Aina valmiina, nukkuessanikin. Vaatteeni on lattialla sängyn vieressä. Päällimmäisenä on paita, se on asetettu niin levälleen että pimeässäkin kykenen tarttumaan paidan takaosan helmasta kiinni ja sormiini ei jää etuosan helma koska paita on asetettu niin että etuosan helma on taivutettu ikään kuin ylöspäin kohti kaula-aukkoa eli vain takahelmasta saa otteen, seuraavana on housut, verkkarit, pieru verkkarit, niissä puolestaan etuosan helma josta saa otteen, sukat on löysät villasukat ja aina samalla tavalla asetettu paidan ja housujen oikealle puolelle, sukkien kantapäät oikealle päin ja sukat päällekkäin.
Näin kykenen pimeässäkin ja unisena pukeutumaan alle 10 sekunnissa. Eli olen aina valmis mutta en tiedä mihin.
Aina valmis
10
267
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo aloitukseni ei ole vitsi vaan esimerkiksi yöllisen tulipalon sattuessa nopeampi pukea vaatteet ettei aivan alasti tarvitse tulta lähteä torjumaan. Kaikki sekunnit mitkä säästää pukiessa on tarpeen.
- Anonyymi
Tuo oli hauskin juttu netissä ehkä koskaan, koska itse ajattelen hyvin samalla tavalla! Jatkan myöhemmin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hauskin juttu netissä ehkä koskaan, koska itse ajattelen hyvin samalla tavalla! Jatkan myöhemmin...
Niin. Jos tuo todella pitää paikkansa, niin olet myös yksityiskohtien ihminen?! Petrattavaa kuitenkin vielä on itseeni verrattuna... Dolly Parton muuten nukkuu omien sanojensa mukaan aina täydessä meikissä, koska ei halua tulla yllätetyksi ihan minkä näköisenä tahansa!
- Anonyymi
Siinä ne ovat minunkin vaatteeni sängyn vieressä odottamassa, mutta jalkani ovat levällään kun asiakas kiikkuu päälläni.
- Anonyymi
No siinä ei vahinkoa ainakaan tule
- Anonyymi
Oot jaksanna panostaa omaan oloosi
- Anonyymi
Tuolla stressaamisella olet kohta valmis ennenaikaiseen hautaan. Yöunet saattavat kohta kärsiä, verenpaine nousee ja sydän alkaa hakata ylimääräisiä lyöntejä. Hellitähän vähän.
- Anonyymi
Siitä lähtien kun aloin syömään testosteronia salilla ja rautaa alkoi nousta karmeasti, olen huomannut että penikseni on nykyisin ainavalmiina- tilassa koko ajan. Mikään ei tunnu riittävän. Onneksi on nais- ja miespuolisia kavereita, jotka auttavat aina kun tarvitsee.
- Anonyymi
Valmis mutta mihin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220