Saitteko miehen lapset kesä duuniin

Anonyymi-ap

Meillä taas laiskotellaan ja syödään ja olaan vaan, on niin kurja kattella noin laiskoja kakaroita. Minun omat lapset on olleet kesä duunissa jo 13 v asti ja yhä menevät, reippaasi itse hakevat työt ja heräävät duuniin kesällä. Niin ihania nuroia ovat että luulisi miehen kakaroiden ottavan mallia miten nuoret toimivat, mutta ei sekään onnistu.
Mun on taas pakko valita kesälomani kesäkuuksi jotta voin heitä vahtia ja komentaa ja kasvattaa. Luulisi jo että mulla voisi helpottaa tuo kasvatus tehtävä, mutta nämä notkuu päivät pitkät. Mies kantaa heille rahaa muttei maksa minun lapsilleni mitään. On outoa, että perheessä on hänen ja hnen kakaroiden rhaat ja asiat ja sitten minä saan maksella omani, vaikka perheen pitäisi toimi niin että kumpakin maksaa mutta ei. Mun eksä kyllä maksaa lapsistaan, mutta se on heidän arahaa minä en kuluta sitä tähän perheeseen, se on miehen kunniatehtävä elättää perhe ja kaikki lapset.

laiskoja kakarotia ei kukaan haluu elättää, mutta mies ostelee heille vaikka mitä, autoja ja vaatteita ja ruokaa,, on kuin kasi erillistä perhettä olisi mutta minä olen äiti myös miehen lapsille vaikkei he halusi mutta äiti olen heille ja jos ei tykkää meillä on ovi josta voi poistua.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olet päässyt avohoitoon, mutta se ei ole tehonnut, pian olet taas laitoshoidossa.

• Anonyymi
      UUSI

Vappu pilala kun meihen kaksrat sen pilaavat , äitiien päivä myös. Meillä lukee sopparista "perhejuhlakäytänteet"-kohdassa, että miehen lapset eivät saa olla mukana äitienpäiväj uhlssa kenenkään luona. Tilanne on meille vanhemmille niin vaikea ratkaista ja olisi epäreilua vanhempia kohtaan, jos lapset juhlistaisivat äitiä mutta ei äiti puolta

Näin säästyn kaikelta epämiellyttävältä tekojuhlinnalta jos miihen kakrat olis kotonaan ja siltä, että lapset sotkevat paikat. Hehän nyt kuitenkin ovat pelkkä rasite suhteessamme. Kauhea huuto koko ajan ja leegoja joka paikassa. En ymmärrä, mitä mieheni näkee niissä kakaroissa.

Aikatauluthan menevät siltä päivältä lasten ehdoilla, mutta se riesa on vain hyväksyttävä. En TODELLA ymmärrä, miksei mies vain voisi antaa lapset exälleen, jotta minä saisin olla rauhassa!

Käymme varmaan ABC:lla, jotta kakarat saisiva juhlan tuntua ja olisivat jatkossa hiljaa, koska huomaavat, että olemalla hiljaa, saa palkinnon. Kuin Palvovin koira, tiedättehän!

Minun on vain siedetävä näitä toukkia ja helpoiten se tapahtuu suhtautumalla kasvatukseen ja kurinpitoon samalla lailla, kuin rakkien kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      217
      1588
    2. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1538
    3. 78
      1268
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1155
    5. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      20
      1137
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      83
      1115
    7. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1040
    8. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      99
      1038
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      93
      1034
    10. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      41
      1003
    Aihe