Laitoin tollaisen noctuan nd 15 järkäleen prossulle niin nyt bios sekoilee kun näyttää et lämmät ois muka 8 - 10c idle jahwinfo myö väittää samaa ja pelatessa korkeintaan 25c, tuohan ei tietenkään ole mahdollista niin missähän vika piilee?
CPU idle lämpö 10c ilmajäähy
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Onko BIOS ajantasainen? Kuulostaa siltä, että järjestelmä ei ymmärrä laitteistoon asennettua jäähdytintä oikein.
Toinen asia on jäähdyttimen ohjelmisto. Se pitää ladata ja asentaa jäähdyttimen valmistajan sivuilta. Tämä voi korjata tuon lämpötilan väärän informaation.- Anonyymi
Ensinnäkin nyt puhut ihan täyttä puuta heinää. Noctua ND-15 ei sisällä mitään sellaista, että tarvitseisi jonkun ohjelmiston. Kyseessä on todella järeä siili+2:n tuulettimen kokonaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin nyt puhut ihan täyttä puuta heinää. Noctua ND-15 ei sisällä mitään sellaista, että tarvitseisi jonkun ohjelmiston. Kyseessä on todella järeä siili 2:n tuulettimen kokonaisuus.
Tarkista kuitenkin, että tietokoneen BIOS on ajantasainen.
- Anonyymi
Biosin päivittäminen tosiaan korjasi tilanteen, nyt idle lämmöt näkyy oikein, eli noin 30+ c.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423