Meillä kävi kaksi todella lihavaa perhetyöntekijää ja meidän tuolit on aina kestäneet normaalipainoisia niin näiden alla narisi tuolit ja lähes hajosi niin oli kirjanneet Perheellä on rikkinäisiä kalusteita. Mitä helvettiä. Minunko pitäisi varautua isokokoisiin ihmisiin??? Itsekin vähän pyöreä,mutta kyllä nämä tuolit on minua kestäneet!!!
Vastaukset 2
- Anonyymi
Voisivat laihduttaa.
- Anonyymi00003
Ei niitä hulluja kannata kotiin päästä...laita vahingonkorvaus vaatimus ja vaadi että niid n lihat toimitetaan teurastamon!!??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711185
- 95967
- 152947
- 60836
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä427814Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15694Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73669Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37614- 100614
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55573