Minkälaista tuo keltsun alue nykyään on olis aikomus muuttaa sinne??
Keltinmäki
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoastaan VitaePron käyttäjille.
- Anonyymi
Ei siellä vapaaehtoisesti kukaan aikaa vietä.
- Anonyymi
Vita e pro auttaa jaksamaan Keltinmäessä.
- Anonyymi
Kunnon huumepölly ja trippi antavat myös siivet.
- Anonyymi
Mikäli olet raitis, unohda ,älä ainakaan siihen salen vasta päisiin taloihin muuta, pihakyttä päivystää kiikareillaan ikkunastansa ja satuja levittää ihmisistä,sairaita riitttää.
- Anonyymi
No kaikenkaikkiaan ihan minulle sopivaa aluetta, kiitos!
- Anonyymi
TERVE TULOA joukkoon tummaan, ei erotu toisista samankaltaiset, yhteinen harrastus huumeet tötsit ja päihdekierteet.
- Anonyymi
Samanhenkisten kanssa olisi tosiaan mukava asua.
- Anonyymi
KIMPPAAN vaan, asunnottomien joukko bileisiin, joku ns kirjoilla jossa on isot humppa bileet naapureiden riesana, ihmettelen miten samat asukkaat voi vielä elellä siinä asunnoissa joissa asunnon haltija kutsuu keltin mäen kerman seka käyttäjät huutamaan ja meluamaan lähistön riesaksi,,vuosia samaa jo, pelkääkö naapurit ilmoitella? Asunnottomiakin majoitetaan naapurien riesaksi..ei välitetä mistään mitään .Lisäksi Keltussa on n 11v-14 häiriintyneitä, huutaa ja kiroilee salen tiellä pahaa oloansa,lasten suojeluun jonot pitkät.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986