Hyvät tyypit vaihtavat maisemaa useimmiten mulkkujen HR-tyyppien kyykytyksen takia.
Vastaukset 5
- Anonyymi
harvemmin kuitenkaan. Hyvät tyypit pärjäävät ja menestyvät aina elleivät ihan ehdoin tahdoin sössi elämäänsä. Sen sijaan ns. heikommin suoriutuneilla "perustyypeillä" on haasteita HR ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Ne, jotka avoimesti esittelevät itseään 'hyvänä tyyppinä' ja kuvittelevat kykenevänsä menestymään ja selviytymään ilman merkittäviä esteitä, ilmentävät usein narsistisia tai sosiopaattisia piirteitä, jotka heijastavat harhakuvaa omasta erinomaisuudestaan. Tällaisilla yksilöillä on taipumus jakaa ympäristönsä 'roskasakkiin' ja 'perustyyppeihin', joiden yläpuolelle he itse sijoittavat itsensä – usein tietämättään heidän omat piirteensä ovat lähinnä tuota omahyväisyyden ja itsetunnon vääristymää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne, jotka avoimesti esittelevät itseään 'hyvänä tyyppinä' ja kuvittelevat kykenevänsä menestymään ja selviytymään ilman merkittäviä esteitä, ilmentävät usein narsistisia tai sosiopaattisia piirteitä, jotka heijastavat harhakuvaa omasta erinomaisuudestaan. Tällaisilla yksilöillä on taipumus jakaa ympäristönsä 'roskasakkiin' ja 'perustyyppeihin', joiden yläpuolelle he itse sijoittavat itsensä – usein tietämättään heidän omat piirteensä ovat lähinnä tuota omahyväisyyden ja itsetunnon vääristymää.
Niin tai näin, mutta hyvät tyypit menestyy ja takoo massia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai näin, mutta hyvät tyypit menestyy ja takoo massia.
olet täysin oikeassa. Se on fakta. Vappukaan ei sitä muuksi muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3111109Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551