

    • Anonyymi

      Lapsellista höpinää.

    • Anonyymi

      On minulla parit Speedotkin, mutta tykkään uintireeneissä käyttää jammereita.

    • Anonyymi

      Mä käytän aina speedoja uimiseen. En tykkää yhtään siitä miltä märät shortsit tuntuu kun ne painautuu reisiin. Speedot jalassa tuntuu tosi sulavalta ja kyllähän ne hyvältä näyttääki

    • Anonyymi

      Kyllähän ne tosi hyvältä näyttää jos on treenattu kroppa ja hyvä varustus

    • Anonyymi

      Näin tytön näkökulmasta speedot on kyl hyvännäköset

    • Anonyymi00013

      Tosi komeelta näyttää kyl

    • Anonyymi00014

      Käytän joskus uintitreeneissä speedoja. Arenan on parhaat. En tykkää ku nii moni kattoo bulgea ja siks mieluummi jammerit

    • Anonyymi00015

      ite harrastin nuroempa uintia ja silloin pitää käyttää speedoja mutta nyt jos käyn vapaa-ajalla uimassa nii käytän kyl uimashortesei.

    • Anonyymi00016

      Hei nuoret speedon käyttäjät.. Jusikusispeedokuli-setä kertoo omat tajunnan räjäyttävät mielipiteensä..
      Speedor ovat oikein oiva valinta uinissa ja erityisesti salilla, varsinkin kyykky liikkeitä tehdessä.. ottakaa koppia siitä.
      Avovaimoni ei oikien tykännyt ihon tiukista speedoistani, joten EROSIN SIITÄ NAARAASTA. Menin piristystä tarvitsevana katsomaan pete parkkosen musiiikivideon "kohta sataa" ja voi sanoa ettå huhuh...
      Lähdin siitä suorinta tietä eiffeltornille syömään purkkaa pp (pete parkkosen) kanssa. Hyvin öljytty mies ansaitsee tiukat speedoni...

      Jusikusi kiittää ja kuittaa

    • Anonyymi00017

      Olis kyl upeeta käyttää speedoja jos ois hyvä kroppa ja iso kulli mut ei mul oo kumpaakaan joten käytän shortseja

      • Anonyymi00018

        Kaikki ei saa kaikkea ;) meikäläisellä löysänä niin pitkä että uikkarit venyy niin paljon että huhhuh


    • Anonyymi00019

      Uimahallissa käytän aina speedo-merkkisiä pieniä briefejä. Rannalla joko ne tai stringit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe