Ostakaa iso moottoripyörä

Anonyymi-ap

Kaveri osti juuri GSX 750 pyörän vaikka on kokemusta 10 vuotta. Minulla oli tuollainen pikkupyörä heti kun kortti ja ikä siihen riitti. Sitten siirryin vuoden päästä tonnisiin. Aivan naurettavaa että aikuinen mies ajaa pikkupyörällä kun ei kerrytä oikeaa kokemusta.

21

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tonninen on vielä turhan pieni pyörä. Tonniviissataa on minimi...

    • Anonyymi

      Pieni pyörä on paljon ketterämpi ajettava. Sattaa olla oaljon hauskempi. kuin isompi.
      Ajelen välillä pojan italialaisella täystehoisella 125-kuutioisella. Siis ei näitä nylyisiä kuristettuja nuhapumppuja. Kooltaan pyörä on isompi kuin nykyiset 600:set japsikyykyt.
      Sillä todella nauttii nurkissa pyörimisestä ja mutkatieajosta. Ei pysy HD:t eikä Trumppa Rocketit perässä.

      Itsellä on tonninen matkapyörä, joka soveltu parhaiten pidemmille reissuille.

    • Anonyymi

      BUHAHAA.
      Työkaverilla oli tuollainen vi**n virako viiskolvitone oikee tykkipeli ja ajeli sillä ihan kiimassa ainakin 5 vuotta. Sanoi että vaihtaa sen isompaan ja osti kuussatasen separin. HAHAHAHAHAHHAHAHHA

      • Anonyymi

        Tuollaisista kuussatkuista mene kevaripojat keulimalla ohite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisista kuussatkuista mene kevaripojat keulimalla ohite

        No sen kun, saa sitä ohi mennä.


    • Anonyymi

      Eiku ostakaa omilla rahoillanne just sellainen pyörä minkä haluatte, turha siihen on kenenkään sivusta huudella.

      • Se on juurikin näin.


      • Anonyymi

        Joo mutta ei saa ostaa pientä. Kannattaa ostaa sellainen mikä on yleisesti hyväksytty muiden silmissä. Mikään virako ei sellainen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei saa ostaa pientä. Kannattaa ostaa sellainen mikä on yleisesti hyväksytty muiden silmissä. Mikään virako ei sellainen ole.

        Nimenomaan.

        Moottoripyörähän hankitaan ainoastaan sitä varten, että halutaan miellyttää muita.

        Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Moottoripyörähän hankitaan ainoastaan sitä varten, että halutaan miellyttää muita.

        Vai mitä?

        No eihän Viragolla oikeasti mitään naista saa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän Viragolla oikeasti mitään naista saa!!

        Tiedoksi sinullekin, että moottoripyörä ei ole naisenhankkimisväline.

        Jos/kun naista kaipaat, kannattaa miettiä muita keinoja.

        Aikoinaan oli mainos, jossa kuvassa kaverilla oli vierekkäin vähäpukuinen hemaiseva kinkku ja Suzuki GSX-R 1100. Kuvan alla kysymys "Suzuki vai nuzuki".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi sinullekin, että moottoripyörä ei ole naisenhankkimisväline.

        Jos/kun naista kaipaat, kannattaa miettiä muita keinoja.

        Aikoinaan oli mainos, jossa kuvassa kaverilla oli vierekkäin vähäpukuinen hemaiseva kinkku ja Suzuki GSX-R 1100. Kuvan alla kysymys "Suzuki vai nuzuki".

        Kuitenkin kevään tullen näkee treffi-ilmoituksia, jossa vielä pirteä lady hakee motoristi miestä, jolla takapenkki vapaana?! Tai jossain Maaseudun tulevaisuus -lehdessä henkilökohtaista palstalla pirtsakka mummo etsii autoilevaa pappaa. Siinä on naista tarjolla myös saamattomalle miehelle, jos vaan on kalusto kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei saa ostaa pientä. Kannattaa ostaa sellainen mikä on yleisesti hyväksytty muiden silmissä. Mikään virako ei sellainen ole.

        No jos on kauhean huono itsetunto niin tuohon voi yrittää mielessään vedota. Tosin ei silloinkaan tule miellyttäneeksi muita kun niitä toisia luppakorvia jotka eivät usko itseensä...
        "Yleisesti hyväksytty" on aina reppanamainen tapa yrittää hakea hyväksyntää itselleen.


    • Anonyymi

      Itse olen aloittelija (nainen) ja ajan 500cc pyörällä nyt alkuun. Myöhemmin toki päivitän sitten isompaan mutta tällä nyt saan hyvää kokemusta kaksipyöräisistä.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvän kokoinen pyörä, eli juuri naiselle sopiva. Toivotan sinulle turvallisia kilometrejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvän kokoinen pyörä, eli juuri naiselle sopiva. Toivotan sinulle turvallisia kilometrejä.

        Miksi naisen pitäisi ajaa mopolla ja miehen isolla, tehokkaalla moottoripyörällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naisen pitäisi ajaa mopolla ja miehen isolla, tehokkaalla moottoripyörällä?

        Oletko joku muunsukupuolinen, kun kyselet itsestään selvää asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naisen pitäisi ajaa mopolla ja miehen isolla, tehokkaalla moottoripyörällä?

        Naiset voisi ajaa suurilla ja miehille voisi antaa kevarin maksimissaan. Miehet kun ei osaa ajaa lainkaan. Naiset ajaa autoakin paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset voisi ajaa suurilla ja miehille voisi antaa kevarin maksimissaan. Miehet kun ei osaa ajaa lainkaan. Naiset ajaa autoakin paremmin.

        https://www.youtube.com/watch?v=ZGoDh_JxAXs

        Tästä voit katsella, kun miehet vähän ajelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naisen pitäisi ajaa mopolla ja miehen isolla, tehokkaalla moottoripyörällä?

        Pienelle pikkupyörä, isolle iso pyörä. Luonnonlakeja ei kannata yrittää muuttaa, yli 300kg mopedikuski tarvitsee lihasvoimaa ja riittävän pitkät jalat, kun pyörää liikutellaan paikallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe