Aina valmis

Anonyymi-ap

Aina valmiina, nukkuessanikin. Vaatteeni on lattialla sängyn vieressä. Päällimmäisenä on paita, se on asetettu niin levälleen että pimeässäkin kykenen tarttumaan paidan takaosan helmasta kiinni ja sormiini ei jää etuosan helma koska paita on asetettu niin että etuosan helma on taivutettu ikään kuin ylöspäin kohti kaula-aukkoa eli vain takahelmasta saa otteen, seuraavana on housut, verkkarit, pieru verkkarit, niissä puolestaan etuosan helma josta saa otteen, sukat on löysät villasukat ja aina samalla tavalla asetettu paidan ja housujen oikealle puolelle, sukkien kantapäät oikealle päin ja sukat päällekkäin.
Näin kykenen pimeässäkin ja unisena pukeutumaan alle 10 sekunnissa. Eli olen aina valmis mutta en tiedä mihin.

10

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo aloitukseni ei ole vitsi vaan esimerkiksi yöllisen tulipalon sattuessa nopeampi pukea vaatteet ettei aivan alasti tarvitse tulta lähteä torjumaan. Kaikki sekunnit mitkä säästää pukiessa on tarpeen.

• Anonyymi

Tuo oli hauskin juttu netissä ehkä koskaan, koska itse ajattelen hyvin samalla tavalla! Jatkan myöhemmin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hauskin juttu netissä ehkä koskaan, koska itse ajattelen hyvin samalla tavalla! Jatkan myöhemmin...

Niin. Jos tuo todella pitää paikkansa, niin olet myös yksityiskohtien ihminen?! Petrattavaa kuitenkin vielä on itseeni verrattuna... Dolly Parton muuten nukkuu omien sanojensa mukaan aina täydessä meikissä, koska ei halua tulla yllätetyksi ihan minkä näköisenä tahansa!

• Anonyymi

Siinä ne ovat minunkin vaatteeni sängyn vieressä odottamassa, mutta jalkani ovat levällään kun asiakas kiikkuu päälläni.

• Anonyymi

No siinä ei vahinkoa ainakaan tule

• Anonyymi

Oot jaksanna panostaa omaan oloosi

• Anonyymi

Tuolla stressaamisella olet kohta valmis ennenaikaiseen hautaan. Yöunet saattavat kohta kärsiä, verenpaine nousee ja sydän alkaa hakata ylimääräisiä lyöntejä. Hellitähän vähän.

• Anonyymi

Siitä lähtien kun aloin syömään testosteronia salilla ja rautaa alkoi nousta karmeasti, olen huomannut että penikseni on nykyisin ainavalmiina- tilassa koko ajan. Mikään ei tunnu riittävän. Onneksi on nais- ja miespuolisia kavereita, jotka auttavat aina kun tarvitsee.

• Anonyymi

Valmis mutta mihin?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2523
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1768
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1608
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1603
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1025
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      968
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      915
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      64
      880
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      864
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      847
    Aihe