Hämeenlinnalaiset on vanhoja

Anonyymi-ap

Naapureihinkaan ei viitsi tutustua, mun nehän on 5v päästä jo haudassa.

10

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hämeenlinnalainen tervehtii naapuria tupakansavulla, kolinalla, koiran haukunnalla, juoruilla / mustamaalaamisella, lehtipuhaltimella, savulla, ja viime kädessä nyrkillä, huipentumat voimme lukea iltalehdistä.

• Anonyymi

Totta. Eläviä kuolleita täynnä. Kaikki nuoret lähtevät heti kun mahdollista. Sibeliuksen ajoista lähtien.

• Anonyymi

Noin se taitaa olla. Oma naapurini haukkuu muita naapureita koko ajan. Voin vain kuvitella miten se haukkuu minua muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se taitaa olla. Oma naapurini haukkuu muita naapureita koko ajan. Voin vain kuvitella miten se haukkuu minua muille.

Etkö voi kertoa näille muille naapureille miten heitä haukutaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö voi kertoa näille muille naapureille miten heitä haukutaan?

En oikein koska tuleehan sitä itsekin haukuttua itse asiassa aika paljonkin.

• Anonyymi

Menkää viljely palstalle siellä osataan puhua. Mamuja ihan hirveesti ja uutena tulokkaana isis äiti. Rättiä ihan riittämiin mutta miten voi kitkeä kun pitää pyllistää. Minä laitan stringit ja aloitan pyllistelyn tulee väriä kun mamut valtaa meidän alueita ihan liikaa. Miehen pitää vartioida isis naista. Kenelle isis äiti kelpais no ei kellekkään. Hahahahahah

• Anonyymi

Muista niin tiedä mutta itse olen sentään syntynyt Höyhensaaressa eli vanhempi valtiomies täällä räkänokkien ja jonnejen seurassa .

• Anonyymi

Kierrä ihmeessä naapurit ei sinuun viitsi tutustua. Näkee naamasta ei ole kaikki kotona

• Anonyymi

Näin tehdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17143
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4932
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2768
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1627
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      18
      1588
    7. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      26
      1567
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1303
    Aihe