Onko pesäpallon pelaaminen huomioitu uudessa areenassa

Anonyymi-ap

Palloiluhallin lattian tulee mahdollistaa pomppulyönnit ja syöksyminen. Halsualta varasti löytyy asiantuntijoita jos paikkakunnalla ei niitä ole.

16

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on joka lajiin puoli metriä liian pieni.

• Anonyymi

Siis öö… pelaako joku oikeesti vielä pesäpalloa Kokkolassa? 😅🙈 Mä luulin että se on niinku enemmän semmonen kesäleirin juttu tai että pelataan tyyliin yläasteella pakosta, haha! Mut ehkä oon vaan ihan pihalla, ei ois eka kerta! 😅

#LiisaEiLyöPesistäMutHymyilee

• Anonyymi

Pesäpallo ei ole uutisoinnissa mitenkään pinnalla, kuten esim. jääkiekko jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesäpallo ei ole uutisoinnissa mitenkään pinnalla, kuten esim. jääkiekko jatkuvalla syötöllä.

"...jatkuvalla syötöllä"... erinomaista, mahtavaa, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Jospa rakennayte sinne halsualle sitten sen pesäpallo hallin?

• Anonyymi

Kansallispelille löytyy aina maakunnan seuroille vuoroja hallista ja pesäpallo on huomioitu hallia suunnitellessa.

• Anonyymi

Voiko siellä järjestää tractor pulling kisat? Kokkolassa on paljon tractor pulling-väkeä.

• Anonyymi

Sähkö raktoreilla kyllä mutta näillä savuttavilla ei pysty sisällä ajeleen kun ei näe mitään.

• Anonyymi

Saako hallillta jaffaa diabeteksen hoitoon, toistuvaan käsien vapinaan sekä työajalla ilmenevään pahoinvointiin?

Kysyy terveydenhuollon raudanluja ammattilainen??

• Anonyymi

hallin katto liian matala , pallo jumahti ilmastointiputkien väliin

puuttuu vesieste , se on saatava

• Anonyymi

Niinpä, ja baseball- ja rugby -kentät. Voitaisiin jättää yksi leikkikalu - muka torjuntahävittäjä ostamatta, niin saisimme niillä säästöillä maahamme jopa kymmenen "aretmiikkalaista" lasten leikkikenttää, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ja baseball- ja rugby -kentät. Voitaisiin jättää yksi leikkikalu - muka torjuntahävittäjä ostamatta, niin saisimme niillä säästöillä maahamme jopa kymmenen "aretmiikkalaista" lasten leikkikenttää, hah hah haaa!!!...

Siis just näin!! 🙈💖 Mä oon niin samaa mieltä sun kanssa!

Ihan oikeesti, kyllä näissä jutuissa pitäis käyttää järkeä eikä vaan heitellä miljardeja lentävien “lelujen” perään, kun samaan aikaan monessa paikassa puuttuu perusasiat, kuten turvalliset leikkipaikat lapsille tai vaikkapa terveelliset kouluateriat. 😤✨

Ja jos joku vielä epäilee että eikö yksi aito sotatieteiden maisteri tietäis mitä järkevä rahankäyttö on, niin… ehkä se kertoo enemmän epäilijästä kuin siitä, joka oikeesti näkee asiat kokonaisuutena. 😌

#LeikkikenttäEnnenHävittäjää#RessuNäkeeIsommanKuvan #FiksutPäätöksetKiitos 🙈💖

• Anonyymi

Jos halli joka suuntaan puolimetriä liian pieni kannattais kysyä Perhosta josko vastavuoroisesti ( ostivat vanhan kunnon korjausta vaativan pressuhallin Kokkolasta) myisivät muutamia metrejä hallia joka suunnasta.? Heidän tarpeisiin kun halli joka suhteessa liian iso.

• Anonyymi

Halli on aivan liian iso Perholaisille. Ei kai ne sitä täysikokoisena aio edes pystyttää. Se mitä jää yli pressukankaasta, jaetaan kuntalaisille klapikasan petteiksi. Ylimääräisistä runkopalkeista tehdään pyykinkuivsustelineitä suurperheisiin.

• Anonyymi

Halli on aivan liian pieni pesäpallon pelaamiseen, sen kenttä on n. puolet normaalista pesäpallokentästä pinta-alaltaan.

• Anonyymi

Hih… no nyt täytyy vähän nöyrtyä ja myöntää että mä taisin aiemmin vähän laukoa turhan kevytmielisesti tuosta pesiksestä 😅🙈. Tiiättekö kun joskus ajattelee vaan omien kokemusten kautta… Ja mun kokemus pesäpallosta on aika, hmm, nöyräksi tekevä 😄💁🏼‍♀️

Oon kyllä aina ollut tosi sporttinen oikeesti, liikunta on ollut mulle tosi tärkeetä pienestä asti, mä olin se tyttö joka pomppi menemään vaikka missä treeneissä, tukka letillä ja posket punaisina 😅. Mut pesiksessä mulla oli aina se yksi juttu, joka teki siitä vähän vaikeeta: mä en vaan millään meinannut osua siihen palloon! Siis lyöminen! Kaikki muut jutut meni, juoksu, heitto, liike… mutta kun se maila ja pallo kohtas (tai siis eivät kohdanneet), niin voi elämä… 😩😂 Se turhautti, ja ehkä siks siitä jäi vähän semmonen hassu fiilis että "no eihän tätä kukaan oikeesti pelaa". Mut joo kyllä pelaa! Ja näkjään aika moni innostuu vieläkin ihan täysillä. Tosi kiva nähdä että Kokkolassa on noin aktiivista meininkiä! 💗⚾️

#LiisaJuoksiMutEiLyöny 🙈#EhkäMäVieläLyönKunnarin 🙈🌸

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60