sattuuko nenäkoru?

nappi nenään, kiitos

hei voisitteko kertoa omakohtaisia kokemuksia nenäkoruista? sattuiko laittaminen?

24

11006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arski-Patteri

      No eipä mulla ole omakohtaisia kokemuksia nenäkoruista, mutta jos älykkyytesi on jonkin nautaeläimen tasolla, niin suosittelen sinua hankkimaan semmoisen nenäkorun, jota varten lävistys on tehty nenän väliseinän läpi. Sopii hyvin henkilölle, jonka älykkyysosamäärä on naudan tasolla, koska sonneilla on maatiloilla juuri semmoiset nenäkorut.

      • se sama

        mutta jos mun älykkyysosamääräni ei ole nautaeläimen tasolla? on se kumma kun ei asiallisia vastauksia saa.


      • -ao-

        ajatteletko pikkasen vanha aikaisesti !? naurettavaa :D


    • se sattuu

      TOTTAKAI se sattuu! Et varmaan suinkaan tiennyt, että nenässäkin on hermot... Pyydä vaikka puudutusta, jos pelottaa. ;)

      • se sama

        kyllä mä nyt tiedän, että se sattuu, olen mä ottanut tonne rustoon korviksen ja se sattu jo ihan tarpeeks. mutta kuinka paljon se loppujen lopuks sattuu?


      • vastailenhuvikseniko
        se sama kirjoitti:

        kyllä mä nyt tiedän, että se sattuu, olen mä ottanut tonne rustoon korviksen ja se sattu jo ihan tarpeeks. mutta kuinka paljon se loppujen lopuks sattuu?

        kuules, jokaisella yksilöllinen kipukynnys ja jos se 'sattuminen' noin arvelluttaa niin jospa miettisit vielä tahdotko sen lävistyksen oikiasti..


      • ...
        vastailenhuvikseniko kirjoitti:

        kuules, jokaisella yksilöllinen kipukynnys ja jos se 'sattuminen' noin arvelluttaa niin jospa miettisit vielä tahdotko sen lävistyksen oikiasti..

        Mul on läväri kulmas,ja ei sattunu. Riippuu varmaan paikastta. Mun kaverii vähä nipisti ku se otti nenään. Siis sillee et tuli vedet silmii.


      • Anonyymi

        saako nenäkoruun puuduksen vai? Olisin ottamassa joku päivä ja vähän pelottaa miltä se tuntuu ja sattuuko se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saako nenäkoruun puuduksen vai? Olisin ottamassa joku päivä ja vähän pelottaa miltä se tuntuu ja sattuuko se?

        laita apteekista saatavaa puuduttavaa voidetta tuntia ennen ja 20 min ennen.


    • Diana^

      Riippuu ihan jokaisen omasta kipukynnyksestä, kuinka paljon sattuu.
      Että sinänsä aika turhanpäivänen kysymys.

    • sansku

      koruu jos pelkäät että se sattuu. silloin se sattuu kahta kauheemmin.

      itselläni se ei sattunut pahemmin, ainut kipeä paikka oli, kun neula puhkaisi nenän tosta sisäkalvosta, kun se ei meinannut mennä siitä läpi..mut tulihan siinä vähän voivoteltuun kipua :P

      mitä "pehmeämpi" nenä, sitä vähemmän sattuu.

      ja kyllähän kauneuden eteen voi kärsiä jos haluaa, mä kyllästyin koruuni ja otin pois...

    • AimoRapula

      Laita neula varpaankynnen alle ja potkaise seinään. Tämän jälkeen tuskin huomaat jotain nenäkorun laittoa...

      • örggi

        itselläni on nenäkoru. ja kyllä,se nipisti todella lujaa mutta ei sitä kivuksi voi nimittää. sattui enemmän kuin tatuoinnin laittaminen, mutta sekin riippuu mihin tatuoidaan :) mutta kauneuden eteen voi vaivautuakin. lävistyskohta ei ollut itse lävistämisen jälkeen ollenkaan kipeä. tosin huolehdin/puhdistinkin sen hyvin asiallisesti ja täysin neuvoja noudattaen (niinko kannattaakin..) jeps.

        JA MUUTEN. se on aivan automaattista, että vettä valuu silmistä nenää lävistettäessä. joku hermojuttu tai jotain vastaavaa :) jos otat vasemmalle puolelle, vuotaa vasen ja toisin päin. itselläkin tirskahti pari pisaraa oikealta puolelta, kun korukin on oikealta. enkä itkenyt kivusta enkä ilostakaan :) eli automaattista.


      • nappi nenään
        örggi kirjoitti:

        itselläni on nenäkoru. ja kyllä,se nipisti todella lujaa mutta ei sitä kivuksi voi nimittää. sattui enemmän kuin tatuoinnin laittaminen, mutta sekin riippuu mihin tatuoidaan :) mutta kauneuden eteen voi vaivautuakin. lävistyskohta ei ollut itse lävistämisen jälkeen ollenkaan kipeä. tosin huolehdin/puhdistinkin sen hyvin asiallisesti ja täysin neuvoja noudattaen (niinko kannattaakin..) jeps.

        JA MUUTEN. se on aivan automaattista, että vettä valuu silmistä nenää lävistettäessä. joku hermojuttu tai jotain vastaavaa :) jos otat vasemmalle puolelle, vuotaa vasen ja toisin päin. itselläkin tirskahti pari pisaraa oikealta puolelta, kun korukin on oikealta. enkä itkenyt kivusta enkä ilostakaan :) eli automaattista.

        kiitos kiitos paljon asiallisesta vastauksesta, vaikka kysymykseni olikin typerä.... kipukynnyksestähän se johtuu...


    • Sammakko.

      Niin mahtaakohan se sattua, kun työnnetään neula nenästä läpi...?

    • ...:....

      Ei sattunut sen enempää kuin vaikka korvaan..

    • PERKULE SONNI!!@@!!@

      SONNI!

    • JeannineGiselle

      Itselläni ei ole muuta, kuin korvakorout. Otin ne 7 vuotiaana. Eipä juuri sattunut. Myöhemmin hieman poltteli. Nyt olen 13 ja olen menossa ottamaan kulmakorua, tai madonna/monroe/crawford lävistystä. Kaverillani on nenäkoru, ja sanoi, että kyyneleet tuli silmiin, mutta sen kivun kestää, jos korun haluaa.

    • ...

      Oon ny kolmetoista, ja otin korvikset ekan kerran 5-6v. ne tulehtu, ja otin reijät uudestaan ku lin joku 10. Nyt oon miettinym et josko ottais nenäkorun...

      • otitko?

        Otitko sen?!


    • Anonyymi

      Sattuu hieman ja sitten kun tulee lävistyksestä märkäinen nenäruston tulehdus sattuu pirusti ja todella kauan eikä nenä näytä enää ollenkaan hyvältä .

    • Anonyymi

      sattuu

    • Anonyymi

      mulla ei ole kokemusta, mutta itsekin haluaisin kovasti ottaa nenäkorun. Sattuminen pelottaa koska kipukynnys mulla on aika herkkä. Mun tädillä tosiaan on nenäkoru ja se sanoi että se on ohi tosi nopeasti ja ei silleen satu mutta nipistää.

    • Anonyymi

      Haluaisin neäkorun mut sattuuko tosiaan semmosen ottaminen ja jos sattuu saako siihen puudutteen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe