Hei, meitä kiinnostaa mielipiteesi kyseisestä ideastamme. Ideanamme on integroitava saunajääkaappi, joka edistää kylmien juomien säilyttämistä saunassa. Ideanamme on ensisijaisesti käytännöllinen tuote, jonka tarkoituksena olisi tehokkaan viilentämisen lisäksi esteettisen tunnelman luominen saunassa. Tuotteemme soveltuisi sekä rakennusvaiheessa että jälkeenpäin asennettavaksi. (Kuva luotu tekoälyllä). Vastaathan: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=xw4gpopCKUmN4vN8wtul_3hsOU8pGyJCgMO6cBx9N1JUNUMzNkNWRlFYOEkyVlpTMUkwTFlHOU81Ni4u
Juomajääkaappi saunaan
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Pukuhuoneeseen tällaisen voi hankkia, EI SAUNAAN.
- Anonyymi
Saman vastauksen annoin kyselyyn.
- Anonyymi
Samaa sarjaa kuin televisiot, stereot jne. saunassa, Minne ne ei kuulu?
- Anonyymi
Koska tulee seuraava yhtä mahtavan tuntuinen aloitus ?
- Anonyymi
S-kiukaan valmistaja käy aina nostamassa jonkin omista perinnelaatikko mainoksistaan ylös. Tai sitten sinä therotta kirjoitat lapsentasoisen avauksen palstan viestiliikenteen elvyttämiseksi. Minkä olet tappanut trollaamisellasi yksinpuheluinesi niiden yhteydessä. Ko. avauksen ollessa poikkeuksellisesti asiallinen tälle palstalle.
- Anonyymi
https://sbar.fi/ Onhan näitä, vuoden turhake palkinnosta kisaajia?
- Anonyymi
Miksi kaljapurkki lauteeseen pitää jemmata? Kyllä mä otan sen heti käyttöön kun lauteelle menen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147