luotettavuudesta ja elämää helpottavasta vaikutuksesta:
1. "Toyota Hilux ja elämä maaseudulla" – Mikko, 57, Pohjois-Savo
"Olen asunut syrjäkylällä koko ikäni. Talvella tiet aurataan myöhään, ja joskus ollaan päiviä kinosten keskellä. Toyota Hilux on ollut minulle enemmän kuin auto – se on ollut yhteys maailmaan. Kun ambulanssi ei päässyt pihalle, vein sillä vaimoni sairaalaan. Kun generaattori petti, hain sillä bensaa 40 kilometrin päästä -25 asteen pakkasessa. Se ei ole koskaan jättänyt tielle, ei kertaakaan. Se on enemmän kuin ajopeli – se on osa meidän selviytymistä täällä."
2. "Corolla ja hoitotyön arki" – Mari, 43, Lappeenranta
"Teen vuorotyötä lähihoitajana. Aamuyöt, lumisateet, kiireet – auto on minulle työväline ja turva. Ajoin Toyotan Corollalla 340 000 kilometriä ilman mitään muuta kuin huollot. Eikä se ollut pelkästään tekninen luotettavuus – se tunne, että tiedän pääseväni perille, on tärkein asia. Kun elämä on muuten raskasta ja arvaamatonta, on hyvä tietää, että auto ei ole yksi huoli lisää. Toyotan ansiosta en ole kertaakaan jäänyt väliin potilaskäynniltä."
3. "Prius ja uusi alku" – Hamza, 36, Helsinki
"Kun tulin Suomeen pakolaisena, sain mahdollisuuden aloittaa työt taksiyrittäjänä. Säästin ja ostin käytetyn Toyota Priuksen. Se auto antoi minulle elannon. Ajoin sillä 410 000 kilometriä kolmessa vuodessa, ja yhä se kulki kuin kello. Se säästi polttoaineessa, toimi hiljaisesti ja teki vaikutuksen asiakkaisiin. Sen ansiosta sain vakaan toimeentulon ja perheeni turvattua. Toyota ei ollut vain ajoneuvo – se oli työkalu, joka auttoi minua rakentamaan uuden elämän."
Kolme omakohtaista todistusta Toyota-merkkisten autojen kestävyydestä,
Anonyymi-ap
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Se on omapoika ahkera satuilija.
- Anonyymi
Eivät nuo tekstit ole hänen tekstejään.
- Anonyymi
Ehkä typerin avaus jopa Toyotan omapojalta.
- Anonyymi
Luuletko sinä että vähättely häntä mitenkään alentaa. Se alentaa sinua itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236