omalla vastuulla
Tehkäähän koti tarkistuksia
8
126
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurin penankin vajaan meni Kelapartio voimapihdeillä riippulukon murrettuaan ja huomasivat noin 250€ edestä rainbow laakerin hylsyjä ja sen jälkeen menivät voimalla oven läpi pidättämään penan koska oli erehdyttänyt kelan virkailijaa. Hakenut tt-tukea vaikka realisoitavaa omaisuutta oli. Ukko lähti raudoissa tutkintavankeuteen
t naapurin masa, perähikiä. Savo- Anonyymi
Löytyykö linkkiä uutiseen vai keksitkö omasta päästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö linkkiä uutiseen vai keksitkö omasta päästä?
Eihän karhuryhmän toimintaakaan uutisoida ja Kela Swat on turvallisuusluokituksessa pari pykälää salaisempi organisaatio. Olin silminnäkijä naapurina
t naapurin masa, kuopio. Savo
- Anonyymi
äkkilähtö on varma tuollaiselle tarkastajille, saavat korkeintaan haulikon kantaman verran etumatkaa
- Anonyymi
Harmi kun enää en saa sitä asumistukeakaan. Olisi voinut kelatarkastajilla olla jännä piipahdus luonani. Mitenkähän yksityisyyden suoja, sekä kotirauhan rikkominen?
- Anonyymi
Kelatarkastajat lähtevät taivaan tuuliin ns. laajennetussa itsemurhassa. Kunnon reppupommi vie suoraan paratiisiin ja tarkastajat helvetin porteille kuikuilemaan.
Kyllä oli taas joku jutun keksinyt....heh. ei muuten tule kela ihmiset ovesta sisään ilman poliiseja ja silloinkin pitää olla oikeudesta rikokseen tuomarin määräys vangita kuulusteluja varten henkilö,jotka suorittaa poliisi se on eri jos on nimike joku pikku kelan "rike" että menettää kuukauden toimeentulotuen
- Anonyymi
Oikeaa jytkytystä kehiin!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743