Käyn aina ohikulkiessani Viitasaaren Sokoksella.
Hyllyn täyttäjät aivan ihania ja avuliaita. Iso kiitos heille.
Mutta kassalla aivan kauhea asiakaspalvelu. Viimeksikin pyöreä punapää karjaisi, että tänne sassalle.
Edellisen kerran sama henkilö nappasi minun kädestä korttini, kun ei heti toiminut...ja sitä ennen otti etuilevan tuttavansa minua ennen...ym, ym
Kuulostaako tutulta?
S-market Viitasaari
8
556
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä tuppukylässä ole Sokosta, tavallinen S-Market vain. Kyllähän sitä ostelisi, mutta kun hyllyttelijät ja keräilijät pyörii jaloissa kuin käytävän omistajat.
- Anonyymi
Eikö s ketju ole ns jokaisen omistuksessa 🤫
- Anonyymi
ajele Puuiloon koskelle siellä on todella auttavainen henkilökunta.
- Anonyymi
Kyllä on todellakin huomattu, muutama töykeä akka kassalla ja tosi hidasta touhua...
- Anonyymi
Ainakin palvelu on todella hidasta. Kiireaikana yks kassa käytössä ja siinäkin joku hidas myyjä juoruaa kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Mitä jos sinun työpaikallesi tultaisiin tarkkailemaan työskentelyäsi, ja kirjattaisiin arvio tänne kaikkien nähtäväksi? Miten suhtautuisit? Luulen ettet olisi mielissäsi, todennäköisesti vetoaisit työrauhaan, sekä itsemääräämisoikeuteen. Mikä sinä olet mitätöimään toisen työpanoksen? Oletko Pietarin trolli, joka on palkattu kylvämään riidan siemeniä muutoin niin rauhaisaan kyläämme? Jokainen mies itkee, vetää käteen ja nuolee vitun, mutta harva niitä kehtaa tunnustaa, voitko sinä seistä sanojesi takana? Tuollaiset pahansuovat kyynikot ja suunpieksäjät tulevat saamaan vielä palkkansa, kun enkeli puhaltaa pasuunaan.
- Anonyymi
kakesäädin pudonnut jorpakkoon.
- Anonyymi
Puhaltaiskohan se S-marketin kassatyttö minun pasuunaani? Ei se harppu, vaan se enkelimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179