Käyn aina ohikulkiessani Viitasaaren Sokoksella.
Hyllyn täyttäjät aivan ihania ja avuliaita. Iso kiitos heille.
Mutta kassalla aivan kauhea asiakaspalvelu. Viimeksikin pyöreä punapää karjaisi, että tänne sassalle.
Edellisen kerran sama henkilö nappasi minun kädestä korttini, kun ei heti toiminut...ja sitä ennen otti etuilevan tuttavansa minua ennen...ym, ym
Kuulostaako tutulta?
S-market Viitasaari
8
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä tuppukylässä ole Sokosta, tavallinen S-Market vain. Kyllähän sitä ostelisi, mutta kun hyllyttelijät ja keräilijät pyörii jaloissa kuin käytävän omistajat.
- Anonyymi
Eikö s ketju ole ns jokaisen omistuksessa 🤫
- Anonyymi
ajele Puuiloon koskelle siellä on todella auttavainen henkilökunta.
- Anonyymi
Kyllä on todellakin huomattu, muutama töykeä akka kassalla ja tosi hidasta touhua...
- Anonyymi
Ainakin palvelu on todella hidasta. Kiireaikana yks kassa käytössä ja siinäkin joku hidas myyjä juoruaa kaikkien kanssa.
- AnonyymiUUSI
Mitä jos sinun työpaikallesi tultaisiin tarkkailemaan työskentelyäsi, ja kirjattaisiin arvio tänne kaikkien nähtäväksi? Miten suhtautuisit? Luulen ettet olisi mielissäsi, todennäköisesti vetoaisit työrauhaan, sekä itsemääräämisoikeuteen. Mikä sinä olet mitätöimään toisen työpanoksen? Oletko Pietarin trolli, joka on palkattu kylvämään riidan siemeniä muutoin niin rauhaisaan kyläämme? Jokainen mies itkee, vetää käteen ja nuolee vitun, mutta harva niitä kehtaa tunnustaa, voitko sinä seistä sanojesi takana? Tuollaiset pahansuovat kyynikot ja suunpieksäjät tulevat saamaan vielä palkkansa, kun enkeli puhaltaa pasuunaan.
- AnonyymiUUSI
kakesäädin pudonnut jorpakkoon.
- AnonyymiUUSI
Puhaltaiskohan se S-marketin kassatyttö minun pasuunaani? Ei se harppu, vaan se enkelimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333305Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162709Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511560Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231431Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161350
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501341- 1131255
- 46984
- 66974