Niin kävin tässä pari päivää sitten ottamassa talviturkin pois ja kävin pulahtamassa uima-altaassa.Sukelsin ja kun nousin niin oikea korva oli tukossa no minä sitten ajattelin että vettä vaan vähä korvassa ja en siitä pahemmin välittäny.Mutta nyt kaksi päivää menny ja korva on vieläkin tukossa oon yrittäny "vanupuikolla" tai mikä lieneekään tikku.Niin oon yrittäny sillä avata korvan ja pari kertaa on auennut.Ja nenästä kiinni puhalmalla on korva pari kertaa auennut mutta hetken päästä taas tukossa.Eilen illalla korva oli auki ja ajattelin:"jes vihdoinkin aukes" mutta kun aamulla heräsin niin korva taas tukossa.Mitä pitäisi tehdä?Meenkö korvalääkäriin korva huuhteluun vai mitä?
Korva on tukossa.
2
5463
Vastaukset
- Basso
Mullakin on juuri tällä hetkellä korva tukossa.Pari päivää sitten alko tuntuu että en enää kuulisi kunnolla ja sit yritin eilen puhistaa vanupuikolla ni meni kokonaan lukkoon.Löysin tämmösen diagnoosin josta voi olla apua
Sinulla on vasemmassa korvassa välikorvan ilmastointiongelma, tuba eustachia tukossa todennäköisesti limakalvoturvotuksen takia (onko ollut nuhaa tai allergiaoireita?) Siitä seurasi alipaine välikorvaan, edelleen tärykalvon sisäänvetäytyminen ja kuulon huononeminen.
Toinen vaihtoehto on, että korvakäytävä olisi olisi tukossa vaikusta.
Muuttelin tota hiukan koska tuo oli neuvotto eräälle toiselle.Täällä on alkuperänen
http://www.netmission.fi/index.php?show=messages&tid=3354&selPage=last
Kato tuolta TeppoV:n kirjoittama teksti :)- Basso
Joo itellä tämä taitaa olla kolmas tai neljäs kerta kun näin käy.Joka kerta on auennut itestään parin päivän päästä.Suosittelen että et mene tökkimään sitä korvaa enää itse millään.Mä tökin eilen lisää siinä toivossa että se aukeaisi ja nyt se korva on myös kipeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662218Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711450Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771104Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.741087Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031036En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898