Muutin etelästä ouluun opiskelemaan ja mua on aina kiinnostanu kun nuori nainen antaa maksua vastaan vanhemmalle miehelle ja masturboidessakin kuvittelen kuinka mua nai isokullinen vanhempi mies joka suorastaan hullaantuu saadessaan nuorta pillua.
Sattualta notkuessani baaritiskillä loppuillasta tuli yksi viereiselle tuolille vanha noin viisikymppinen mies ja alkoi ehdottelemaan ja päätinki esittää maksullista ja sanoin hinnaksi 180 euroa, mieshän suostui heti.
Kohtahan olimme jo tasilla matkalla hänen kerrostalon asunnollensa, vähän kyllä olin peloissani, mutta olin melkoisen kiihoittunutkin tilanteesta, mies kävi jo taksissa melkoisen kuumana ja otti kädestäni kiinni ja vei sen housujensa päälle.
Tunsin jo päältäpäin kuinka siellä oli täydessä toimintavalmiudsessa mekoinen vehjes ja kyllähän se aiheutti jalkojeni välissä jo kutinaa ja jo hississä peppuani vasten hinkkasi sitä.
Sanoi riisutuessaan, ettei ole saanut naista moneen kuukauteen ja kyllähän sen huomasi, kun jopa vapisi kun riisuiduin ja levittäedssäni jalkani ihaili nuorta teinipilluani ja varovasti availi sitä, kunnes syöksyi sitä imemään ja työnsi kielensä sisääni, olin jo aivan märkänä.
Wau, pääsi äänetön huokaukseni kun lopulta riisui bokserit, sieltähän ponnahti mekeinnapaan asti ylettyvä elin jonka päästä isosta reijästä norui kirkasta.
Tunsin kuuman terskan piluni huulilla joka antoi vähitellen periksi ja kitin avittaa käsilläni levittäen pilluani, ei ihan heti mennyt sisääni....
Eihän se käytössä kulu
11
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Käytössä tosiankaan kulu päin vastoin toimii näin 50 vuotiaanakin. Menimme nuorena naimisiin mieheni 20v itse 19v molemmat seksuaallisesti jopa yli vireitä. Miheni sairastui vakavasti 10 vuotta sitten, pystynyt harrastaa enää seksiä normisti. Vuosi meni ilman yhdyntää aloin itsekkin voimaan huonosti, juttelimme asiasta ja mieheni ehdotti kävisin vieraissa, etsisin vaki rakastajan. Muistan hyvin olin kesälavalla tansimassa, tansin useeman kappaleen vähän nuoremman miehen kanssa. Vietimme iltaa kahvilassa jutellen niitä näitä, kunnes mies sanoi olet haluttava niin seksikäs. Tunsin silloin sisälläni poltetta, itsekkin miettinyt tossa mies seksi kumppaniksi. Mies kertoi eronnut ollut ilman naista vuoden, vastasin myös vuosi ilman seksiä. Avauduin miehestäni ja rakastajan keskustelusta kotona. Mies pyysi lähtisimme hänen luokseen rakastelemaan, katsottais sovimmeko toisillemme. Ajelimme molemmat perätysten miehen asunnolle, olin niin kiihottunut ajaessa, auton penkkikin kastui kun vuosin kiihotuksesta. Yhdyimme aamuun saakka molemmat nautimme pitkästä aikaa, suhteemme kesti kolme vuotta, kaveri muutti 600km päähän töihin. Tänäpäivänä tapailen vakituisesti kahta eri miestä, todellakaan paikat kulu ovat kimmoisat ja yhdynnässä saan kymmeniä orgasmeja mistä molemmat miehet tykkää. T. Raili 50v
- Anonyymi
Voi Raili kuulostaa kivalta täällä olisi myös yksi aiheesta kiinnostunut nuorempi mies
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet. Hauskaa vappua sinulle🥰 Raili
- Anonyymi
Nehän suodastaan syö koko teinipilluni - eivät edes jouda seisokissaan olevaa kaluansa työntää sisääni - venyttelevät sitä ja klittaani imevät ja minä siinä otettavana huudan 'ota minut" heti.
- Anonyymi
Aloittaja: kulli oli jo puolittain sisälläni - huusin kumii, saat likka satkun lisää jos jos paljalla annat, suostuin ja oikeasti sitä halusinknki itte myös.
Äijä alkoi panemaan puuskuttaen kuin sonni ja siitähän minä tykkäsin - nyt ei ollut päälläni se pikkupoika joka ensityönöllänsä sai, mietin.
Kuului vain, plops äkkiä veti sisältäni mahtikullnsa ja tunsin kuinka pilluni jäi aivan avoinaiseksi ja alkoi sulkeutunaan.
Katsoin alaspäin, näin hemmetimuotoisen äijän kiimanesteistäni kiiltävän kullin ja äijä sanoi, hohottaen - koitan pitkittää laukermistani, vaikka kullinpään reikä oli jo aivan avoimena valmiina syöksemään sisääni lastinsa. - Anonyymi
Erikoista oli; mies sanoi, että keitetään välillä kaffeet, latasi keittimensä siinä kalu täydessä seisolissaan kuin ei mitään olisi tapahtunut - kaluhan oli aivan räjäsdyspsteessä.
- Koitan pitkittää, sano ja käski mut ylös ja samantien työntyi sisääni melkoisella rajulla työnnllänsä spermalastilla, voiko noinpaljon edes tulla, mietin kun uloskin sitä purskahteli. - Anonyymi
Kyllä nainen 36 nyt, vanhemmat äijät saavat ottaa naisen aivan eritavalla kun nuooret klopit hätäisesti ittensätyydyttävät vain pilluuni.
Vanhemmat äijät osaavat nauttia kullillansa kun on sisälläni - yksikin osaa supistaa ja laajentaa kulliansa sisälläni, teeskennllen spermasyöksyä - ihanaa se syke tosiaan tuntuu pillunipohjukassa asti. - Anonyymi
Alottelia: Kaikki alkoi vitsistä, olimme taas kämppikseni leenan kanssa jutelleet ja molemmat oivat sitä mieltä, pojat vain käydät tyhjentämässä kassinsa sisäämme pikaisesti ja itse molemmat halusimme aivanmuuta.
Molemmat halusimme kunnolla olevamme naisa jolla on myös haluja....- AnonyymiUUSI
Katsokaa seksitreffit ilmoitus fantasian vaihtoa/toteutusta jos vanhempi kiinnostelee 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa seksitreffit ilmoitus fantasian vaihtoa/toteutusta jos vanhempi kiinnostelee 😊
Osiosta muu sopimaton 😉
- Anonyymi
Alottelija; Vieläkin tykkään , että kunnon kiimassa olevat vanhatkot miehet naivat minua, vaikka olen vasta 24v.
Siinä on sitä eläilemmillästä kiihkoa ja kiimaa kun lapissa äijä on viettänyt kauan erämaasa ja tulee naimaan, ensimmäiset minsat on yhtä tikkaustajosta oni haaveilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690