Toimarina sairasihminen joka kirjoittaa blogissaan esim kehorauhaan puuttuen pönäköistä ihmisistä etu ja sukunimellä. Todella ilkeä ja vaarallinen, jos sattuu menemään asiat eritavalla, kuin pikku rouva haluaa. En ikinä uskaltaisi köyttää tuota Lapiomies OY:tä mihinkään. Esim jos tulee erimielisyys laskusta, niin vetää lokaan kirjoituksillaan. Ihan käsittämättömiä solvauksia suoltava ja vaikea selkoinen blogi ja Pia Valkonen saa jotain tyydytystä siitä, miten monen ihmisen tekemiset ja ulkomuodon ruotii. Luulisi yrityksen omistajan vaimona varovan mitä nettiin kirjoittaa ja jo iäkkäämpänä ihmisenä saaneen jotain sielunsivistystä.
Rakennus- ja restaurointiliike Lapiomies Oy Lapinlahti
Anonyymi-ap
1
234
Vastaukset
- Anonyymi
Helou, sairas ihminen kirjoitetaan erikseen, mutta vaikeaselkoinen yhteen. Tämä ihan sivuhuomautuksena nimimerkki Anonyymi-ap:lle. Terveisin itse ilkeä ja ihan huippuvaaaaralllllinen toimari Lapiomies Oy:stä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850