YHTEISKUNNAN LOISET , TAJUATTEKO KUINKA VITUN TYHMIÄ OLETTE, HEILUTTE PALESTIINAN LIPUT JA NEUVOSTOLIITON LIPUT KÄDESSÄ PITKIN KYLIÄ HUUDATTE FASISMISTA?? TIEDÄTTEKÖ EDES SITÄ ETTÄ PALESTIINALAISET OLIVAT FASISMIN LIITTOLAISIA. MUTTA ETTEHÄN OLE EDES KOULUJA KÄYNEET NIIN MITEN VOISITTE REPPANAT TIETÄÄ, SE MITÄ NEUVOSTOLIITTOON TULEE NIIN SE VIELÄ PAHEMPI KUIN TÄMÄ FASISMI!! EI KOMMUNISMI OLE MITÄÄN VAPAUTTA NIIN KUIN HUUTELETTE SE ON KAIKKEA MUUTA!! MUTTA ETTEHÄ OLE EDES OLLEET PAIKLLA KUN JÄRKEÄ ON JAETTU!.
Juu, että silleen
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele persu kirjoittamaan.
- Anonyymi
Hei kaaleppi. Neuvostoliittoa ei ole olemassa. Se on hajonnut yli 30 vuotta sitten.
- Anonyymi
No kovastihan nuo liput tuntuu heiluvan, katoppa kun olin jo olemassa kun tuo neuvostoliitto hajosi, mutta sinähän et tainnut olla. Olit varmaa kymenmaan rasvahyllyllä vielä voi paketissa ja isäs mietti otanko flooraa vai ihan meijeri voita, harmi otti sen voipaketin.
- Anonyymi
Natsit on aina juutalaisten kimpussa, lisäksi tekevät veitsi-iskuja ja ajavat autoilla ihmisjoukkoihin Euroopassa. Tulevat hakemaan turvapaikkaa ja ryhtyvät raiskaamaan, ampumaan, ryöstämään, ja alistamaan uhreja. Vihervasemmisto haluaa vain lisää ettei jäädä Ruotsista jälkeen. Tanskassa ovat havahtuneet ja päättivät ettei yhtään humanitaarisin perustein päästetä maahan, miksi vihervasemmisto ei syyllistä Tanskaa rasismista, ihmisoikeuksien ja kansainvälisten sopimusten rikkomisesta? Oletteko havainneet että kaikki rajat voi itsenäinen sulkea niin halutessaan, ihan ilman sanktioita.
- Anonyymi
Sori en ole persu enkä muukaan poliittinen toimija, mutta olin mukan politiikassa yli 30 v. Voit työntää ne persusi sinne minne ei aurinko paista!!!! Yhteiskunnan loinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758